خبرگزاری کار ایران

کاخ سفید:

بازرسی از منزل بایدن به پیشنهاد وکیل او انجام شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۳۳۱۴

کاخ سفید اعلام کرد که وزارت دادگستری آمریکا منزل رئیس‌جمهور را پس از پیشنهاد داوطلبانه وکیل او بازرسی کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، کاخ سفید روز گذشته -دوشنبه- اعلام کرد که وزارت دادگستری آمریکا روز جمعه پس از ارائه پیشنهاد داوطلبانه و پیشگیرانه وکیل «جو بایدن» رئیس‌جمهور این کشور به وزارتخانه اقدام به بازرسی منزل او کرد. 

«باب باوئر»، وکیل بایدن روز شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که در بازرسی جدید از منزل رئیس‌جمهور در «ویلمینگتون» واقع در ایالت «دلاور» شش سن دیگر از جمله اسناد دارای برچسب کشف شد. 

باوئر افزود:‌ «برخی از اسناد محرمانه و منابع همراه آن به دوره نمایندگی بایدن در مجلس سنا از سال ۱۹۷۳ تا ۲۰۰۹ یه عنوان نماینده ایالت دلاور و برخی دیگر به دوره معاونت او در دولت باراک اوباما از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۷ باز می‌گردد». 

«یان سامز»، سخنگوی کاخ سفید گفت: «این یک پیشنهاد داوطلبانه و پیشگیرانه از سوی وکیل شخصی رئیس‌جمهور به وزارت دادگستری برای بازرسی خانه بود». 

سامز از ارائه جزئیات بیشتر درباره محتوای دقیق مطالبی که از منزل ویلمینگتون کشف شده است، خودداری و تاکید کرد که بایدن در جریان روند بازرسی قرار داشت. 

وی همچنین گفت که وکیل کاخ سفید در پاسخ به پرسش‌های مطرح شده از سوی به رئیس کمیته نظارت مجلس نمایندگان درباره اسناد محرمانه یافت شده در خانه و دفتر بایدن برای او نامه ای ارسال کرد. 

کاخ سفید اعلام کرد که تیم بایدن با مقام‌های مسئول تحقیقات همکاری کرده است. 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز