خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

احتمال تمدید ضرب‌الاجل خروج آمریکا از افغانستان/ افزایش نارضایتی از عملکرد رئیس‌جمهوری ایالات متحده/ اظهارات دبیرکل حزب‌الله لبنان درباره ارسال کشتی حامل سوخت ایران به این کشور

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۰۹۵۴

احتمال تمدید ضرب‌الاجل خروج آمریکا از افغانستان/ افزایش نارضایتی از عملکرد رئیس‌جمهوری ایالات متحده/ اظهارات دبیرکل حزب‌الله لبنان درباره ارسال کشتی حامل سوخت ایران به این کشور از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، دبیرکل حزب‌الله لبنان به مناسبت هفتمین روز شهادت یکی از فرماندهان حزب‌الله سخنرانی کرد.

- وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز -یکشنبه- با تکرار برخی یاوه‌گویی‌های ضدایرانی، خواستار تشکیل جبهه واحد بین‌المللی علیه این کشور شد.

- دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت که دومین کشتی حامل سوخت ایران، به زودی وارد لبنان می‌شود و پس از آن نیز کشتی‌های دیگری به این کشور خواهند رسید.

- رئیس‌جمهوری آمریکا طی کنفرانسی خبری در کاخ سفید، با دفاع مجدد از رویکرد خود در قبال افغانستان، تمدید ضرب‌الاجل خروج آمریکایی‌ها از افغانستان را منتفی ندانست.

- نتایج نظرسنجی جدیدی که توسط شبکه «ان‌بی‌سی» انجام شده است، حاکی از کاهش محبوبیت و افزایش نارضایتی از عملکرد رئیس‌جمهوری آمریکا است.

- فرزند فرمانده جبهه مقاومت علیه طالبان در گفت‌وگویی تلفنی با خبرگزاری رویترز تصریح کرد که طالبان باید درک کند که راه‌حلی غیر از مذاکره وجود ندارد.

- نماینده پیشین آمریکا در سازمان ملل در مصاحبه با شبکه «سی بی اس» بار دیگر از نحوه خروج نیروهای آمریکایی از افغانستان انتقاد کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز