خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

واژگونی قایق مهاجران با ۱۳۰ سرنشین در نزدیکی لیبی/ تصویب طرح ایالت شدن پایتخت آمریکا از سوی مجلس نمایندگان/ حمله راکتی به پایگاه نظامیان آمریکایی در بغداد

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۶۹۶۳

واژگونی قایق مهاجران با ۱۳۰ سرنشین در نزدیکی لیبی، تصویب طرح ایالت شدن پایتخت آمریکا از سوی مجلس نمایندگان و حمله راکتی به پایگاه نظامیان آمریکایی در بغداد از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، منابع خبری از حمله راکتی به پایگاه نظامیان آمریکایی در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی بغداد خبر دادند.

- خبرگزاری رویترز مدعی شد که به گزارشی دست پیدا کرده است که در آن، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از تغییر روش غنی‌سازی ۶۰ درصدی اورانیوم توسط ایران در تأسیسات نطنز خبر داده است.

- مجلس نمایندگان کنگره آمریکا طرحی را تصویب کرده که در صورت تأیید نهایی آن در سنا، پایتخت این کشور را به عنوان ایالت پنجاه و یکم به رسمیت خواهد شناخت.

- ائتلاف متجاوز سعودی مدعی سرنگونی دو پهپاد یمنی شد.

- فرمانده نیروهای تروریست‌ سنتکام با تکرار برخی ادعاهای بی‌اساس، ایران را بزرگ‌ترین تهدید برای خاورمیانه خواند ولی در عین حال گفت که کشورش هرگز به درگیری نظامی با تهران کشیده نخواهد شد.

-  رئیس پژوهشکده امنیت رژیم صهیونیستی در واکنش به شلیک یک فروند موشک از سوریه به نزدیکی راکتور «دیمونا» گفت که ایران هنوز از ما انتقام نگرفته است.

- سازمان غیردولتی «اس‌اواس مدیترانه» اعلام کرد که پس از واژگون شدن یک قایق بادی با ۱۳۰ نفر سرنشین در نزدیکی لیبی، دست‌کم ۱۰ جسد را پیدا کرده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز