خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

سفر رئیس رژیم صهیونیستی به امارات/ ۱۰ کشته طی تیراندازی نژادپرستانه در آمریکا/ دیدار زلنسکی با سناتورهای آمریکایی

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۰۷۱۸

سفر رئیس رژیم صهیونیستی به امارات، ۱۰ کشته طی تیراندازی نژادپرستانه در آمریکا و دیدار رئیس‌جمهوری اوکراین با سناتورهای آمریکایی از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، معاون رئیس‌جمهوری آمریکا فردا- دوشنبه- برای ابلاغ پیام تسلیت کشورش در پی درگذشت رئیس امارات، عازم این کشور خواهد شد.

- رئیس‌جمهوری اوکراین روز گذشته -شنبه- در دیدار با سناتورهای آمریکایی خواستار به رسمیت شناختن روسیه به عنوان «کشوری تروریستی» شد.

- کاخ الیزه به انتقاد رئیس‌جمهوری اوکراین از همتای فرانسوی خود واکنش نشان داد.

- تیراندازی یک جوان ۱۸ ساله در شهر بوفالوی آمریکا که احتمالا با انگیزه‌های نژادپرستانه صورت گرفته است، ۱۰ کشته بر جای گداشت.

- دفتر رئیس رژیم صهیونیستی از سفر وی به امارات برای دیدار با رئیس جدید این کشور خبر داد.

- رئیس مرکز آشتی طرف‌های درگیر در سوریه وابسته به وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که جنگنده‌های اف-۱۶ رژیم صهیونیستی جمعه گذشته ۲۲ موشک به منطقه مصیاف شلیک کردند که پدافند هوایی سوریه موفق به رهگیری ۱۶ فروند از آنها شد.

- وزارت دفاع روسیه بامداد امروز -یکشنبه- برخی گزارش‌ها درباره حمله اوکراین به رزم‌ناو «وسوولود بوبروف» را تکذیب کرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز