خبرگزاری کار ایران

راه اندازی مشاغل جدید با سرمایه کم و مواد مصرفی قابل دسترس

asdasd
کد خبر : ۷۸۰۲۶۵

افراد زیادی در حال حاضر در جامعه هستند که آرزوی به دست آوردن ثروت را دارند ولی همیشه به این فکر می کنند که چطور می توانند با سرمایه کم، یک کار مناسب برای خود پیدا کنند.

ایلنا؛ امروزه جوانان به جای این که به دنبال استخدام در شرکت های دولتی و خصوصی باشند، به فکر راه اندازی یک کسب و کار موفق برای خود هستند. با توجه به این که در حال حاضر اوضاع اقتصادی کشور، به دلیل تحریم واردات انواع کالاها، تحت فشار قرار گرفته، پتانسیل خوبی برای ایجاد مشاغل جدید به وجود آمده است. اما گاهی این نگرانی برای تولیدکنندگان پیش می آید که با توجه به این تحریم ها، آیا ممکن است مشکل تامین مواد اولیه برای ایشان پیش آید؟

به پیشنهاد شرکت روتک در حال حاضر افراد می توانند برای حفظ امنیت شغلی خود، کسب و کارهایی را راه اندازی کنند که مواد مصرفی آن ها در بازار ایران موجود باشد. در این گزارش به شما مشاغل جدیدی معرفی شده است که مواد اولیه و مصرفی آن ها بسیار ساده و قابل دسترس می باشد و شرکت روتک دستگاه های آن ها را به بازار عرضه می کند.

مشاغل مرتبط با چوب:

برای کسانی که به دنبال راه اندازی کسب و کاری نوین مرتبط با صنایع چوب هستند، خرید یک دستگاه لیزر (به جهت برش و حکاکی چوب) پیشنهاد می شود تا بتوان مشاغلی مانند تولیدی وسایل دکوری (مانند انواع لوستر، ساعت، تابلو، قاب عکس و آینه، چراغ خواب و...)، آتیله های عکاسی، ساخت انواع لوازم آشپزخانه، زیورآلات، هدایای تبلیغاتی، جعبه کادویی، انواع ست های اداری و ... راه اندازی کرد. همچنین برای رنگ دادن به کارهای خود، می توان از یک دستگاه پرس حرارتی (با برند شرکت رکورد، به جهت چاپ روی انواع چوب و MDF) استفاده کرد.

مشاغل مرتبط با پارچه:

با توجه به تحریم‌هایی که به تازگی در زمینه صنعت نساجی و واردات پوشاک به کشور وارد شده است، بازار آماده شروع به کار تولیدکنندگان داخلی پوشاک می باشد. با داشتن یک دستگاه لیزر می توان پارچه را با دقت زیاد برش داد و یا طرح های زیبایی روی آن ایجاد کرد. همچنین پس از تولید پوشاک خام، می توان با استفاده از دستگاه پرس سابلیمیشن اقدام به چاپ روی انواع تیشرت، لباس ورزشی، لباس زنانه و لباس کودک نمود.

همچنین در حال حاضر نمد نیز یکی از متریال‌هایی است که در ایران تولید شده و کاربردهای فراوانی از جمله ساخت زیرلیوانی و زیر بشقابی، عروسک سازی، انواع کیف و وسایل تزیینی مورد استفاده قرار داد که تمامی این موارد را می توان با دستگاه لیزر ساخت.

راه اندازی مشاغل جدید با سرمایه کم و مواد مصرفی قابل دسترس

مشاغل مرتبط با چرم:

چرم یکی از مواد اولیه ای است که در بازار ایران به راحتی تولید می شود؛ لذا افرادی که به دنبال راه اندازی یک کارگاه با درآمد خوب هستند، می توانند به راحتی و با اطمینان خاطر شروع به تولید کیف و کفش های چرمی کنند. در گذشته برش چرم به صورت دستی انجام میشد ولی در حال حاضر با وجود دستگاه لیزر می توان چرم را در طرح های زیبا و متنوع، با دقت بسیار بالا، برش و حکاکی داد.

همچنین چاپ روی چرم یکی از روش های جذابی است که امروزه در صنعت کیف و کفش توجه طرفداران زیادی را به خود جلب نموده است و این نوع چاپ توسط دستگاه های پرس سابلیمیشن انجام می شود.

مشاغل مرتبط با سنگ:

راه اندازی مشاغل جدید با سرمایه کم و مواد مصرفی قابل دسترس

ایران دارای منابع غنی از انواع سنگ ها است که ممکن است افراد زیادی به بازار آن توجه نکرده باشند. امروزه حکاکی سنگ مزار و یا چاپ تصویر روی آن ها برای ساخت یادبود عزیزان، به جای حکاکی دستی، توسط دستگاه های لیزر و پرس سابلیمیشن انجام می شود.

در زمینه ساختمان سازی نیز می توان از پرس های حرارتی برای چاپ روی انواع کاشی و سرامیک، استفاده کرد. همچنین حکاکی تصاویر مختلف روی تکه سنگ های مسطح و ساخت تندیس از دیگر کاربردهای این دستگاه ها می باشد.

مخاطبان این دستگاه ها افرادی هستند که با توجه به تغییرات بازار، برای جلوگیری از زیان‌های مالی احتمالی، تمایل به تغییر و یا توسعه کسب و کار خود دارند و یا افرادی که به تازگی تصمیم دارند تا به جای استخدام در شرکت ها، وارد بازار شوند.

شاید این سوال پیش بیاید که چقدر سرمایه برای راه اندازی یک کارگاه کوچک با این دستگاه ها مورد نیاز است؟ شرکت روتک با داشتن سابقه و تجربه زیاد در این زمینه، تمامی دستگاه های لیزر و پرس های حرارتی سابلیمیشن را در سایزها و مدل های مختلف به بازار عرضه کرده‌اند تا مشتریان بتوانند متناسب با بودجه و امکانات خود، بهترین انتخاب را داشته باشند. در هر صورت کارشناسان فنی این شرکت ها، قبل از فروش دستگاه های خود، آمادگی کامل برای ارائه مشاوره رایگان به مراجعین خود را نیز دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز