خبرگزاری کار ایران

راهنمایی برای رزرو هتل در آنکارا

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۵۵۰۴

پایتخت ترکیه شهری جوان و مقصدی هیجان‌انگیز برای سفر است. با رزرو هتل آنکارا در نوروز ۱۴۰۲ می‌توانید از گالری‌ها و موزه‌های بین‌المللی این شهر بازدید کنید، در نمایشگاه‌هایی پرجنب‌وجوش شرکت کنید و طعم غذاهای ترکی را در رستوران‌های م/عروف این شهر بچشید.

آنکارا یکی از بهترین مقاصد خارجی برای رزرو هتل در نوروز ۱۴۰۲، و یکی از محبوب‌ترین مقاصد نوروزی ایرانیان است. این شهر مملو از مراکز دیدنی متعدد، بازارهای سنتی است و در تمام مناطق آن، به ویژه در نزدیکی مراکز گردشگری مهم، هتل‌هایی با کیفیت بسیار بالا و کاملا مقرون به صرفه قرار گرفته است. برای آشنایی با بهترین هتل های آنکارا برای تعطیلات عید ۱۴۰۲ تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

رزرو بهترین هتل های آنکارا

برای رزرو هتل در آنکارا، می‌توانید به سراغ هتل‌های بدون ستاره تا پنج ستاره‌ بروید؛ اما بهترین هتل‌های این شهر، هتل‌های چهار ستاره و پنج ستاره‌ای هستند که امکانات بسیار خوبی ارائه می‌کنند و به جاذبه‌های توریستی بیشتری نزدیک هستند. با رزرو بهترین هتل های آنکارا به مراکز دیدنی مانند معروف‌ترین رستوران‌های این شهر، پارک‌های متعدد، جاذبه‌های تاریخی مانند مقبره آنیت کبیر، قلعه آنکارا و موزه تمدن‌های آناتولیایی و مراکز خرید و بازارهایی مانند بازار سولهان دسترسی پیدا می‌کنید.

بهترین هتل های آنکارا برای نوروز ۱۴۰۱ امکانات فوق‌العاده‌ و خدمات بسیار خوبی ارائه می‌دهند؛ این هتل‌ها اتاق‌هایی بزرگ و دلباز با امکانات رفاهی کامل دارند و رو به منظره زیبایی از شهر یا باغ قرار گرفته‌اند؛ علاوه بر این، امکاناتی مانند اینترنت نامحدود رایگان، استخرهای بزرگ، باشگاه‌های تناسب اندام مجهز، سالن‌های بیلیارد، اسپا و باغ‌های زیبا ارائه می‌دهند و خدمات شاتل فرودگاهی دارند.

هتل های باکیفیت آنکارا نمایی شیک دارند؛ مهمانان این هتل‌ها نیز، آن‌ها را زیبا و راحت توصیف کرده‌اند و از خدمات هتل رضایت زیادی داشته‌اند. در دسته‌بندی بهترین هتل‌های این شهر، هم هتل‌های ارزان‌قیمت و هم هتل‌های لوکس و گران‌ وجود دارد؛ بنابراین شما می‌توانید هتل‌ مناسب خود را با توجه به بودجه‌ موردنظر و سایر معیارهای خود انتخاب کنید. در لیست زیر نام برخی از بهترین هتل های آنکارا را مشاهده می‌کنید.

  • هتل Atli Hotel Ankara
  • هتل Occidental Ankara
  • هتل Divan Ankara
  • هتل Sheraton Ankara Hotel & Convention Center
  • هتل Point Hotel Ankara
  • هتل Connect Thermal Hotel

رزرو هتل های مرکز شهر آنکارا

مرکز شهر آنکارا برخی از برترین موزه‌ها، گالری‌ها و بناهای تاریخی این شهر را در خود جای داده است؛ برای مثال شهر قدیم آنکارا و حمام رومی، موزه جنگ استقلال و قلعه آنکارا در این منطقه قرار گرفته‌اند. در مرکز شهر ایستگاه‌های متعدد مترو و اتوبوس نیز تعیبه شده است که دسترسی به سایر مناطق شهر را راحت‌تر می‌کند. با رزرو هتل‌ های مرکز شهر آنکارا، به برخی از برترین بازارها و مراکز خرید آنکارا، مانند بازار سولهان هم نزدیک خواهید بود؛ همچنین می‌توانید برای انتخاب اقامتگاه، به سراغ باکیفیت‌ترین هتل‌های این شهر بروید.

راهنمایی برای رزرو هتل در آنکارا

هتل‌های خوب مرکز شهر، هتل‌های سه ستاره تا پنج ستاره‌ برندهای معروف جهانی هستند و میان مسافران، محبوبیت و اعتبار زیادی دارند. این هتل‌ها به امکاناتی مانند استخرهای رایگان، باشگاه‌های ورزشی مجهز به دستگاه‌های پیشرفته و مراکز اسپا مجهز هستند، چندین رستوران دارند و غذاها و نوشیدنی‌هایی خوشمزه و باکیفیت سرو می‌کنند. قیمت هتل‌های مرکز شهر آنکارا از ۲۹ دلار به ازای هر شب اقامت شروع می‌شود. در لیست زیر، نام برخی از این هتل‌ها را مشاهده می‌کنید.

  • هتل New Park Hotel
  • هتل Grand Ankara Hotel Convention Center
  • هتل Ankara Gold Hotel
  • هتل Eyuboglu Hotel

مهمترین نکات در رزرو هتل آنکارا

برای رزرو هتل آنکارا در نوروز ۱۴۰۲ به این نکته دقت داشته باشید که در زمان تعطیلات نوروز، جمعیت زیادی به آنکارا سفر می‌کنند؛ در نتیجه ممکن است ظرفیت هتل موردنظر شما به‌سرعت پر شود؛ پس بهتر است از همین حالا به فکر رزرو هتل باشید.

توجه کنید که قیمت هتل های آنکارا به تعداد ستاره هتل‌ها بستگی دارد. اگر به دنبال هتل‌های ارزان‌قیمت و اقتصادی هستید، می‌توانید در هتل‌های بدون ستاره و هتل‌های یک ستاره تا سه ستاره اتاق رزرو کنید؛ ولی برخی از هتل‌های بدون ستاره کیفیت چندان خوبی ندارند و ممکن است امکانات خوبی در اختیار مهمانان قرار ندهند؛ بنابراین اگر به دنبال بهترین امکانات و باکیفیت‌ترین خدمات هستید، پیشنهاد می‌کنیم به سراغ هتل‌های چهار ستاره و پنج ستاره بروید. بسیاری از این هتل‌های لوکس در نزدیکی مرکز شهر قرار گرفته‌اند و به مراکز گردشگری مهم دسترسی بسیار خوبی دارند.

اگر برای رزرو هتل بودجه زیادی در اختیار ندارید؛ می‌توانید در هتل‌های حاشیه شهر اتاق رزرو کنید؛ خوشبختانه در بسیاری از مناطق آنکارا ایستگاه‌های مترو و اتوبوس تعبیه شده است؛ درنتیجه به راحتی و با صرف زمان کمی می‌توانید به جاذبه‌های گردشگری مرکز شهر برسید.

بسیاری از هتل های آنکارا اتاق‌های خانوادگی ارائه می‌دهند؛ ولی اگر به صورت دسته‌جمعی به این شهر سفر می‌کنید، توصیه می‌کنیم در هتل‌آپارتمان‌های این شهر اتاق رزرو کنید. در نزدیکی مرکز شهر و در سایر نقاط آنکارا، چندین هتل آپارتمان باکیفیت قرار گرفته‌ است؛ این اقامتگاه‌های دنج نسبت به هتل‌ها فضای بزرگ‌تری در اختیار مهمانان قرار می‌دهند و ارزان‌تر هستند.

جمع‌بندی

اگر قصد دارید برای تعطیلات عید ۱۴۰۲ به آنکارا سفر کنید، بهتر است قبل از هر کاری فهرست هتل‌های خوب این شهر و امکانات و خدمات آن‌ها را بررسی کنید. بهترین هتل‌های این شهر در نزدیکی مرکز شهر آنکارا قرار گرفته‌اند و کیفیت خوبی دارند؛ همچنین به معروف‌ترین جاذبه‌های توریستی آنکارا و مراکز خرید آن دسترسی دارند؛ همچنین اگر به دنبال هتل‌های ارزان قیمت هستید، می‌توانید به سراغ هتل‌های یک ستاره تا سه ستاره‌ای بروید که کمی با مرکز شهر فاصله دارند.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز