خبرگزاری کار ایران

زیبایی و طراوت را به موهای خود هدیه دهید

asdasd
کد خبر : ۷۸۵۸۱۹

موهای زیبا یکی از استانداردهای زیبایی هستند؛ اگر می‌خواهید موهایی زیبا و جذاب داشته باشید؛ در این نوشته پیشنهادات جالبی برای شما داریم.

ایلنا؛ همه ما دوست داریم چهره‌ای زیبا و جذاب داشته باشیم. یک چهره زیبا از بخش‌های گوناگونی تشکیل شده است؛ و هماهنگی این بخش‌ها با یک‌دیگر موجب وجود ترکیبی زیبا و دلنشین خواهد شد. در میان عناصر چهره، موها بخش بسیار مهمی از فرم چهره را شکل می‌دهند. موهای زیبا و هماهنگ با سایر اجزای چهره می‌تواند در زیبایی نهایی شما بسیار موثر باشد.

البته این موضوع در میان زنان جدی‌تر و مهم‌تر است؛ چراکه موهای زنان به دلیل شکل آرایش و پیرایش، اثرگذاری بیشتری در چهره نهایی آنها خواهد داشت. به همین دلیل هم معمولا راه‌کارهای زیبایی و سلامت موها از سوی زنان بیشتر مورد توجه و استفاده قرار می‌گیرد. این روزها بازار روش‌های زیبایی و سلامت مو بسیار گرم است؛ و ما هم می‌خواهیم در این مقاله دو نمونه مهم و موثر از این روش‌ها را به شما معرفی کنیم.

 کراتین مو

شستشوی مداوم، قرار گرفتن موها در معرض تابش مستقیم نور خورشید، رنگ کردن موها (به‌خصوص دکلره کردن آنها) و چندین و چند دلیل دیگر، همگی از مواردی هستند که موجب خشک، ضعیف و شکننده شدن موها می‌شود. البته همیشه هم علت این حالت موها، موارد گفته شده نیست. گاهی ویژگی‌های وراثتی و بعضی از بیماری‌ها هم مزید بر علت می‌شوند. همچنین بعضی از افراد در گل دارای موها مجعد یا فر هستند.

در این شرایط درمان‌های متعددی برای بازیابی موهای ضعیف شده پیشنهاد می‌شود. اگرچه بسیاری از آنها در طولانی مدت می‌تواند موثر باشد؛ اما اگر دوست دارید که در زمانی بسیار کوتاه، حال و هوای موهای خود را بهبود دهید؛ تنها راه و البته بهترین راه موجود  کراتین مو  است.

این روش می‌تواند در زمانی حدود یک ساعت، زیبایی و طراوت از دست رفته را به موهای شما برگردانده و همین‌طور موهایی صاف و یکدست را برای شما به ارمغان آورد. به همین دلیل هم بسیاری از افرادی که دارای موهای مجعد یا فر هستند نیز برای صاف کردن موهای خود از این روش استفاده می‌کنند.

مواد مصرفی در این روش کراتین است. حتما می‌دانید که کراتین نوعی پروتئین بوده و عنصر اصلی سازنده موهای شماست. در این روش به کمک اتوی مو و مهارت آرایشگر و چند ابزار و وسیله دیگر، لایه‌ای از کراتین روی موها قرار داده می‌شود؛ که باعث صاف و یک‌دست شدن موها و تقویت آنها می‌گردد.

زیبایی و طراوت را به موهای خود هدیه دهید

اکستنشن مو

پیشنهاد دیگر برای هرچه زیباتر کردن موها، اکستنشن مو است.  اکستنشن مو  کمک می‌کند که حجم موهای خود را با نصب دسته موهای بیشتر افزایش دهید. در گذشته اکستنشن‌های مو محدود به اکستنشن‌های گیره‌ای و کلیپسی بود که به کمک یک گیره به مو متصل می‌شد. این مدل اکستنشن مو، دائمی نبود و از نظر ظاهری نیز با موی شما در هماهنگی کامل نبود. اما امروزه انواع اکستنش‌های مو با کاربردها و مزایای متفاوت وجود دارند؛ که این روش را به یک روش تقریبا دائمی تبدیل کرده‌اند. اکستنشن لیزی یکی از این سبک‌ها است؛ که رشته‌های مو را در تمام سطح سر پخش کرده و موهایی یکدست و پرپشت را برای شما به ارمغان می‌آورد. موهایی که اگر کاملا دقیق نشده و ریشه مو را بررسی نکنید؛ هیچ تفاوتی با موهای معمول شما نداشته و تا خودتان نخواهید، هیچ کس از واقعی نبودن آنها مطلع نمی‌شود.

اکستنشن لیزی قابل رنگ کردن، کوتاه کردن، شستشو و... است و مراقبت از آن دقیقا مانند موهای اصلی خودتان است. تنها نکته در این زمینه این است که این مدل نیازمند ترمیم دائمی بوده و هر چند هفته یک بار برای بررسی و ترمیم آن باید به آرایشگر مراجعه کنید.

مرکز تخصصی اکستنشن موی ندا طاهری

آدرس سایت : http://www.nedataheri.com/

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز