خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

حمله گسترده هوایی و توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به نوار غزه/ آغاز روند آموزش استفاده از سلاح پیشرفته «هویتزر» به نظامیان اوکراینی/ شنیده شدن صدای انفجار در شهرک‌های اطراف غزه

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۱۴۵۵

حمله گسترده هوایی و توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به نوار غزه، آغاز روند آموزش استفاده از سلاح پیشرفته «هویتزر» به نظامیان اوکراینی و شنیده شدن صدای انفجار در شهرک‌های اطراف غزه از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، رئیس سازمان انرژی اتمی تاکید کرد: سایت‌ها و مراکز هسته‌ای که طی سال‌های اخیر آسیب دیده بودند، سامان یافته‌اند.

-  سفیر ایران با حضور در دفتر رهبر جریان حکمت ملی عراق در بغداد با سید عمار حکیم خداحافظی کرد.

- برخی منابع از شلیک موشک از نوار غزه به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین خبر دادند.

- رهبر حزب دموکرات کردستان عراق، در مورد بن‌بست سیاسی موجود در میدان سیاسی عراق پیامی منتشر کرد و اظهار داشت که وجود «استقلال اراده و تصمیم ملی» راه حل مشکلات است.

- وزارت دفاع آمریکا از آغاز روند آموزش استفاده از سلاح پیشرفته «هویتزر» به نظامیان اوکراینی خبر داد.

- معاون نخست‌وزیر اوکراین اعلام کرد که کریدور تخلیه غیرنظامیان از شهر محاصره شده ماریوپل «آن‌طور که برنامه‌ریزی شده بود کار نکرد».

- ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز -پنجشنبه- نوار غزه را هدف حملات گسترده هوایی و توپخانه‌ای قرار داد.

- رئیس‌جمهوری فعلی فرانسه و کاندیدای راست افراطی، شامگاه چهارشنبه در آستانه دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری، در یک مناظره تلویزیونی حاضر شدند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز