خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

انتقاد سخنگوی کاخ سفید از هتک حرمت مسجدالاقصی/ تأکید نخست‌وزیر انگلیس بر ادامه کمک‌های کشورش به اوکراین/ تأکید گوترش بر لزوم خودداری از تنشدید تنش در داخل یا اطراف اماکن مقدس

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۵۹۹۶

انتقاد سخنگوی کاخ سفید از هتک حرمت مسجدالاقصی، تأکید نخست‌وزیر انگلیس بر ادامه کمک‌های کشورش به اوکراین و تأکید گوترش بر لزوم خودداری از تنشدید تنش در داخل یا اطراف اماکن مقدس از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا،  دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد که فرمانده شهید سپاه قدس ایران توانست در طول دو دهه با هماهنگ کردن جبهه مقاومت در برابر طرح‌های آمریکا بایستد.

- سفیر ایران در دانمارک در نامه‌ای سرگشاده خطاب به وزرای خارجه زن، دلسوزی آنها برای زنان ایرانی را غیرصادقانه و دارای انگیزه سیاسی دانست.

- ‌ نخست‌وزیر انگلیس در گفت‌وگوی تلفنی با رئیس‌جمهوری اوکراین، بر ادامه کمک‌های کشورش به کی‌یف تأکید کرد.

- نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با ابراز نگرانی از احتمال احیای برجام، از تصمیم این رژیم برای تغییر استراتژی در قبال برنامه هسته‌ای ایران خبر داد.

-‌ سخنگوی کاخ سفید از هتک حرمت مسجدالاقصی توسط وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی انتقاد کرد.

-  سخنگوی وزارت خارجه آمریکا بازدید وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی از مسجدالاقصی را نگران‌کننده خواند.

- دبیرکل سازمان ملل متحد در واکنش به بازدید وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی از مسجدالاقصی، خواستار خودداری از اقدام‌های تنش‌زا شد.

- سخنگوی وزارت خارجه آمریکا بار دیگر اعلام کرد که کشورش دیگر بر احیای برجام متمرکز نیست.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز