خبرگزاری کار ایران

تعویق سفر بلینکن به دلیل نقص فنی در هواپیما

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۸۸۳۸

وزیر خارجه آمریکا، به دلیل یک نقص فنی مهم در هواپیمای خود، نتوانست طبق برنامه، امروز -چهارشنبه- از داووس به ایالات متحده بازگردد.

به گزارش ایلنا به نقل از بلومبرگ، «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا، به دلیل یک نقص فنی مهم در هواپیمای خود، نتوانست طبق برنامه، امروز -چهارشنبه- از داووس به ایالات متحده بازگردد.

پس از پرواز از داووس به زوریخ با هلیکوپتر و سوار شدن به بوئینگ ۷۳۷، به بلینکن و گروهش اطلاع داده شد که هواپیما برای پرواز ناامن تشخیص داده شده است و نشت اکسیژن که قبلاً شناسایی شده بود، قابل اصلاح نیست.

یک جت کوچک‌تر از بروکسل برای انتقال دیپلمات ارشد ایالات متحده به خانه در حال پرواز بوده و این در حالی است که بسیاری از دستیاران وی و اعضای ستاد مطبوعاتی مجبور بودند به طور تجاری به واشنگتن سفر کنند.

در حالی که ایراد فنی در هواپیماها غیرمعمول نیست، این نقص در زمان دشواری برای بوئینگ رخ می‌دهد. این شرکت بسیاری از هواپیماهای ۷۳۷ مکس-۹ خود را پس از حادثه هواپیمای جت آلاسکا در تاریخ پنج ژانویه، توسط رگولاتوری زمین‌گیر کرده است.

جت مورد استفاده بلینکن، یک نوع قدیمی تر از ۷۳۷ بوده و توسط نیروی هوایی ایالات متحده به عنوان سی۴۰ تعیین شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز