خبرگزاری کار ایران

پیام مدیرکل تامین اجتماعی گیلان به مناسبت هفته کاروکارگر

asdasd
کد خبر : ۴۸۴۳۰۶

پیام مدیرکل‌ تامین اجتماعی استان گیلان به مناسبت هفته کار وکارگر صادر شد.

به گزارش ایلنا از رشت، در متن این پیام آمده است:

هفته کارگر بهانه و فرصتی مغتنم جهت تجلیل از انسان‌هایی است که بواسطه همت والا ، اراده خستگی ناپذیر ، مناعت طبع و با عرق جبین و کد یمین علاوه بر تلاش برای تامین معاش خود درگردش چرخ‌های صنعت وتولید گام برمی‌دارند .

حیات هرجامعه مرهون تلاش انسانهایی است که بی ادعا و پرتلاش برای رونق بیشتر اقتصادی و توسعه کشور از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند و دراین میان کارگران به مثابه پرتحرک ترین و بارزترین مظهر خدمت  و زحمتکش ترین و شریف ترین قشر جامعه همواره درزمره ارزشمندترین بخش ازگروههای فعال در هرکشور می‌باشند .


این مهم درکشور ما که بر اساس رویکرد اعتقادی مذهبی با تکیه بر آموزه های دین مبین اسلام همواره بر جایگاه و نقش کارگر وتاثیر و ثمره تلاش او تاکید گردیده بصورتی متمایز و برجسته تر نمود داشته است بگونه ای که بر اساس روایات پیامبر ختمی مرتبت بر دستان کارگر بوسه زده و از سوی ائمه بر پرداخت حق او قبل از خشک شدن عرقش سفارش شده است .

در برهه ای حساس از شرایط جامعه که سیر حرکت در مسیر پیشرفت و توسعه با سرعتی بسیار روبرو میباشد و عرصه های مدیریتی نوین هدایتگری آنرا صرفاً با تکیه بر سرمایه‌های اجتماعی امکان‌پذیر میدانند باید اذعان واعتراف نمود که کارگران بعنوان شریف ترین و بارزترین قشر نقشی بی بدیل و اثرگذار درتحقق اهداف و برنامه های ملی دارا میباشند که تلاش آنها بمنزله جهادی مقدس در میادینی همچون گردش چرخ‌های تولید وصنعت ، عمران وآبادانی و اقتصاد کشور بروز مینماید .

اینجانب با تبریک ماه شعبان المعظم ، تقارن زیبای اعیاد بزرگ این ماه با هفته کاروکارگر را در سالی که مزین بنام اقتصاد مقاومتی، تولید واشتغال گردیده را به فال نیک گرفته وامیدوارم با همت و همدلی مجموعه های مرتبط با حوزه های کارگری ضمن تلاش برای صیانت از حقوق حقه این قشر در اعتلاء و ارتقاء شأن و منزلت این گروه از سرمایه های اجتماعی کشور گام‌های موثری برداشته شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز