خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

مشارکت اندک تونسی‌ها در همه‌پرسی تغییر قانون اساسی/ دیدار مقام آمریکایی با نمایندگان طالبان در ازبکستان/ حمله راکتی به میدان گازی «خورمور»

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۹۰۷۵

مشارکت اندک تونسی‌ها در همه‌پرسی تغییر قانون اساسی، دیدار مقام آمریکایی با نمایندگان طالبان در ازبکستان و حمله راکتی به میدان گازی «خورمور» از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، منابع خبری محلی از حمله راکتی به میدان گازی «خورمور» خبر دادند.

-  دبیرکل حزب‌الله لبنان اعلام کرد که این گروه تاکنون ده‌ها بار پهپادهایی را وارد فلسطین اشغالی کرده که اسرائیل متوجه آن نشده است.

- مدیرکل آژانس بین‌المللی انر‌ژی اتمی در گفت‌وگو با شبکه خبری «سی‌ان‌ان» تأکید کرد که این نهاد اطلاعاتی که ثابت کند ایران در حال ساخت سلاح هسته‌ای است، در اختیار ندارد.

- شورای امنیت در بیانیه‌ای حمله به استان دهوک در اقلیم کُردستان عراق را محکوم و بر ضرورت احترام به استقلال و حاکمیت این کشور تاکید کرده است.

- وزارت خارجه آمریکا طی بیانیه‌ای اعلام کرد که معاون وزیر خزانه‌داری و نماینده ویژه این کشور در امور افغانستان امروز -سه‌شنبه- در ازبکستان با نمایندگان طالبان افغانستان دیدار خواهند کرد.

- گزارش‌ها حاکی از مشارکت اندک شهروندان در همه‌پرسی تغییر قانون اساسی تونس است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز