خبرگزاری کار ایران

مروری بر مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۳۹۵۴

تأکید پاپ فرانسیس بر حمایت از راه‌حل دو کشوری، وقوع رشته انفجارهای جدید در غزه و سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، دفتر رسانه‌ای دولت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که از آغاز حملات رژیم صهیونیستی به این باریکه در هفتم اکتبر گذشته، دو هزار و ۵۱۰ دانش‌آموز در مقاطع تحصیلی مختلف به شهادت رسیدند.

- حزب‌الله از سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان خبر داد.

 

- رئیس‌جمهوری آمریکا گفت که به اعتقاد وی باید «وقفه‌ای» بشردوستانه در جنگ اسرائیل و حماس صورت گیرد تا «زندانی‌ها» آزاد شوند.

 

- خبرگزاری فرانسه از وقوع رشته انفجارهای جدید در غزه در ساعات اولیه امروز -پنجشنبه- به وقت محلی خبر داد.

 

- رئیس بیمارستان اندونزی در غزه امروز -پنجشنبه- گفت که ژنراتور اصلی این بیمارستان از کار افتاده است.

 

- رهبر کاتولیک‌های جهان با اشاره به درگیری‌های جاری میان رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین، بر حمایت خود از راه‌حل دو کشوری تأکید کرد.

 

- سخنگوی دبیرکل سازمان ملل متحد گفت که وی «از تشدید خشونت‌ها در غزه» و کشتار فلسطینی‌ها در حملات هوایی به اردوگاه آوارگان «جبالیا» در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه «وحشت‌زده» شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز