خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

شلیک ۲ موشک از نوار غزه به سمت اراضی اشغالی/ برگزاری دور پنجم مذاکرات ایران و عربستان/ آموزش گروه کوچکی از نظامیان اوکراینی در بریتانیا

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۱۸۲۳

شلیک ۲ موشک از نوار غزه به سمت اراضی اشغالی، برگزاری دور پنجم مذاکرات ایران و عربستان و آموزش گروه کوچکی از نظامیان اوکراینی در بریتانیا از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، خنگوی نخست‌وزیر بریتانیا از آموزش گروه کوچکی از نظامیان اوکراینی در خاک بریتانیا، همزمان با تصمیم لندن برای افزایش کمک‌های نظامی به کی‌یف، خبر داد.

- خبرگزاری روسی «اسپوتنیک»، به نقل از یک مقام آگاه دیپلماتیک، اعلام کرد که دور پنجم مذاکرات ایران و عربستان در فضایی مثبت در بغداد برگزار شد.

-  منابع خبری رژیم صهیونیستی از شلیک دو موشک از نوار غزه به سمت سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

- سازمان ملل متحد با تأیید سفر قریب‌الوقوع دبیرکل این سازمان به مسکو، اعلام کرد که رایزنی درباره برقراری صلح در اوکراین، محور اصلی این سفر خواهد بود.

-  وزیر خارجه روسیه با اعلام این‌که مذاکرات هیأت‌های کی‌یف و مسکو بدون پیشرفت بوده است، طرف اوکراینی را مسئول این بن‌بست خواند.

-  نماینده آمریکا در سازمان ملل طی مواضعی بی‌اساس گفت که کشورش برای بازگشت دوجانبه به برجام آماده است ولی این آمادگی در ایران دیده نمی‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز