خبرگزاری کار ایران

خط تولید آجیل و خشکبار برای عید 1402

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۱۸۰۵

 

با نزدیک شدن به ایام عید درخواست بازار فروش آجیل و خشکبار افزایش پیدا کرده و خریداران این نوع تنقلات بیشتر می‌شود. از این‌رو تولیدکنندگان آجیل و خشکبار بسته‌بندی‌شده را به سمت خرید انواع دستگاه بسته‌ بندی صنعتی سوق می‌دهد. شرکت بهفر ماشین اطلس البرز یکی از تولیدکنندگان پیشگام در زمینهٔ طراحی و ساخت انواع دستگاه بسته‌بندی حبوبات و آجیل و خشکبار است.

ماشین‌آلات توزین دار:

این نمونه ماشین‌آلات از نوع تمام‌اتوماتیک بوده که قابلیت سفارشی‌سازی بر اساس کار با برق تک فاز و یا 3 فاز را دارند. ماشین‌آلات بسته‌بندی توزین دار در چندین ظرفیت 2 توزین،4 توزین،6 توزین و 12 توزین طراحی و تولید می‌شوند که با افزایش توزین‌های دستگاه، سرعت بسته‌بندی هم بیشتر می‌شود.

بهفر ماشین کرج اولین تولیدکننده دستگاه بسته‌بندی 12 توزین موازی در کل کشور محسوب می‌شود.

این دستگاه توسط مهندسین این مجموعه طراحی و تولیدشده و هیچ نمونه داخلی و خارجی ندارد. ماشین‌آلات بسته‌بندی توزین دار هرکدام در دو مدل پنوماتیک و هیدرولیک طراحی و تولید می‌شوند که نمونه مکانیک ارتفاع بیشتری داشته و مناسب سوله‌های ارتفاع بلند بوده و نمونه پنوماتیک با ارتفاع و حجم کمتر مناسب کارگاه‌های کوچک است.

ماشین‌آلات کیسه‌پرکن:

این نمونه ماشین‌آلات هم همانند نمونه‌های توزین دار توانایی سفارشی‌سازی بر اساس کارکرد با برق تک و یا 3 فاز را داشته و در دو مدل پنوماتیک و مکانیک تولید می‌شوند.

البته این ماشین‌آلات در 3 ظرفیت تک توزین آنالوگ یا نیمه اتوماتیک، دو توزین نیمه یا تمام‌اتوماتیک و 4 توزین تمام‌اتوماتیک تولید می‌شوند.

این ماشین‌آلات مخصوص پر کردن انواع کیسه و کارتون‌های وزن بالا مورداستفاده قرار می‌گیرند. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های پشتیبانی و مشاوره رایگان ما در زیر همین مطلب تماس بگیرید.

خط تولید آجیل و خشکبار برای عید 1402

دستگاه قوطی پر کن:

این دستگاه مخصوص پر کردن قوطی‌های فلزی، پلاستیکی و یا ظروف شیشه‌ای است. ظرف موردنظر در زیر نازل قرارگرفته و به‌صورت خودکار پر می‌شود.

ظرف پرشده از محصول بعد از بارگیری به جلو حرکت کرده و به مرحله بعدی درب زنی هدایت می‌شود. این دستگاه از نوع تمام‌اتومات است. البته برای چیدن ظروف بر روی نوار نقاله، نیاز به یک اپراتور وجود دارد.

خط تولید آجیل و خشکبار برای عید 1402

ماشین‌آلات ساشه:

این نمونه ماشین‌آلات مخصوص بسته‌بندی انواع محصولات پودری، گرانولی دانه‌ریز و مایعات غلیظ و رقیق است. این دستگاه محصول را در بسته‌بندی‌های تک‌نفره زیر 100 گرم پک می‌کند.

از تولیدات این دستگاه می‌توان به سس‌های تک‌نفره یا شامپوهای یک‌بارمصرف اشاره کرد.

 

ماشین‌آلات خشک‌کن:

این نمونه ماشین‌آلات مخصوص رطوبت‌گیری انواع محصولات غذایی و شیمایی هستند. به‌طور مثال می‌توان به خشک‌کردن کودهای شیمیایی و پودرهای حشره‌کش و یا رطوبت‌گیری اسلایس انواع میوه و سبزی‌ها اشاره کرد.

این ماشین‌آلات از نیروی گرمایشی برای رطوبت‌گیری استفاده کرده و در 3 مدل تک کابین، دو کابین و تونلی طراحی و تولید می‌شوند. این ماشین‌آلات قابلیت سفارشی‌سازی بر اساس کارکرد با برق تک یا 3 فاز رادارند.

دستگاه شرینگ:

به‌تازگی استانداردهای کشوری جدیدی برای بسته‌بندی محصولات تبیین شده است. بسته بندی محصولات به‌خصوص شانه‌های تخم‌مرغ، باید در بسته‌بندی‌های شرینگ شده عرضه شوند. قوانین جدید بسته‌بندی، بازار بسته‌بندی شرینگ را رونق بخشیده است. ماشین‌آلات شرینگ بهفر ماشین توانایی پک کردن و بسته‌بندی نهایی انواع بسته‌های کوچک‌تر محصولات را دارند. این نوع بسته‌بندی ،حمل‌ونقل محصول را سهولت بخشیده و امکان آسیب به مواد غذایی و شیمیایی حساس را به حداقل می‌رساند. ماشین‌آلات شرینگ این مجموعه در دو مدل شرینگ پک کابینی و شرینگ پک تونلی طراحی و تولید می‌شوند. نمونه کابینی برای بسته‌بندی ظروف درباز به‌کاررفته و نمونه شرینگ پک تونلی برای بسته‌بندی محصولات با حجم و وزن بالا به کار می‌رود. در نمونه تونلی سرعت بسته‌بندی به‌مراتب بیشتر از نمونه کابینی است.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز