خبرگزاری کار ایران

رئیس جمهوری یمن پس از پایان دوره انتقالی در مقام خود می‌ماند

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۹۹۰

زمان باقی مانده دوره انتقالی برای تدوین قانون اساسی جدید و قانون جدید انتخابات کافی نیست.

برخی مسئولان بلندپایه یمنی اعلام کردند که «عبد ربه منصور هادی» رئیس جمهوری موقت این کشور پس از پایان دوره انتقالی در مقام خود باقی می‌ماند.
به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، این مسئولان گفتند که به علت آنکه اصلاحات لازم برای انتقال به مرحله دموکراتیک در یمن نیازمند زمان بیشتری است، به احتمال زیاد هادی پس از پایان دوره انتقالی در فوریه سال ۲۰۱۴ در مقام خود باقی می‌ماند.
«یاسین نعمان» مشاور هادی گفت که در صنعا همه بر این مساله متفق القول هستند که با پایان دوره انتقالی در فوریه سال آینده همه اصلاحات در این کشور به سر انجام نمی رسد.
نعمان افزود که رایزنی‌ها و بررسی‌ها برای اصلاحات در حال انجام است و وقت اضافی برای اصلاحات بعید است بیش از دو یا سه سال باشد.
در همین حال «سلطان العطوانی» یکی از مسئولان برجسته در کنگره گفت‌و‌گوی ملی که در آن نیروهای سیاسی اصلاحات پیشنهادی را بررسی می‌کنند نیز گفت که برخی از کمیته‌ها هنوز ماموریت خود را به پایان نرسانده‌اند.
العطوانی افزود که زمان باقی مانده دوره انتقالی برای تدوین قانون اساسی جدید و قانون جدید انتخابات کافی نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز