خبرگزاری کار ایران

دستگاه بسته بندی خشکبار در منزل

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۸۲۵۰

بسته بندی خشکبار در منزل نیز از کارهای پردرآمد مشاغل خانگی محسوب می شود و برای این کار نیز ماشین آلات مناسبی ساخته شده است که علاوه بر راحتی کار به بالا رفتن سرعت انجام کار نیز کمک زیادی می کند.

برای کار بسته بندی خشکبار در منزل از دستگاه های پرکن رومیزی، دستگاه دوخت، دستگاه سیل رومیزی و دستگاه شیرینگ کابینی می توان استفاده کرد.

کاربرد هر کدام از این دستگاه ها با توجه به نوع بسته بندی می باشد که بستگی به سلیقه اپراتور دارد و انتخاب دستگاه صورت می گیرد.

کسب و کارهای خانگی شروع یک بیزنس قوی را می تواند به دنبال داشته باشد، پس چه بهتر که با یک استارت قوی کار را پیش برد.

در این مرحله می توان بازار را سنجید، رقبا را شناخت و با نحوه فروش و عرضه محصول آشنا شد.

دستگاه بسته بندی خشکبار دستی

دستگاه بسته بندی خشکبار رومیزی که به شکل نیمه اتوماتیک هم ساخته می شود به دستگاه بسته بندی دستی نیز شناخته می شود.

این دستگاه دارای یک مخزن در بالا و یک ترازوی دیجیتالی می باشد که کنترل آن توسط صفحه متصل به آن در جلوی دستگاه انجام می شود.

برای تخلیه بار از اهرم و یا کلید تعبیه شده برای این کار می توان استفاده کرد و ظرف یا سلفون در جلوی دستگاه و زیر خروجی قرار خواهد گرفت.

اگر بسته بندی در سلفون باشد برای بسته شدن سلفون نیاز به یک دستگاه دوخت نیز می باشد اما اگر از ظروف یکبار مصرف و یا بطری های گرد استفاده می کنید به ترتیب باید از دستگاه سیل حرارتی و دستگاه سیل القایی برای پک درب آنها استفاده کنید.

دستگاه سیل حرارتی طیف گسترده تری از پک کردن را در بر می گیرد و با استفاده از گرمای حاصل از المنت درب ظرف را پرس می کند.

این در صورتی است است که دستگاه سیل القایی با استفاده از امواج مغناطیسی این کار را انجام می دهد.

دستگاه بسته بندی خشکبار در منزل

دستگاه بسته بندی خشکبار اتوماتیک

تولید خشکبار در ظرفیت صنعتی و کارخانجات بزرگ به صورت عمده مستلزم خریداری دستگاه بسته بندی خشکبار اتوماتیک می باشد.

دستگاه های توزین دار مخصوص و مناسب این محصول برای بسته بندی هستند و تعداد توزین ها نمایانگر سرعت بسته بندی محصولات می باشد.

به تعداد اضافه شدن توزین ها برروی دستگاه، سرعت آن برای بسته بندی افزایش می یابد و اندازه بسته ها و وزن آنها را نیز می توان به دلخواه تغییر داد.

دستگاه بسته بندی خشکبار اتوماتیک معمولا به صورت پنوماتیک ساخته می شود و با استفاده از نیروی کمپرسور باد فعالیت خود را انجام می دهد.

دستگاه بسته بندی خشکبار دست دوم

در صورتی که برای راه اندازی کسب و کار خود تصمیم به خرید ماشین آلات استوک دارید بهتر است که این کار را از طریق شرکت های سازنده دستگاه انجام بدهید تا اگر به هر علتی دستگاه به مشکل بربخورد به خصوص مشکل فنی، بتوانید از طریق شرکت پیگیری کنید.

قطعا خرید ماشین آلات استوک در کاهش هزینه ها بی تاثیر نیست، اما توجه داشته باشید که خرید ناموفق که همه جنبه های کار را در نظر نگیرید حتی ممکن است منجر به ضرر هم شود.

دستگاه بسته بندی خشکبار در منزل

دستگاه بسته بندی خشکبار صادراتی

ایران با داشتن منابع تولید خشکبار و البته خشکبار با کیفیت و درجه یک توانایی صادرات این محصول را به بازارهای جهانی دارد.

موضوع با اهمیت در این مساله بالا بودن کیفیت و همین طور متناسب بودن بسته بندی با تکنولوژی روز و مطابق با استاندارد کشور وارد کننده محصول باشد.

به همین منظور استفاده از دستگاه های توزین دار پیشرفته با ظرفیت صنعتی می تواند به اشخاص برای بسته بندی خشکبار و صادرات آن کمک کند.

خشکبار ایران عموما به صورت فله ای به سراسر دنیا عرضه می گردد و در سایر کشورها با قیمت بالاتری به فروش مس رسد.

پس می توان نتیجه گرفت که بسته بندی تاثیر زیادی در ذهن خریدار و به دنبال آن در قیمت محصول دارد.

دستگاه بوجاری حبوبات و غلات

از دستگاه های مورد نیاز در تولید خط خشکبار تصفیه شده و بسته بندی، در ظرفیت های نیمه صنعتی و صنعتی دستگاه بوجاری حبوبات و غلات می باشد.

دستگاه بوجاری برای جداسازی تمامی ضایعات احتمالی مانند شن، ماسه، خاک و... در ابعاد گوناگون و ظرفیت های مختلف طراحی و ساخته می شود.

این دستگاه با داشتن چند صفحه مشبک که به آنها مش گفته می شود و هر یک به خروجی جداگانه ای متصل می باشد محصول اصلی را ار ضایعات جدا می کند.

دستگاه بوجاری در حجم تولیدهای مختلف با توجه به درخواست تولید کننده طراحی و ساخته می شود.

برق دستگاه نیز به سفارش مشتری تک فاز یا سه فاز ساخته می شود .

قیمت دستگاه بسته بندی

برای دریافت قیمت به روز دستگاه ها از طریق تماس با کارشناسان آریا ماشین می توانید علاوه بر این امر مشاوره رایگان هم داشته باشید که این کار به صورت تلفنی هم امکان پذیر خواهد بود.

از عوامل تاثیر گذار در قیمت ها کیفیت دستگاه ها، هزینه ها و ... می باشد.

 

منبع: آریا ماشین

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز