خبرگزاری کار ایران

اعتراض «خدیجه چنگیز» به بی‌توجهی دولت آمریکا به مجازات قاتلان جمال خاشقچی

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۸۳۵۸

نامزد روزنامه‌نگار مقتول سعودی در کنسولگری استانبول نسبت به تعهد رئیس‌جمهوری آمریکا برای محاکمه عربستان سعودی در این پرونده ابراز تردید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، «خدیجه چنگیز»، نامزد «جمال خاشقچی»، نویسنده و روزنامه‌نگار مقتول سعودی در کنسولگری استانبول روز گذشته -‌جمعه- درباره پایبندی «جو بایدن»، رئیس‌جمهوری آمریکا برای محاکمه عربستان سعودی سه سال پس از قتل نامزدش ابراز تردید کرد.

خدیجه چنگیز در مراسم سومین سالگرد قتل خاشقجی با ایستادن مقابل سفارت عربستان در واشنگتن و روشن کردن شمع در نزدیکی ساختمان کنگره هنگام عصر همراه با عکس بزرگی از خاشقچی برگرفته از روزنامه‌ها شرکت کرد.

وی از دیدار «جیک سالیوان»، مشاور امنیت ملی آمریکا با «محمد بن سلمان» ولیعهد سعودی در آستانه سالگرد این جنایت که اطلاعات آمریکا او را به صدور دستور قتل خاشقجی متهم می‌کند، ابراز ناراحتی کرد.

چنگیز هنگام روشن کردن شمع در مراسمی که توسط سازمان‌های حقوق بشری سازماندهی شده بود، پرسید: «آیا این همان محاکمه‌ای است که بایدن قول داده بود؟».

وی در ادامه گفت: «بن سلمان جمال را از من و تمام جهان گرفت. آیا او را پاسخگو خواهید دانست؟».

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز