خبرگزاری کار ایران

رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند:

ابراز تردید دوباره، در آمادگی ارتش رژیم صهیونیستی برای جنگ با حزب الله

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۹۲۶۵

رسانه‌های اسرائیلی نسبت به عدم آمادگی نیروهای زمینی این رژیم در صورت تشدید تنش با حزب الله هشدار داند.

به گزارش ایلنا به نقل از المیادین، رسانه‌های اسرائیلی نسبت به عدم آمادگی نیروهای زمینی این رژیم در صورت تشدید تنش در منطقه شمال با حزب الله لبنان هشدار دادند.

اسرائیل هیوم گزارش داد که افسران نیروی زمینی و یگان زرهی از عدم آمادگی می‌ترسند و آن‌ها «برای جنگ بعدی آماده نیستند».

این پایگاه خبری نوشت: «بحث در باره آمادگی نیروی زمینی ارتش برای آغاز جنگ موضوع جدیدی نیست. از زمان جنگ دوم لبنان و به استثنای عملیات محدود در غزه، نیروی زمینی اسرائیل به سختی فعال شده است و نسبت به توانایی آن‌ها برای غلبه در هر جنگ آینده تردید وجود دارد».

بر اساس این گزارش، «آویو کوخاوی»، رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی که سه سال و نیم پیش روی کار آمد، ایده‌های جدیدی دارد که هدف بسیاری از آن‌ها، هرچند علنی نشده است، بهبود توانایی نیروی زمینی ارتش برای حل مشکلات جنگ آینده است‌.

اسرائیل هیوم افزود: «چند ماه قبل از پایان دوره کوخاوی با بسیاری از افسران گفت‌وگو کردیم و متوجه شدیم که شکاف زیادی بین ایده‌ها و واقعیت در میدان وجود دارد».

در ادامه این گزارش آمده است: «این ادعاها سال گذشته هنگام تصمیم برای عدم فعال شدن نیروی زمینی در عملیات حارس الاسوار افزایش یافت اما در فرماندهی ارتش ادعا می‌کنند که فعال کردن مانور زمینی باید آخرین راه باشد اما همزمان تاکید می‌کنند که در جنگ سوم لبنان چاره‌ای غیر از فعال کردن نیروی زمینی نخواهد بود».

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز