خبرگزاری کار ایران

حل مشکل خطای ورود اسپاتیفای

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۶۱۷۲

همان طور که می دانید بهترین سرویس در زمینه موسیقی سرویس اسپاتیفای است اما کاربران اکثر مواقع نمی تواند وارد اکانت خود شوند و خطاهای هنگام ورود و لاگین شدن ظاهر خواهد شد.

مشکلاتی نظیر تعمیرات، خطای سرور، مشکلات نرم افزاری و... ممکن است سایت برای مدتی از دسترس خارج شود. در این موارد معمولاً در خود سایت یا شبکه‌های اطلاع رسانی آن مثل اینستاگرام، توییتر و... انجام می شود.

اما در مواردی که این مشکلات در صفحات و شبکه‌های مجازی اسپاتیفای اعلام نشود در سایت Downdetector توسط یکسری از کاربران مشکلات برنامه چک می شود و ابدیت و بر طرف خواهد شد.

در ادامه برای حل مشکل خطای ورود اسپاتیفای پیشنهاداتی خواهیم داد.

ورود با اکانت گوگل یا فیس‌بوک

اگر اکانتی که ساخته اید نمی توانید وارد اسپاتیفای شوید با یک ایمیل و یوزر دیگر وارد بسازید و وارد شوید. اما برای حل مشکل ورود به اسپاتیفای با استفاده از ایمیل و نام کاربری و اکانت گوگل یا فیس بوک خود وارد اکانت اسپاتیفای شوید. اگر اکانت نداریم میتوانید خرید اکانت اسپاتیفای را وارد بشید و اکانت رایگان یا پرمیوم بسازید.

کمک گرفتن از طریق پشتیبانی اسپاتیفای

برای رفع مشکل لاگین شدن می تواند با واحد پشتیبانی Customer Support اسپاتیفای ارتباط برقرار کنید . توجه داشته باشید با اکانت و جی پی اس و ای پی ایرانی حتی در قسمت پشتیبانی نمی توانید وارد اکانت شوید و نمی توانید با این موارد تقاضای پشتیبانی کنید.

بهتر است از طریق اکانت فیس بوک وارد اکانت اسپاتیفای شوید یا از طریق فیس بوک درخواست خود را با پشتیبانی بدهید.

کمک گرفتن از طریق نصب مجدد

شما می توانید یک بار از اکانت خود خارج شوید و مجدد وارد شوید اگر مشکل شما حل نشد این بار می توانید برای حل مشکل لاگین شدن و ورود اسپاتیفای می توانید می توانید یک بار اپلیکیشن را حذف کنید.

بعد از حذف وارد سایت رسمی اسپاتیفای Spotify شوید و اپلیکیشن آن را نصب کنید. یا از طریق پشتیبانی درخواست خود را مطرح کنید. برای دانلود اپلیکیشن اسپاتیفای از گوگل پلی یا اپ استور هم می توانید استفاده کنید.

حل مشکل ورود اسپاتیفای با فیس بوک

بعضی مواقع ممکن است اسکانت شما را فیس‌بوک غیر فعال کرده باشد در چنین مواقعی فیس‌بوک گذر واژه های به صورت تصادفی ایجاد خواهد کرد Facebook Device Password تا با کمک این گذر واژه ها بتوانید وارد اسپاتیفای شوید. این مشکل به علت احراز هویت دوعاملی بین فیس‌بوک اسپاتیفای به وجود خواهد آمد.

حل مشکل ورود اسپاتیفای با نرم افزار تغییر آی پی

این روش هم می تواند برای حل مشکل خطای ورود اسپاتیفای مناسب باشد. تنوع این نرم افزارها بسیار زیاد است و می توانید با انواع مختلف امتحان کنید و کشورهای متنوع را انتخاب کنید تا مشکل شما بر طرف بشود.

حل مشکل ورود اسپاتیفای برای اندروید

برای حل مشکل ورود اسپاتیفای برای گوشی های اندروید می توان از روش حذف کش و دیتای اسپاتیفای استفاده کرد. موارد قبلی ممکن است برای حل مشکل خطای ورود اسپاتیفای قطعی نباشد ولی این راه در بیشتر مواقع کار آیی داشته و کار ساز بوده است. برای حل مشکل ورود اسپاتیفای برای تلفن های همراه چند روش وجود دارد.

روش اول پاک کردن کش و دیتای سیستم عامل اندروید و ios

  1. نرم افزار تغییر ای پی یا برنامه VON قوی و کارایی بالا را روشن کنید. این کار به این خاطر است که اسپاتیفای ای پی شما را نتواند تشخیص دهد.

  2. به تنظیمات Settings گوشی خود بروید و به بخش Application info برنامه Spotify را پیدا کنید و روی گزینه Storage کلیک کنید تا وارد حافظه کش و دیتای اسپاتیفای گوشی خود شوید.

  3. روی دکمه ی CLEAR DATA و CLEAR CACHE کلیک کنید تا حافظه کش و دیتای برنامه اسپاتیفای گوشی کاملاً پاک سازی شود.

  4. حال اپلیکیشن Spotify را باز کنید و ایمیل خود را وارد کنید و رمز خود را وارد کنید تا به راحتی به اکانت اسپاتیفای خود متصل شوید.

روش دوم تغییر dns سیستم عامل اندرویدAndroid

  1. از بخش تنظیمات Settings وارد بخشی وای فا Wi-Fi شوید .

  2. روی اینترنتی که متصل هستید دستتان را نگه دارید اصطلاحاً تپ کنید و چند لحظه نگه دارید تا دو گزینه باز شود گزینه ی Modify Network را انتخاب کنید .

  3. بعد از آن روی گزینه IP Setting و بعد از آن Static را انتخاب کنید .

  4. در فیلد DNS یکی از نشانی های 178.22.122.100 و 185.51.200.2 یا 94.140.14.14 و 94.140.15.15 وارد کنید.

  5. تیک را انتخاب کنید و بعد از آن می توانید از اسپاتیفای استفاده کنید

روش دوم تغییر dns سیستم عامل IOS

البته برای سیستم عامل ای او اس به رسمی اپلیکیشنی صادر نشده زیرا ای او اس خود اپل موزیک را دارد. اما می توانید اپلیکیشن های جایگزین استفاده کنید. برای گوشی های آیفون یا تبلت ای پد می توانید. اما مراحل زیر را می توانید برای تغییر ای او اس سیستم عاملIOS طی کنید.

  1. برنامه DNS Changer - Trust DNS را از اپ استور دانلود و نصب کنید.

  2. وارد برنامه شوید و Change DNS را انتخاب کنید تا تب Change DNS باز شود .

  3. روی علامت + کلیک کنید.

  4. حال ی ای پی های زیر را وارد کنید 178.22.122.100 و 185.51.200.2 یا 94.140.14.14 و 94.140.15.15 کلیک کنید.

  5. روی Activate کلیک کنید و برنامه را فعال کنید تا DNS کل دستگاه تغییر پیدا کند.

حل مشکل ورود اسپاتیفای برای ویندوز

برای حل مشکل قطعی ورود اسپاتیفای برای ویندوز مراحل زیر را طی کنید:

  1. از منوی start کلیک کنید و سپس روی کنترل پنل Control Panel کلیک کنید .

  2. بعد از آن روی گزینه Network and Internet و سپس روی گزینه Change Adapter Settings کلیک کنید .

  3. روی شبکه وای فا یا شبکه lan که با آن به شبکه اینترنت متصل شده اید کلیک راست کنید و سپس Properties را انتخاب کرد .

  4. بعد از باز شدن پنجره Properties گزینه ی Internet Protocol Version 4

  5. دکمه ی Properties را بزنید

  6. Dns آن را در جای کپی کنید که داشته باشید و سپس آن را پاک کنید.

  7. حال 178.22.122.100 و 185.51.200.2 یا 94.140.14.14 و 94.140.15.15 را در بخش های مربوط به dns وارد کنید .

  8. Ok را بزنید و از برنامه اسپاتیفای به راحتی استفاده کنید.

سخن آخر

برای حل مشکل خطای ورود اسپاتیفای چندین راه وجود دارد چند مورد از این روش ها را در این مقاله آورده ایم. البته روش های دیگری هم برای حل مشکل خطای ورود اسپاتیفای وجود دارد ما چند مورد راحت ترین را ارائه دادیم که کار سازتر از مابقی موارد است.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز