خبرگزاری کار ایران

وزارت خارجه ترکیه:

اتهام سران اسرائیلی علیه اردوغان بی‌اساس است

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۲۵۶۸

وزارت خارجه ترکیه اتهام‌های سران اسرائیلی علیه رئیس‌جمهور این کشور را محکوم کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، وزارت خارجه ترکیه اتهامات برخی سران اسرائیلی علیه «رجب طیب اردوغان»، رئیس‌جمهور این کشور را محکوم و آنها را بی‌پایه و اساس توصیف کرد. 

در بیانیه وزارت خارجه ترکیه آمده است: «اتهام‌های مطرح شده از سوی برخی مقام‌های اسرائیلی علیه اردوغان بی‌اساس است و ما آنها را قاطعانه رد می‌کنیم»

در این بیانیه تاکید شده است که برخی مقام‌های اسرائیلی تاب شنیدن حقایق را ندارند و با تحریف و تهمت به دنبال تغییر برنامه‌ها به امید سرپوش گذاشتن بر کشتار بی‌رحمانه غیرنظامیان فلسطینی در غزه هستند.

وزارت خارجه ترکیه تاکید کرده است: «هدف قرار گرفتن سازمان ملل و دبیر کل آن، آنتونیو گوترش و همچنین رئیس جمهور ترکیه از سوی  سران اسرائیل که در برابر دیدگان جهان مرتکب جنایت علیه بشریت شده‌اند و حتی تحمل انتقاد و محکومیت را ندارند، گواه روشنی بر عجز آنان است». 

در ادامه این بیانیه آمده است: «ما اتهام یهودی‌ستیزی، تهمت و توهین از سوی مقام‌های اسرائیلی علیه رئیس جمهور و کشورمان را به همین روش به آنها بازمی‌گردانیم».

وزارت خارجه ترکیه در بیانیه خود از مقام‌های اسرائیلی خواسته است که فورا به درخواست‌های آتش‌بس برای پایان دادن به توحش علیه مردم غزه پاسخ دهند.

رژیم صهیونیستی پس از سخنرانی اردوغان دیپلمات‌های خود را از ترکیه برای ارزیابی مجدد روابط فرا خواند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز