خبرگزاری کار ایران

چگونه ارزان‌ترین بلیط هواپیما را بخریم؟

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۳۷۱۰

خرید ارزان‌ترین بلیط هواپیما ‌‌به شما امکان می‌دهد تا در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید اما به اندازه سایر افراد از سفر خود لذت ببرید. به طور معمول افراد برای سفر کاری، دانشجویی، درمانی و غیره به دنبال خرید بلیط هواپیمای ارزان هستند. شاید برای برخی پیدا کردن ارزان‌ترین نرخ بلیط هواپیما دشوار باشد. بنابراین فلایت گیت در این مقاله به شما خواهد گفت که چگونه ارزان‌ترین قیمت بلیط هواپیما را خریداری کنید.

زمانی که قصد رفتن به مسافرت را داشته باشید، به طور معمول برای خرید بلیط هواپیما در اینترنت جستجو می‌کنید تا مناسب‌ترین و ارزان‌ترین بلیط را خریداری کنید. برخی از افراد نیز به جای تحقیق در چندین سایت، ترجیح می‌دهند که با شرکت و آژانس‌های گوناگون تماس گرفته تا ارزان‌ترین شرکت هواپیمایی را انتخاب کنند. اما دیگر نیازی به جستجو ندارید. تنها کافیست وارد سایت فلایت گیت شوید و ارزان‌ترین بلیط هواپیما به مقصد مورد نظر خود را خریداری کنید. قیمت های ارائه شده در فلایت گیت اغلب از سایت علی بابا نیز ارازنتر است.

چگونه بلیط ارزان هواپیما بگیریم؟

بسیاری از وب سایت‌های رزرو بلیط هواپیما مانند فلایت گیت، ابزارهای مختلفی را برای رفاه مسافران ایجاد کرده‌اند‌. یکی از این ابزارها، تقویم قیمتی است که در بسیاری از سایت‌های معتبر خرید بلیط هواپیما وجود دارد. به طور مثال برای خرید بلیط پرواز داخلی یا خارجی می‌توانید علاوه بر انتخاب تاریخ مدنظر خود، قیمت بلیط هواپیما را چند روز قبل و بعد از تاریخ انتخابی خود را مشاهده کنید و در صورت امکان با تغییر تاریخ سفر، بلیط ارزان‌تری خریداری کنید.

چه زمانی بلیط هواپیما ارزان می‌شود؟

سوال بسیاری از افرادی که به دنبال خرید بلیط هواپیما با قیمت مناسب هستند، این است که چه زمانی بلیط خود را خریداری کنند. آمارها نشان می‌دهد که بهترین زمان برای خرید بلیط ارزان هواپیما، تاریخ‌هایی به غیر از تعطیلات رسمی است. اما همیشه هم نباید طبق این زمان‌ پیش رفت! برخی اوقات برای سفرهای خارجی که نیاز به برنامه‌ریزی است باید از ۵ ماه قبل رزرو کرد تا هزینه کم‌تری پرداخت کنید.

از طرفی، بلیط‌هایی که در لحظه آخر خریداری می‌شوند و به صورت چارتری هستند، ارزان‌تر از بلیط‌های دیگر به فروش می‌رسند.

زمان خرید بلیط هواپیما یک روز قبل از سفر

برخی از پروازها به سرعت پر می‌شوند اما در لحظه آخر ممکن است یک مسافر، بلیط خود را کنسل کند. شرکت هواپیمایی این بلیط را با قیمت پایین‌تری به فرد دیگری می‌فروشد. به همین دلیل خرید بلیط هواپیما در لحظات آخر باعث می‌شود تا هزینه کمتری را نسبت به دیگر مسافران پرداخت کنید. البته ممکن است این شانس برای هر کسی و همیشه پیش نیاید. برخی اوقات نیز پیش می‌آید که بلیط لحظه آخری پیدا نمی‌شود. پس اگر به دنبال خرید بلیط هواپیما در روزهای مخصوص یا تعطیلات هستید باید زودتر اقدام کنید.

در نتیجه اگر قصد دارید در تاریخ مشخصی سفر کنید و در تصمیم خود قاطع هستید، بهتر است چند ماه زودتر اقدام به خرید بلیط هواپیما کنید؛ زیرا این گونه بلیط‌ها، قطعی هستند و به موقع به مقصد می‌رسید. همچنین با توجه به قوانین شرکت هواپیمایی می‌توان بلیط را کنسل کرد یا تاریخ آن را تغییر داد.

 

زمان خرید بلیط چارتری و لحظه آخری

بسیاری از افراد گمان می‌کنند که بلیط‌های لحظه آخری و چارتری نسبت به بلیط‌های عادی ارزان‌تر هستند اما همیشه این قاعده درست نیست. گاهی اوقات پیش می‌آید که بتوانید در لحظه آخر بلیط هواپیما را با قیمت ارزان خریداری کنید و گاهی نیز ممکن است که هزینه بیشتری پرداخت کنید.

بنابراین، ابتدا باید بلیط هواپیما سیستمی و چارتری را با یک دیگر مقایسه کرده و سپس خریداری کنید.

نکته دیگری که باید در زمان خرید بلیط هواپیمای ارزان در نظر بگیرید این است که مقصد مورد نظر شما چند فرودگاه دارد زیرا گاهی اوقات صدور بلیط هواپیما در یک فرودگاه نسبت به فرودگاه دیگر در همان شهر ارزان‌تر است.

چگونه ارزان‌ترین بلیط هواپیما را بخریم؟

از کجا بلیط هواپیما ارزان بخریم؟

همانطور که می‌دانید اگر بلیط هواپیما را از شرکت‌های مسافرتی معتبری خریداری نکنید، این امکان وجود دارد که دچار مشکل شوید و لذت سفر را از دست بدهید. بنابراین توصیه می‌شود که گول تبلیغاتی که برخی از آژانس‌های مسافرتی برای جذب مشتری انجام می‌دهند را نخورید زیرا احتمال این که با هواپیما بی کیفیت یا در ساعت نامناسب سفر کنید، زیاد است.

اقداماتی نیز وجود دارد که می‌توانید با انجام آن‌ها، بلیط ارزان‌تری خریداری کنید. به طور مثال، به جای مسافرت در ایام تعطیل و مناسبت‌های خاص، سفر خود را به اواسط هفته موکول کنید. از طرفی به جای این که به دنبال ایرلاین‌های گران قیمت باشید، ایرلاین‌هایی که خدمات ارزان‌تری را ارائه می‌دهند، انتخاب کنید تا در هزینه‌ای سفر خود صرفه جویی کنید.

بنابراین، مهم‌ترین نکته‌ای که باید در زمان خرید بلیط هواپیما در نظر بگیرید این است که اگر قصد دارید به صورت اینترنتی بلیط خود را تهیه کنید، بلیط هواپیما را از وب سایت‌های معتبر مانند فلایت گیت خریداری کنید. وب سایت‌های معتبر امکانات گوناگونی را در اختیار مسافران قرار می‌دهند تا در سریع‌ترین زمان، بلیط خود را رزرو کنند. در واقع از طریق خرید اینترنتی می‌توانید در خانه و تنها با لمس چند کلیک، بلیط خود را خریداری کنید. از طرفی،  بسیاری از افراد دغدغه رزرو بلیط خود را 50 روز قبل از سفر دارند که بسیاری از سایت‌های معتبر، این مشکل را برطرف کردند.

آیا بلیط هواپیما ارزان می‌شود؟

افرادی که به دلایل مختلفی به مسافرت می‌روند، همواره این سوال را دارند که آیا بلیط هواپیما ارزان می‌شود؟ پاسخ به این سوال به شرایط زمانی بستگی دارد. به طور مثال در مناسبت‌های خاص و تعطیلات نباید انتظار ارزان شدن بلیط را داشت اما در مواقعی که مسافرت‌های کمی انجام می‌شود (مانند اول مهر و فصل امتحانات مدارس)، امکان ارزان شدن بلیط هواپیما وجود دارد. 

سخن پایانی

افرادی که به طور معمول، خرید اینترنتی بلیط انجام می‌دهند می‌دانند که برای انتخاب و خرید هر چیزی باید قلق مخصوص آن را در نظر گرفت. این موضوع در مورد خرید بلیط هواپیما نیز صدق می‌کند. در واقع باید گفت که تنها با در نظر داشتن چند نکته ساده اما مهم می‌توان ارزان‌ترین بلیط هواپیما را برای سفر خود خریداری کرد.

در برخی از زمان‌ها می‌توانید بلیط هواپیما را با قیمت ارزان‌تری خریداری کرد اما برخی اوقات نیز بلیط هواپیما گران است. در واقع، نکاتی هستند که باید در زمان خرید بلیط هواپیما در نظر بگیرید تا بلیطی با قیمت مناسب خریداری کنید. فلایت گیت در این مقاله شما را با نحوه خرید بلیط هواپیما با ارزان‌ترین قیمت آشنا کرد. خوشبختانه فلایت گیت، توانسته رضایت حداکثری مسافران را به دست آورد؛ چراکه همواره به دنبال ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان خود بوده است.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز