خبرگزاری کار ایران

تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۸۵۵۲

دولت آمریکا امروز -چهار‌شنبه- در ادامه اقدام‌های ضدایرانی خود پنج نهاد و دو شخص مستقر در ایران، چین، هنگ کنگ، ترکیه و امارات متحده عربی را به بهانه ارتباط با تهیه قطعات حساس هواپیمای بدون سرنشین ساخت ایران تحریم کرد.

به گزارش ایلنا، دولت آمریکا امروز  -چهار‌شنبه- در ادامه اقدام‌های ضدایرانی خود پنج نهاد و دو شخص مستقر در ایران، چین، هنگ کنگ، ترکیه و امارات متحده عربی را به بهانه ارتباط با تهیه قطعات حساس هواپیمای بدون سرنشین ساخت ایران تحریم کرد.

در چارچوب این تصمیم، «فان یانگ» مدیر شرکت «هنگ‌کنگ هیمارک الکترون مدل» همراه با نهاد تحت مدیریت وی، «حمیدرضا جان‌قربانی» مدیر عامل شرکت «پیشگام الکترونیک صفه» اصفهان به همراه این شرکت در فهرست سیاه آمریکا قرار گرفتند.

دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری آمریکا (اوفک) اعلام طی بیانیه‌ای مدعی شد که این شبکه، انتقال محموله‌ها و تراکنش‌های مالی را برای تهیه «سروو موتورهای» پهپادهای «شاهد» توسط نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تسهیل کرده است.

در ادامه این ادعاها آمده است که یکی از سروو موتورهای خریداری شده توسط شبکه تحریم‌شده امروز در بقایای شاهد-۱۳۶ روسیه که به تازگی در اوکراین سرنگون شد، پیدا شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز