خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

هشدار پنتاگون به کشورهای خاورمیانه در خصوص همکاری با چین و روسیه/ ادعای رژیم صهیونیستی درباره انهدام برج دیده‌بانی ارتش سوریه در جولان/ دعوت قاهره از گروه‌های فلسطینی برای برگزاری نشست فوری

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۴۷۷۱

هشدار پنتاگون به کشورهای خاورمیانه در خصوص همکاری با چین و روسیه، ادعای رژیم صهیونیستی درباره انهدام برج دیده‌بانی ارتش سوریه در جولان و دعوت قاهره از گروه‌های فلسطینی برای برگزاری نشست فوری از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی خطاب به رئیس جدید موساد گفت که حتی در صورت تنش با آمریکا، نباید از مقابله با ایران کوتاه بیاییم.

- وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در ادامه مانع‌تراشی‌های این رژیم در مسیر احیای برجام، طی سفری اضطراری عازم آمریکا می‌شود.

- تلویزیون مصر اعلام کرد که قاهره از گروه‌های فلسطینی برای برگزاری نشستی فوری دعوت کرده است.

- رژیم صهیونیستی مدعی انهدام یک برج دیده‌بانی ارتش سوریه در مرکز بلندی‌های جولان شد.

- سخنگوی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا تأکید کرد که این نهاد به عنوان هماهنگ‌کننده برجام، متعهد است هر آنچه در توان دارد برای احیای این توافق انجام دهد.

- آمریکا در خصوص همکاری امنیتی با روسیه و چین به کشورهای خاورمیانه هشدار داد.

- وزیر خارجه چین تأکید کرد که آمریکا به دلیل خروج از برجام، باید طرفی باشد که گام نخست برای احیای این توافق را برمی‌دارد.

- نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی با اشاره به مذاکرات وین، گفت که تا زمانی که بر سر همه مسائل توافق نشود، توافقی صورت نگرفته است.

- دیپلمات‌های آمریکایی اعلام کردند که نماینده دائمی این کشور در سازمان ملل متحد دوم تا چهارم ژوئن به ترکیه سفر می‌کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز