خبرگزاری کار ایران

بشار اسد:

اندیشه می‌تواند تروریسم را ریشه کن کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۱۶۳

اسد بر نقش قشر دینی سوریه بر بازسازی این کشور از طریق تحکیم ارزش‌های اخلاقی که عامل موفقیت و ثبات یک جامعه هستند و نیز مبارزه با افکار تند و تکفیری و گسترش اسلام درست و معتدل و احیای سنت نبوی مبنی بر میانه‌روی تاکید کرد.

«بشار اسد» رئیس جمهوری سوریه گفت که اندیشه می‌تواند تروریسم و اقدام‌ها برای نابودی جامعه را ریشه‌کن کند.

به گزارش ایلنا به نقل از سانا، اسد دردیدار با زنان مبلغ سوری در مساجد دمشق و اطراف پایتخت و نیز مبلغان دبیرستان‌ها و مراکز شرعی بر تحول گفتمان دینی به طوری که بر اساس اندیشه، تحلیل، گفت‌و‌گو و اهمیت دادن به ارتباط میان دین و واقعیت‌ها پایه‌ریزی شود، تاکید کرد.

وی از تجربه موفق تبلیغ زنان در سوریه که در کشورهای اسلامی و عربی بی‌نظیر است، تقدیر کرد.

رئیس‌جمهوری سوریه در این دیدار بر ارتباط میان نقش زنان مبلغ و مادران در تربیت ذهن‌ها و تحریک اندیشه‌ها تاکید کرد و گفت این اندیشه است که می‌تواند به تروریسم و اقدام‌ها برای نابودی جامعه که سوریه در معرض هر دو قرار گرفته است، پایان دهد.

اسد همچنین تاکید کرد که هر کسی در سوریه نقشی ملی دارد که باید در این مرحله برای بازسازی آنچه طی سال‌های اخیر نابود شده است، ایفا کند.

وی بر نقش قشر دینی سوریه بر بازسازی این کشور از طریق تحکیم ارزش‌های اخلاقی که عامل موفقیت و ثبات یک جامعه هستند و نیز مبارزه با افکار تند و تکفیری و گسترش اسلام درست و معتدل و احیای سنت نبوی مبنی بر میانه‌روی تاکید کرد.

رئیس‌جمهوری سوریه همچنین نقش نهادهای دینی برای عبور از آثار بحران در این کشور را مهم ارزیابی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز