خبرگزاری کار ایران

ثبت ‌نام تیزهوشان

asdasd
کد خبر : ۶۳۲۷۱۴

یک مشاوره خوب به دانش آموزان کمک می‌کند سرعت تست زنی خود را بالا ببرند و همچنین بتوانند بر استرس خود غلبه نمایند.

به گزارش ایلنا، ثبت‌نام تیزهوشان از 28 فروردین‌ماه آغاز شده و معمولاً تا 8 روز یعنی تا روز 5 اردیبهشت ماه، مهلت ثبت‌نام آن خواهد بود. ثبت‌نام به‌صورت اینترنتی و در سایت آزمون صورت می‌پذیرد. به دلیل تغییراتی که در نحوه برگزاری آزمون‌های تیزهوشان صورت گرفته است احتمال ادغام ثبت‌نام آزمون ششم به هفتم و آزمون نمونه دولتی  و تیزهوشان نهم به دهم بسیار زیاد است. دانش‌آموزانی که قصد شرکت در این این آزمون را دارند، می‌توانند با مراجعه به سایت، اطلاعات ثبت‌نامی خود را وارد نموده و با توجه به مقطع تحصیلی خود، در مقطع مربوطه اقدام به ثبت‌نام نمایند. در زمان ثبت‌نام داوطلبان بایستی هزینه ثبت‌نام را پرداخت نمایند. نگرانی‌های والدین برای پذیرفته شدن دانش آموزان در این مقطع کمتر از دانش  آموزان نیست. جهت مشاوره و کسب اطلاعات می‌توانید با مشاورین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

azmoon.medu.ir

 سایت azmoon.medu.ir یا همان سامانه ثبت‌نام آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی  است. در این سامانه دانش آموزانی که قصد شرکت در آزمون‌های نمونه دولتی و استعدادهای درخشان را دارند، می‌توانند با مراجعه به سامانه ثبت‌نام آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی  از ساعت دقیق ثبت‌نام مطلع شوند. ثبت‌نام به صورت کشوری و هم‌زمان صورت می‌پذیرد. در صورت تمدید مهلت ثبت‌نام در نظر گرفته شود، در این سامانه درج خواهد گردید. داوطلبینی که به هر دلیلی در واردکردن اطلاعات خود دچار خطا و اشتباه شده‌اند، در  این سامانه قبل از زمان برگزاری آزمون، اطلاعات خود را ویرایش نمایند. کارت ورود به جلسه آزمون ورودی مدراس استعداد درخشان و نمونه دولتی چند روز قبل از برگزاری آزمون، بر روی سامانه ثبت‌نام آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی قرار می‌گیرد.

hoosh.medu.ir

طبق اطلاعیه مرکز سنجش وزارت آموزش‌وپرورش سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان  شرایط ثبت‌نام دانش آموزان داوطلب تحصیل در پایه هفتم دبیرستان‌های استعداد درخشان سال تحصیلی 98 – 97 بدین صورت است که برای دانش آموزان پایه هفتم ورود به این مدارس منحصراً بر اساس سنجش استعداد و هوش داوطلبان و بدون آزمون‌های پیشرفت تحصیلی صورت می‌پذیرد. بر همین مبنا دانش آموزانی که قصد شرکت در آزمون سنجش استعداد و هوش پایه هفتم را دارند، می‌توانند با مراجعه به hoosh.medu.ir ثبت‌نام نموده و در این آزمون شرکت نمایند.

نتایج آزمون تیزهوشان

همانطور که خدمتتان عرض نمودیم، در این آزمون از اطلاعات علمی دانش آموزان برای آزمون استفاده نمی‌شود و دانش آموزان نیازی به خواندن دروس تحصیلی خود ندارند. همچنین برخلاف سایر آزمون‌ها نیازی به طی کردن کلاس‌های تقویتی مختلف نیز نمی‌باشد. اما برای موفقیت در این آزمون‌ها رعایت نکاتی لازم است. ممکن است داوطلبین  از بهره هوشی و استعداد بالایی برخوردار باشند، ولی در جلسه آزمون به علت کمبود وقت ویا استرس فراوان، نتیجه دلخواه خود را کسب نکنند و این آزمون را با موفقیت طی نکنند. مشاوره در این زمینه امری لازم و ضروری می‌باشد. یک مشاوره خوب به دانش آموزان کمک می‌کند سرعت تست زنی خود را بالا ببرند و همچنین بتوانند بر استرس خود غلبه نمایند. تنها قصد برگزاری این آزمون شناسایی استعداد و  بهره هوشی داوطلبان می‌باشد. نتایج در شهریورماه  اعلام خواهد گردید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز