خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

تجاوز موشکی رژیم صهیونیستی به حومه دمشق/ افزایش قیمت نفت به بالاترین میزان از سال ۲۰۰۸ میلادی/ شهادت نوجوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۵۰۳۲

تجاوز موشکی رژیم صهیونیستی به حومه دمشق، افزایش قیمت نفت به بالاترین میزان از سال ۲۰۰۸ میلادی و شهادت نوجوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، رئیس‌جمهوری روسیه در جریان تماس تلفنی امروز -یکشنبه- به همتای فرانسوی خود گفت که ما به اهدافمان در اوکراین می‌رسیم؛ خواه با مذاکره و خواه با جنگ.

- رئیس‌جمهوری روسیه در جریان تماس تلفنی ‌به همتای فرانسوی خود گفت که ما به اهدافمان در اوکراین می‌رسیم؛ خواه با مذاکره و خواه با جنگ.

-  نشست شورای حکام با دستورکار جدید در مورد وضعیت ایمنی و امنیت هسته‌ای اوکراین از فردا آغاز به کار خواهد کرد.

- مقام‌های مرزبانی لهستان اعلام کردند که شمار پناهجویان اوکراینی که از زمان آغاز حمله روسیه، وارد این کشور شده‌اند، از یک میلیون نفر گذشت.

- قیمت نفت برنت بامداد امروز -دوشنبه- با جهشی ناگهانی به بیش از ۱۳۹ دلار رسید که بالاترین رقم از سال ۲۰۰۸ میلادی به شمار می‌رود.

- رئیس‌جمهوری اوکراین درباره کشتار غیرنظامیان این کشور به سربازان روس هشدار داد.

- رژیم صهیونیستی بار دیگر حومه دمشق را هدف حملات موشکی خود قرار داد.

- وزارت بهداشت فلسطین از شهادت نوجوان ۱۶ ساله فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر اسرائیلی در شهرک ابودیس در شرق قدس خبر داد.

- خبرگزاری دولتی «ریا» گزارش داد که دیپلمات‌های روس و خانواده‌های آنها، نیویورک را به مقصد مسکو ترک کردند.

- وزارت خارجه کره‌جنوبی امروز -دوشنبه- اعلام کرد که این کشور در اقدامی همسو با آمریکا و متحدان آن، تراکنش‌های مالی با بانک مرکزی روسیه را به حالت تعلیق درمی‌آورد.

- وزیر خارجه آمریکا درخواست همتای روس خود مبنی بر لزوم تضمین به مسکو برای ادامه همکاری با تهران، خارج از تحریم‌های غرب را «نامرتبط» خواند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز