خبرگزاری کار ایران

اعمال خشونت تیم امنیتی بولسونارو علیه خبرنگاران برزیلی در نشست رُم

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۱۱۰۲

رسانه‌های محلی از اعمال خشونت تیم امنیتی رئیس‌جمهوری برزیل علیه خبرنگران برزیلی حاضر در نشست رُم خبر دادند.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، رسانه‌های محلی‌ گزارش دادند که تیم امنیتی همراه «ژایر بولسونارو»، رئیس‌جمهوری برزیل علیه خبر نگاران برزیلی که حضور وی در نشست سران گروه ۲۰ در رُم را پوشش می‌دادند، خشونت اعمال کردند.

بولسونارو مدت‌هاست که خبرنگاران برزیلی را به رفتار ناعادلانه و انتشار اخبار نادرست متهم کرده است. ویدئوهای منتشر شده از رویدادهای نشست گروه ۲۰ نشان می‌دهد که بولسونارو یک چهره منزوی است و در تصاویر منتشر شده در جمع رهبران جهان حضور ندارد و  همچنین هنگام حضور در خیابان های رُم به دلیل عملکرد ضعیف در مقابله با پاندمی کرونا مورد انتقاد گرفت و به کشتار جمعی متهم شد. 

بر اساس این گزارش، ‌تیم امنیتی بولسونارو، «لئوناردو مونترو»، خبرنگار تلویزیون گلوبو را پس از پرسش از رئیس‌جمهوری درباره دلیل عدم حضور وی در رویدادهای روز یکشنبه در نشست رُم  با مشت ضربه زده و او را هل دادند. 

همچنین تصاویری از اقدامات تحریک‌آمیز نیروهای امنیتی برای توهین به خبرنگاران منتشر شده است. 

مشخص نیست که این تیم امنیتی برزیلی یا ایتالیایی هستند اما تلویزیون گلوبو اعلام کرد که وظیفه تامین امنیت بولسونارو به ایتالیایی‌ها سپرده شده است.

دفتر بولسونارو هنوز به درخواست‌ها برای اظهار نظر در مورد این حملات و یا اینکه چرا او در عکس در کنار رهبران جهان حضور ندارد، پاسخ نداده است. تیم مطبوعاتی که رویدادهای گروه ۲۰ را پوشش می‌دهد، نیز به درخواست‌ها برای اظهار نظر پاسخ نداده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز