خبرگزاری کار ایران

با کمک اپلیکیشن استادکار به ساختمان جان تازه بدهید

asdasd
کد خبر : ۷۶۶۸۹۴

همین حالا می‌توانید این اپلیکیشن را برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS از اپ استورها دانلود کنید و یا به وب‌سایت استادکار مراجعه کنید و تجربه شیرین از دریافت خدمات منزل و ساختمان داشته باشید.

اگر شما هم در یک ساختمان چند سال ساز زندگی می‌کنید حتماً متوجه شده‌اید که در طول سال‌ها سنگ نما و کف ساختمان آن زیبایی و جلای خود را از دست داده است و کدر و کثیف شده است. معمولاً سنگ‌های ساختمانی دوام بسیار مناسبی دارند و تا سال‌ها استحکام خود را حفظ می‌کنند اما به‌مرورزمان کثیفی و آلودگی ممکن است که روی ظاهر آن‌ها تأثیر بگذارد. در این مواقع می‌توان با استفاده از خدماتی همچون کفسابی و نماشویی، ترمیم نما و... جان تازه‌ای به ساختمان بخشید تا مانند روز اول تمیز و شیک به نظر برسد.

در ادامه با ما همراه باشید تا کارهایی که کمک می‌کند تا به ساختمان جان تازه‌ای ببخشید را به شما معرفی کنیم.

نماشویی ساختمان بهترین روش برای تمیز کردن نما

یکی از کارهایی که کمک می‌کند تا نمای ساختمان را مجدد زیبا کنید استفاده از خدمات نماشویی ساختمان است. در این روش متخصصان با استفاده از داربست و یا طناب‌های مطمئن از ساختمان آویزان می‌شوند و با کمک دستگاه واتر جت تمام دیوارها، پنجره‌ها و درزها را به‌خوبی شستشو می‌دهند تا نمای ساختمان تروتازه شود. از این روش برای شستن نمای سنگی، آجری، شیشه‌ای و کرتین وال استفاده می‌شود. گاهی ساختمان دارای نمای سیمانی و بتنی است و نیاز است که مجدد رنگ‌آمیزی شود. در این مواقع نیز از نماشویی استفاده می‌شود. زیرا شستن نما قبل از رنگ‌آمیزی باعث می‌شود که سطح دیوار کاملاً تمیز شود و رنگ به‌خوبی روی آن بنشیند.

رنگ‌آمیزی نمای ساختمان را فراموش نکنید

رنگ کردن نما جز کارهایی است که باعث می‌شود ساختمان شما جلوه باشکوهی پیدا کند. معمولاً برای رنگ کردن دیوارهای بیرونی از رنگ‌های مخصوص استفاده می‌شود که در برابر رطوبت و نور خورشید مقاوم باشد و به‌راحتی خراب نشود. همچنین اجرای نقاشی نما جز کارهای پرخطر در ارتفاع محسوب می‌شود که نیاز به تخصص ویژه دارد. برای این کار نیز هم از داربست استفاده می‌شود و هم از طناب‌های مطمئن و بالابر. این روش نیز موجب می‌شود دیوارهای بیرونی زیباتر به نظر برسند.

با خدمات کفسابی سنگ کف را تمیز و صیقلی کنید

گاهی پیش می‌آید که به دلیل خراشیده شدن سنگ و سرامیک، رویه آن کثیف و آلوده شود و جرم‌ها را به خود بگیرد که در این زمان می‌توان به کمک خدمات کفسابی ، کف را با استفاده از دستگاه مخصوص ساب زد تا صاف و تمیز شود. معمولاً از خدمات کفسابی برای سابیدن سنگ، سرامیک، بتن، موزاییک و... استفاده می‌شود. این کار باعث می‌شود یک لایه نازک از روی سنگ که خراشیده شده و جرم‌گرفته برداشته شود و سنگ دوباره صاف و صیقلی شود. همچنین گاهی با استفاده از اسیدهای کنترل‌شده می‌توان لایه نازکی از کف را برداشت تا لکه‌ها و جرم‌هایی که به خورد آن رفته از بین برود. البته بعضی از افراد با استفاده از جوهر نمک خودشان اقدام به این کار می‌کنند که ممکن است به سنگ کف آسیب برسانند و آن را خراب‌تر کنند. بهتر است این کار نیز توسط متخصص انجام شود.

با کمک اپلیکیشن استادکار به ساختمان جان تازه بدهید

استادکار برای ارائه خدمات ساختمانی آماده است

شستن نمای ساختمان کار ساده‌ای نیست که از عهده هرکسی بربیاید. زیرا به دلیل بلند بودن ساختمان‌ها و آپارتمان‌ها هر فرد خودش نمی‌تواند این کار را انجام دهد. همچنین سابیدن سنگ‌های کف هم توسط دستگاه‌ها و مواد مخصوص انجام می‌شود و با شستن معمولی فرق دارد. به همین دلیل برای انجام این کارها می‌توان از نیروی خدماتی تخصصی استفاده کرد.

با کمک اپلیکیشن استادکار به ساختمان جان تازه بدهید

حتماً نام اپلیکیشن خدماتی استادکار به گوشتان خورده است که انواع خدماتی تعمیرات، تأسیسات، بازسازی و بنایی ساختمان را ارائه می‌کند. این اپلیکیشن با معرفی کردن متخصصان خبره در هر زمینه کاری به افرادی که نیاز به انجام خدمات دارند باعث می‌شود پیدا کردن متخصص قابل‌اعتماد راحت شود. برای انجام هرکدام از خدماتی که در بالا معرفی شد، می‌توانید از اپلیکیشن سفارش خدمات در محل استادکار کمک بگیرید.

همین حالا می‌توانید این اپلیکیشن را برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS از اپ استورها دانلود کنید و یا به وب‌سایت استادکار مراجعه کنید و تجربه شیرین از دریافت خدمات منزل و ساختمان داشته باشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز