خبرگزاری کار ایران

اعلام آمادگی رئیس رژیم صهیونیستی برای برقراری آتش‌بس جدید در غزه

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۹۷۶۴

رئیس رژیم صهیونیستی برای برقراری آتش‌بس جدید در نوار غزه اعلام آمادگی کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری آلمان، «اسحاق هرتزوگ»، رئیس رژیم صهیونیستی از احتمال توقف مجدد درگیری‌ها در غزه برای تسهیل آزادی بیشتر اسرا خبر داد . 

سخنگوی هرتزوگ روز گذشته -سه‌شنبه- گفت: «اسرائیل آماده یک آتش‌بس انسانی دیگر و ورود کمک‌های بشردوستانه بیشتر در راستای آزادی اسراست».

هرتزوگ مدعی شده است که اسرائیل تلاش‌های بسیاری برای رساندن کمک‌های بیشتر به نوار غزه انجام می‌دهد. وی سازمان‌های امدادی بین‌المللی از جمله سازمان ملل را متهم کرد که به اندازه کافی برای تحویل تدارکات سریع نیستند.

رئیس رژیم صهیونیستی در اد امه ادعاهای خود افزود: «روزانه تنها بین ۱۰۰ تا ۱۲۵ کامیون به نوار ساحلی می‌رسند. اگر سازمان ملل تلاش کند، امکان ورود ۳۵۰ کامیون به این منطقه وجود دارد».

هرتزوگ به دنبال افزایش انتقادات بین المللی از اقدامات ارتش اسرائیل و تلفات غیرنظامیان در جنگ مدعی شد: «اسرائیل علیه غیرنظامیان نمی‌جنگد، آنها دشمنان ما نیستند. ما در حال مبارزه با حماس هستیم و آنها دشمنان ما هستند».

این در حالی است که سازمان ملل اخیرا از وجود مشکلات در دریافت کمک‌های انسانی به دلیل کمبود کامیون در نوار غزه، قطعی ارتباطات و درگیری شکایت کرده است.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز