خبرگزاری کار ایران

شرکت تولید دمنوش گیاهی و لاغری هیرکانوش

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۸۲۷۷

دمنوش هیرکانوش تولید کننده انواع دمنوش های گیاهی است. این برند خوشنام، سال هاست که در زمینه تهیه و ارائه دمنوش های گوناگون فعالیت دارد. این مقاله به قصد معرفی انواع مختلف دمنوش های طبیعی نوشته شده و سعی دارد تا درباره فواید بی شمار این نوشیدنی های سالم و مقوی با شما گفتگو کند.

آیا تا به حال فکر کرده اید که تا قبل از ورود چای به ایران، مردم برای رفع خستگی، تمدد انرژی و ... از چه نوشیدنی هایی استفاده می کرده اند؟ قبل از اینکه پای چای، سماور، قوری و فنجان به خانه ایرانی ها باز شود، دمنوش ها در پیاله ها ریخته می شدند و کام ایرانی ها را تازه می کردند.

 

ترکیباتی که در دارچین وجود دارد قند خون را تنظیم می کند.

 در عصر قاجار کم کم چای که شربت اغنیاء نام گرفته بود، جای خود را در فرهنگ غذایی مردم ایران باز کرد؛ آنقدر که دمنوش ها ناچار به کنج قفسه های مطبخ به عقب رانده شدند. این قصه ادامه داشت تا اینکه مردم از برخی نسخه های شیمیایی سرخورده شدند. دیگر رنگ چای برای آنها فریبنده و جذاب نبود. به دنبال کشف طعم های تازه، دوباره رسیدند به قصه قدیمی نوش داروهای حیات بخش وطنی. حالا هم آنقدر فهرست بلند بالایی از این نوشیدنی های مفرح و جان افزا وجود دارد که باعث سردرگمی افراد می شوند. از همین رو، طی این مقاله قصد داریم، بهترین انواع دمنوش ها را به شما معرفی کرده و دین خود را به فرهنگ ارزشمند غذایی ایران ادا کنیم.

 

انواع دمنوش هیرکانوش

دمنوش هیرکانوش بر مبنای نسخه های قدیمی از خواص برخی گیاهان در ساخت دمنوش های خود بهره می برد. هر گیاهی یک بخش از آن مورد توجه حکما و اطبای ایرانی قرار گرفته است. گل ها، دانه ها، برگ، ساقه، ریشه و ... از جمله قسمت های یک گیاه هستند که می توان برای ساخت دمنوش از آنها استفاده کرد. برخی گیاهان انگار که بذری بهشتی داشته باشند، سرشار از خواص و فواید طبی هستند. این گیاهان تمام خواص خود را طی دم کشیدن به آپ پس می دهند و عصاره آنها شربتی گوارا و جانبخش می شود.

دمنوش هیرکانوش از جهت تنوع، بر چای و هر نوشیدنی غیر ایرانی برتری دارد. طرز تهیه آن آسان بوده و هزینه بر نیست. برخلاف چای، رنگ و طعم افزودنی و شیمیایی ندارد. تنوع مزه و طعم آن هر فرد سخت پسندی را علاقمند می کند که یک بار هم که شده از این دمنوش ها استفاده کند. گذشته از این موارد، دمنوش فقط یک نوشیدنی برای رفع خستگی نیست بلکه به عنوان دارو نیز می توان به آن نگاه کرد. بسیاری از امراض با نوشیدن مداوم دمنوش های طبیعی از میان می روند. در ادامه به برخی از مهمترین دمنوش های طبیعی که توسط برند هیرکانوش به بازار عرضه می شوند، آشنا می شویم.

 

دمنوش هیرکانوش دارچینی

دمنوش هیرکانوش را این بار با طعم دارچین تجربه کنید! دارچین، ادویه ای است گرم و خوشبو که رایحه آن خیال ما را تا هندوستان که زادگاه این ادویه است، می برد. پوست درخت دارچین پس از خشک شدن رول شده و عطر بیشتری پیدا می کند. با این همه بازار پر است از دارچین های تقلبی. پودر دارچین هم می تواند غش داشته باشد. بهترین راه حل، استفاده از دمنوش های آماده دارچینی با برند معتبر هیرکانوش است. با خیال راحت می توانید طبق دستورالعمل هر بسته، یک دمنوش خوشمزه و مقوی تهیه کنید. دارچین های هیرکانوش سرشار از آنتی اکسیدان بوده و از بیماری دیابت، سرطان های مختلف و امراض قلبی جلوگیری می کند.

دمنوش هیرکانوش با رایحه بی نظیر دارچین خاصیت ضد التهابی نیز دارد. خوب است بدانید، اگر دارچین اصل را به صورت مداوم مصرف کنید، می تواند به مثابه انسولین عمل نماید. ترکیباتی که در دارچین وجود دارد، قند خون را تنظیم می کند. اگر از اضافه وزن رنج می برید، یک فنجان دمنوش دارچین شما را به وزن ایده آل می رساند. ضمن اینکه کمک می کند تا باکتری ها و قارچ های مضر بدن از بین بروند. این دمنوش برای دردهای دوران قاعدگی نیز پیشنهاد می شود.

 

دمنوش با طعم زنجبیل می تواند جلوی تهوع را بگیرد و علائم سرگیجه را کاهش دهد

 شرکت تولید دمنوش گیاهی و لاغری هیرکانوش

دمنوش هیرکانوش و گل گاوزبان

دمنوش هیرکانوش، انواع نوشیدنی های طبیعی را در بین فهرست خود جای داده است اما گل گاوزبان در این بین جایگاه ویژه ای دارد. اروپایی ها خیلی سالها قبل متوجه خواص طبی و فواید آرامبخش این گیاه شده بودند. گل گاوزبان یا گل ستاره بیشتر اهداف دارویی دارد چرا که سرشار از آنتی اکسیدان ها و مواد فعال می باشد. بتاکاروتن، گاما لینولئیک اسید، ویتامین سی، پتاسیم، آهن و غیره از دیگر مواد موثره در این گیاه خوشرنگ می باشند. بسیار مهم است که گل گاوزبان و دیگر گیاهان به نحو صحیحی خشک و فرآوری شوند. رعایت اصول بهداشتی در بدست آوردن نتایج درمانی این گیاهان بسیار موثر است.

دمنوش هیرکانوش با طعم گل ستاره به خوبی خشک و فرآوری شده است. طرز تهیه این دمنوش ها آسان بوده و می تواند به سرعت یک نوشیدنی مقوی اعصاب برای شما آماده کند. دمنوش گل گاوزبان از دیرباز برای رفع استرس، کاهش التهابات درونی، نشانه های آرتریت، متعادل کردن هورمون های بدن استفاده می شده است. همچنین می توان برای سم زدایی نیز از گل گاوزبان استفاده کرد. با نوشیدن یک فنجان دمنوش گل گاوزبان می توان ایمنی بدن را بهبود بخشید. اگر تب یا سرفه دارید، چاره کار نوشیدن دمنوش هیرکانوش با طعم گل گاوزبان است.

 

دمنوش هیرکانوش با طعم زنجبیل

 شرکت تولید دمنوش گیاهی و لاغری هیرکانوش

دمنوش هیرکانوش را می توان با طعم زنجبیل نیز سفارش داد. این دمنوش ضمن گوارا بودن، بسیار شفابخش نیز می باشد. هزاران سال است که این ماده گیاهی خوش عطر و بو در نسخه های حکمایی چون ابن سینا حضور داشته است. زنجبیل که بومی آسیا است، ریشه و ساقه آن را برای دم کردن مورد استفاده قرار می دهند. عطر تند و جذاب آن مورد علاقه همه افراد می باشد. کافی است زنجبیل تازه را خرد کرده و با آب دم کنید. پودر زنجبیل خشک شده نیز همان خواص را دارد. البته زنجبیل تازه همیشه در دسترس نیست. از طرفی پودر زنجبیل نیز امکان دارد با برخی مواد دیگر ترکیب شده باشد. ما به شما پیشنهاد می کنیم، از دمنوش های آماده هیرکانوش استفاده کنید.

دمنوش هیرکانوش با طعم زنجبیل می تواند جلوی تهوع را بگیرد و علائم سرگیجه را کاهش دهد. دمنوش زنجبیل تقویت کننده سیستم ایمنی بوده و قلب را تقویت می کند. حتی این دمنوش می تواند از حجم چربی های ذخیره شده در بدن نیز بکاهد. این دمنوش با طبع گرمی که دارد، حاوی ویتامین هایی چون A، K، B3، B4، و C می باشد. پروتئین و فیبر بالای آن نیز خوب گزارش شده است. جهت اطلاعات بیشتر به وب سایت به آدرس https://hirkanoosh.com/ مراجعه کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز