خبرگزاری کار ایران

یک اقامت به یادماندنی در هتل هانی قشم

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۵۰۴۷

با نزدیک شدن به فصول سرد سال و شنیدن قدم های سرد زمستان، آوازه سفرهای زمستانه به جنوب ایران همه جا را پر می کند. خلیج فارس و دریای عمان پر از جاذبه های دیدنی هستند که می توانند چشم هر بیننده ای را به خود خیره کنند.

جزایر متعدد خلیج فارس، همچون نگین هایی بر تن آبی این خلیج همیشه پارس می درخشند و گردشگران و مسافران را به سمت خود می خوانند. کمی به این موضوع بیندیشید؛ شما برای سفر به جنوب ایران کدام شهرها را انتخاب می کنید؟ می توان حدس زد که در میان انتخاب هایتان قطعاً رد پایی از جزیره قشم دیده می شود.

این جزیره گردشگری زیبا هر ساله یکی از پرطرفدارترین مقاصد توریستی و میزبان صدها گردشگر است. در این مقاله قصد داریم شما را با یکی از زیباترین و چشم نوازترین هتل های جزیره قشم یعنی «هتل هانی» آشنا کنیم. تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

مروری بر دیدنی های جزیره زیبای قشم

پیش از آنکه به هتل هانی و امکانات بی نظیرش بپردازیم، بد نیست مرور مختصری بر جزیره قشم و دلایل سفر به آن داشته باشیم. جالب است بدانید که تا چند سال پیش، گردشگران تمایل چندانی به بازدید از این جزیره زیبا نداشتند؛ چرا که اغلب جزیره های مدرن تر مانند کیش مد نظر قرار می گرفتند. امروزه اوضاع کمی فرق کرده و میل افراد به دور شدن از فضای شهری و سپری کردن اوقات در مناطق بکر و دست نخورده، قشم را به مقصدی رویایی برای آن ها تبدیل کرده است.

باید بدانید که قشم بزرگ ترین جزیره ایران است و تقریباً 2.5 برابر کشور بحرین که جزیره ای دیگر در خلیج فارس است، وسعت دارد. این جزیره به شهرها و روستاهای متعددی تقسیم می شود و نکته مهم درباره آن، حفظ بافت تاریخی است.

با قدم زدن در پس کوچه های این جزیره می توانید لذت غرق شدن در تاریخ و پیشینه ای غنی را تجربه کنید. از جمله دلایلی که گردشگران را به سمت قشم جلب می کند، تفریحات آبی آن است. از طرف دیگر این جزیره به عنوان یک ژئو پارک ثبت جهانی شده و نخستین و بزرگترین پارک کروکودیل خاورمیانه نیز در این جزیره واقع شده است. از دیگر نکاتی که می توان به آن ها اشاره داشت، فراهم بودن امکان خرید ارزان از بندر درگهان و همچنین خوراکی های خوشمزه و بی نظیر این جزیره است. جای جای جزیره قشم را می توان جاذبه دیدنی ای دانست که ارزش بازدید و تماشا کردن را دارند. حال که مختصری با جزیره قشم آشنا شدید، بیایید به هتل هانی هیجان انگیز بپردازیم.

یک اقامت به یادماندنی در هتل هانی قشم

هر آنچه که باید درباره هتل هانی بدانید

هتل هانی یکی از مجهزترین و مدرن ترین هتل های قشم است که طی چند سال اخیر با ارائه بهترین خدمات به مسافران، توانسته محبوبیت زیادی را کسب کند و به عنوان محلی برای اقامت بسیاری از گردشگران انتخاب شود. از زمانی که وارد این هتل دوست داشتنی می شوید، پرسنل مجموعه برای حمل چمدان های شما به اتاق شما را یاری می کنند. جالب است بدانید که تمام پرسنل هتل هانی قشم به زبان انگلیسی و عربی مسلط هستند و بهترین رفتار را با مهمانان دارند. لابی 50 نفری احتمالاً نکته دیگری است که نظر شما را جلب خواهد کرد.

امکاناتی چون نمازخانه، آسانسور و دستگاه واکس کفش از دیگر مواردی است که به آن ها دسترسی خواهید داشت. همچنین انواع دستگاه پرینتر و فتوکپی و موارد این چنینی نیز در محدوده هتل هانی وجود دارند و نیازی به خارج شدن از مجموعه نخواهید داشت. سیستم تهویه با بالاترین کیفیت برای لابی و اتاق ها تعبیه شده است تا در فضایی مطبوع اوقات خود را بگذرانید.

یکی از نکات مهم درباره هتل هانی قشم، صندوق امانات آن است که به بهترین نحو از وسایل ارزشمند و همچنین مدارک شما نگهداری می کند. ضمناً پارکینگ اختصاصی با ظرفیت 60 ماشین برای مهمانانی که با ماشین سفر کرده اند، قرار داده شده است. هتل هانی همچنین بهترین غذاها، دسرها و نوشیدنی ها را در رستوران و کافی شاپ خود سرو می کند تا بتوانید بیشترین لذت را از اقامت خود در این هتل ببرید. در اوقات فراغت خود نیز می توانید بازی بیلیارد را با دوستان خود انجام دهید و از این فرصت استفاده کنید.

یک اقامت به یادماندنی در هتل هانی قشم

اتاق های هتل هانی قشم

در هتل هانی قشم امکان رزرو اتاق هایی با ویژگی های مختلف برای شما فراهم شده است. اگر به تنهایی سفر می کنید، می توانید از یک اتاق یک تخته استفاده کنید. اگر با دوستان یا خانواده خود به قشم می‌ روید، اقامت در سوئیت های سه تخته می تواند مناسب شما باشد. در همه اتاق ها و سوئیت های این هتل به کاناپه، تخت، آباژور، تلفن، تلویزیون، سرویس ایرانی و فرنگی و ... دسترسی خواهید داشت. هتل هانی تمام تلاش خود را برای آسایش و راحتی مهمانان به کار می گیرد.

مزایای اقامت در هتل هانی

اقامت در هتل هانی قشم مزایایی دارد که چند مورد از آن ها را در ادامه برایتان نام می‌بریم:

  • با اقامت در هتل هانی قشم، لذت اسکان در یکی از مدرن ترین هتل آپارتمان های قشم را تجربه خواهید کرد.

  • تعدد نوع اتاق های این مجموعه باعث می شود که برای هر شرایطی اتاق مناسب خود را پیدا کنید.

  • فاصله هتل هانی قشم تا مراکز دیدنی مهم این جزیره مانند قلعه پرتقالی ها، پارک زیتون و غارهای خربس بسیار کم است؛ به طوری که تا قلعه پرتقالی ها به کمتر از 5 دقیقه رانندگی نیاز دارید.

  • امکانات هتل هانی در مقایسه با سایر مراکز، بسیار بیشتر است و می توانید اوقات خوشی را در این مجموعه بگذرانید.

چنانچه قصد سفر به جزیره قشم و اقامت در هتل هانی را دارید، بهتر است از یک منبع معتبر برای خرید بلیط سفر و همچنین رزرو هتل استفاده کنید. فلای تودی به عنوان یکی از معتبرترین آژانس های مسافرتی برای برنامه ریزی تعطیلاتی به یادماندنی در خدمت شماست. سری به وب سایت فلای تودی بزنید تا مراحل آغاز یک سفر بدون هیچ سختی طی شوند.

یک اقامت به یادماندنی در هتل هانی قشم

کلام آخر

در این مقاله به جزیره قشم و اقامت در هتل هانی پرداختیم. امیدواریم با همراهی مجموعه فلای تودی، بهترین و دلچسب ترین سفر زندگی تان را به جزیره قشم داشته باشید. هتل هانی قشم می تواند اوقات دلچسبی را در این جزیره دوست داشتنی برایتان فراهم کند.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز