خبرگزاری کار ایران

پرشر ترانسمیتر و پرشر گیج ویکا را از ابزار سنجش خرید کنید

asdasd
کد خبر : ۷۶۵۸۷۸

​شرکت ویکا (WIKA) یک برند آلمانی معروف و محبوب در زمینه تولید ابزار دقیق است که نمونه‌های مختلفی از آنها در بازار وجود دارد و در حال حاضر محصولات ویکا شناخته شده ترین آن‌ها در بازار هستند. کیفیت ساخت ابزارهای تولیدی شرکت ویکا به حدی بالاست که امروزه در سطح بازار نمونه‌های تقلبی آنها را هم می‌بینیم و حتی با استقبال مشتریان مواجه می‌شوند. تنوع بالای محصولات با توجه به نیاز مشتریان چیزی است که شما در بین تولید محصولات این شرکت به راحتی می‌بینید.

ایلنا؛ دسته بندی‌های مختلفی برای محصولات ویکا وجود دارد که با توجه به حوزه کاربرد و فعالیت آنها مشخص می‌شود. به همین دلیل ما هم در این مطلب سه حوزه بسیار معروف و پرکاربرد مانند اندازه گیری فشار، اندازه گیری دما و اندازه گیری شدت جریان را مورد بحث قرار خواهیم داد و محصولات آنها را معرفی خواهیم کرد.

اندازه گیری فشار

فشار یک فاکتور مهم در پروژه‌های صنعتی و پالایشگاهی است که به طور مستقیم برای انجام فرآیندهای مختلف و به طور غیر مستقیم در حفظ امنیت و ایمنی کارکنان نقش دارد. افزایش فشار یک دیگ بخار بیش از ظرفیت آن می‌تواند یک تجربه بسیار سخت برای ما به وجود بیاورد که نتیجه‌ای جز مرگ چندین نفر به دنبال ندارد. اینجاست که ابزارهایی مانند ترانسمیتر فشار ویکا و گیج فشار ویکا می‌توانند به داد ما برسند. در زمینه اندازه گیری فشار، سه مورد از محصولات ویکا کاربرد دارند:

  • ترانسمیتر فشار ویکا: پرشر ترانسمیتر ویکا ابزاری برای اندازه گیری فشار و انتقال نتیجه آن به محل کنترل و اندازه‌گیری است. این ترانسمیتر بر روی یک سیستم نصب می‌شود، فشار ایجاد شده در داخل و خارج آن را اندازه گیری می‌کند و به صورت داده‌های فیزیکی مانند عقربه یا داده‌های دیجیتال بر روی یک صفحه نمایش گزارش می‌دهد.

  • گیج فشار ویکا: پرشر گیج ویکا عملکردی همانند ترانسمیتر دارد، با این تفاوت که نتیجه اندازه گیری فشار به صورت یک عدد مکانیکی یا یک داده دیجیتال در همان محل اندازه گیری گزارش می‌شود. این ابزارها امکان انتقال نتیجه به اتاق کنترل یا اتاق نظارت را ندارند و این شخص اپراتور است که باید به محل اندازه‌گیری مراجعه کند.

  • پرشر سوئیچ ویکا: سوئیچ فشار ویکا همانند سوئیچ خودرو عمل می‌کند و وظیفه آن قطع جریان با توجه به فشار اندازه گیری شده است. در حقیقت پرشر سوئیچ ویکا دارای یک قسمت برای اندازه گیری فشار محیط است و برای آن تعریف شده که بعد از یک فشار مشخص، جریان سیستم را خاموش کند. بنابراین زمانی که افت فشار محیط بیش از حد باشد یا فشار آن بیش از ظرفیت سیستم باشد، سوئیچ فشار ویکا وظیفه قطع سیستم را بر عهده می گیرد.

  • شرکت ابزار سنجش آریا نماینده فروش انواع محصولات ابزار دقیق و برندهای معروف جهانی مانند برندهای فلومتر مختلف مانند فلومتر روزمونت، فلومتر اندرس هاوزر و فلومتر یوکوگاوا می باشد.

  • اندازه گیری دما

بخش مهم دیگر از محصولات ویکا به حوزه اندازه گیری دما مربوط می‌شوند. این دستگاه‌ها وظیفه اندازه گیری دما و گزارش آن را بر عهده دارند و انواع مختلفی دارند. بسته به نیازی که ممکن است یک سیستم در حین انجام فرآیند به وجود بیاورد یا حتی در شرایط خاصی که در انجام یک پروژه به وجود می‌آید، یکی از دو گزینه زیر به عنوان محصولات ویکا مناسب انتخاب می‌شود:

  • گیج دما ویکا: این دستگاه که به عنوان تمپرچر گیج ویکا هم معرفی می‌شود وظیفه اندازه گیری دما در یک محیط را برعهده دارد و در همانجا دمای به دست آمده را گزارش می‌کند. وظیفه این ابزار همانند گیج فشار ویکا است و در همانجا دما را گزارش می‌کند، با این تفاوت که در این دستگاه تغییرات دما اندازه گیری می‌شود.

  • ترانسمیتر دما ویکا: عملکرد ترانسمیتر دما ویکا همانند عملکرد ترانسمیتر فشار ویکا است که نتایج اندازه گیری را در قالب داده‌های قابل سنجش به اتاق کنترل و اتاق نظارت ارسال می‌کند. تغییر دما در یک سیستم بسیار مهم است و انجام پذیری یک واکنش را تحت تأثیر قرار می‌دهد. به همین دلیل تمپرچر ترانسمیتر ویکا نقش مهمی در انجام پروژه‌های صنعتی و پالایشگاهی بر عهده دارد.

  • اندازه گیری جریان

بدون شک اندازه گیری شدت جریان یکی دیگر از بخش‌های مهمی است که بر عهده محصولات ویکا گذاشته شده است. شدت جریان مشخص می‌کند که چه مقدار از ماده اولیه در یک محدوده زمانی خاص جابجا شده است و نتیجه این جابجایی به چه صورت خواهد بود. این فاکتور برای اندازه گیری میزان ورودی و خروجی یک سیستم بسیار مهم بوده و بازدهی آن را مشخص می‌کند. از جمله معروف‌ترین گزینه در بین محصولات ویکا در این حوزه می‌توان به فلومتر ویکا اشاره کرد:

  • فلومتر ویکا: این دستگاه که تحت عنوان جریان سنج ویکا شناخته می‌شود، وظیفه اندازه گیری شدت جریان عبوری از یک مقطع خاص از سیستم را بر عهده دارد. فلومترهای ویکا انواع مختلفی دارند و نحوه اندازه گیری در آنها با یکدیگر متفاوت است. اما چیزی که در این جا مهم است این است که با کمک این فلومتر می‌تواند نرخ بازدهی در یک فرآیند یا یک پروژه صنعتی را اندازه گیری کرد.

پرشر ترانسمیتر و پرشر گیج ویکا را از ابزار سنجش خرید کنید

نکاتی که در خرید محصولات ویکا باید رعایت کنید

در بندهای ابتدایی همین مطلب اشاره کردیم که برای بسیاری از محصولات ویکا نمونه‌های تقلبی وجود دارد و حتی شرکت‌های چینی هم نمونه‌های مشابه به آنها تولید می‌کنند. جالب است بدانید که محصولات اصلی و اورجینال این شرکت صرفاً در کشور آلمان و در کشور لهستان تولید می‌شوند و از طرق مختلف به کشورهای دیگر صادر می‌شود. بنابراین در بیشتر موارد محصولاتی چینی نوعی کپی برداری محسوب می‌شود که نمی‌توان کیفیت آنها را تضمین کرد.

پرشر ترانسمیتر و پرشر گیج ویکا را از ابزار سنجش خرید کنید

 جالب است بدانید که کیفیت محصولات تقلبی ویکا هم در برخی موارد رضایت بخش است و خریداران نسبت به خرید این محصولاتی اظهار رضایت می‌کنند. اما در هر صورت پیدا کردن نمونه اصلی و اورجینال محصولات ویکا می‌تواند بهترین خبر ممکن برای شما باشد. به خاطر داشته باشید که خرید ترانسمیتر فشار ویکا و گیج فشار ویکا و همچنین گیج دما ویکا به شرایط سیستم و انتظار شما از دستگاه بستگی دارد. در حقیقت این شرایط هستند که بهترین گزینه را برای شما انتخاب می‌کنند و عملکرد سیستم شما را بهبود می‌بخشند.

برای آشنایی بیشتر با محصولات ویکا می‌توانید با کارشناسان ما در تماس باشید و سؤالات خود را به طور مستقیم از آنها بپرسید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز