خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری:

فعالسازی اورژانس اجتماعی در مناطق حاشیه نشین قزوین ضرورت دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۹۳۸۵

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین گفت: فعالسازی مراکز اورژانس اجتماعی در سطح استان ضرورت دارد و با استفاده از اقداماتی که از آن طریق انجام می‌شود می‌توان بروز آسیب‌های اجتماعی و جرائم را کاهش داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مریم بیدخام با اشاره به 34 میلیارد ریال اعتبار  تملکی و هزینه‌ای برای حل مشکلات مناطق حاشیه نشین گفت: برای ارائه خدمات مشاوره‌ای در مناطق حاشیه نشین مراکز اورژانس اجتماعی استان با اعتبار 955 میلیون ریال تجهیز شده و اقلام مورد نیاز این  مراکز خریداری شده است.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین عنوان کرد: فعالسازی مراکز اورژانس اجتماعی در سطح استان ضرورت دارد و با استفاده از اقداماتی که از آن طریق انجام می‌شود می‌توان بروز آسیب‌های اجتماعی و جرائم را کاهش داد.

وی عنوان کرد: با ارائه خدمات در مراکز اورژانس اجتماعی به افراد، انواع مختلفی از آسیب‌ها از جمله اعتیاد، طلاق و خشونت خانگی کاهش خواهد یافت؛ در واقع هدف مهم اورژانس اجتماعی، شناسایی و ساماندهی اقشار آسیب دیده و ممانعت از بروز آسیب‌های بیشتر است.

بیدخام گفت: برای آگاهی و اطلاع افراد از وجود مراکز اورژانس اجتماعی و خدماتی که در آن ارائه می‌شود، لازم است رسانه‌ها و سمن‌ها در این راستا اقداماتی را انجام داده و به مردم مناطق کمتر توسعه یافته کمک شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز