خبرگزاری کار ایران

کارشناسان نظامی دانمارک:

تانک‌های غرب اوکراین را نجات نخواهند داد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۴۶۳۷

کارشناسان نظامی دانمارک تاکید کرند که تانک‌های ارسالی غرب اوکراین را نجات نخواهند داد.

به گزارش ایلنا به نقل از نووستی، کارشناسان نظامی دانمارک تاکید کردند تانک‌هایی که کشورهای غربی اخیرا متعهد به ارسال آنها برای کی‌یف شده‌اند، وضعیت را به نفع نیروهای اوکراینی تغییر نخواهند داد.

گروهی از کارشناسان نظامی دانمارک اعلام کردند تانک‌هایی که کشورهای غربی برای اوکراین ارسال می‌کنند، کمکی برای پیروزی نیروهای این کشور نخواهد بود. 

طبق این گزارش، حدود ۷۳ تانک از انواع مختلف از آلمان، ایالات متحده، لهستان و انگیس آماده ارسال به اوکراین می شوند،. برخی کشورها هم وعده ارسال تانک هایی را برای این کشور در آینده نزدیک داده‌اند که طبق گفته «وادیم اوملچنکو»، سفیر اوکراین در فرانسه کشورهای غربی قول داده‌اند ۳۲۱ تانک سنگین را به کی‌یف منتقل کنند.

با این حال، «کلاوس ماتیسن»، استاد کالج نظامی دانمارک معتقد است که چنین اقداماتی را نمی‌توان به عنوان یک نوشدارو برای اوکراین تلقی کرد. 

وی گفت: «با شنیدن چنین اخباری این تصور شکل می‌گیرد که اوکراین در گذشته تانک در اختیار نداشت و اکنون تانک‌های غربی از راه می رسند و این وضعیت  را نجات می‌دهند اما واقعیت هرگز این گونه نیست».

این کارشناس نظامی همچنین تاکید کرد که اوکراینی‌ها ابتدا باید برای استفاده از این تانک‌ها که دارای فناوری پیشرفته هستند قبل از پرتاب به خط مقدم تسلط پیدا کنند.

در همین راستا، ماتیسن خواست انتظار تحول شگرفی از تانک های ارسالی غرب وجود نداشته باشد. 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز