خبرگزاری کار ایران

گوشی تاشو هوآوی شهریور ماه به بازار عرضه خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۷۷۳۹۰۱

هوآوی اعلام کرد که به دلیل احتیاط و تست بیشتر، گوشی تاشوی خود را با مقداری تاخیر در ماه سپتامبر عرضه خواهد کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، هوآوی اعلام کرد که گوشی‌های تاشوی این شرکت با اندکی تاخیر به دلیل انجام تست‌های بیشتر در ماه سپتامبر به بازار عرضه خواهد شد. این در حالی است که رقیب این شرکت، سامسونگ، مدل گلکسی فولد آزمایشی خود را به دلیل نقص فنی از بازار جمع‌آوری خواهد کرد.

سخنگوی هوآوی در گفت‌وگو با «سی‌ان‌بی‌سی» اعلام کرده است که که مدل تاشوی «هوآوی میت ایکس» برای بازارهایی قابل عرضه خواهد بود که تکنولوژی اینترنت نسل پنجم در آنها ارائه خواهد شد.

سخنگوی این شرکت افزود: «پس از اینکه مدل آزمایشی گلکسی فولد در دست کاربران شکسته شد، ما بیشتر در این زمینه محتاط شدیم. ما نمی‌خواهیم محصولی تولید کنیم که به شهرتمان آسیب برساند.»

منتقدان می‌گویند سامسونگ تا زمانی که تست‌های نهایی این گوشی را به ثمر نرسانده است، باید پیش‌فروش‌های صورت گرفته این گوشی را ملغی کند.

گوشی تاشو را شرکت هوآوی در فوریه معرفی کرد. همینطور قرار بود که این شرکت مدل لپ تاپ تاشو را نیز ارائه دهد که به دلیل قرار گرفتن در لیست سیاه تجارت با آمریکا ادامه این پروژه با وقفه روبه‌رو شد.

وی ادامه داد: «میت ایکس به‌رغم قرار گرفتن در لیست سیاه تجارت با آمریکا در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت. همینطور این گوشی از سیستم عامل گوگل اندروید استفاده خواهد کرد چرا که قرار داد هوآوی با گوگل پیش از اعمال تحریم‌های آمریکا علیه هوآوی بوده است.»

او افزود: «ما علاقه داریم همچون گذشته به همکاری‌مان با گوگل ادامه دهیم. البته در صورتی که مجبور شویم می‌توانیم از سیستم عامل خودمان استفاده کنیم. تنها به شش تا ۹ ماه زمان برای آن نیاز داریم.»

آمریکا اخیرا تحریم‌های شدیدی را علیه هوآوی اعمال کرده است که به واسطه آن از تجارت با شرکت‌های آمریکایی به خاطر آنچه از سوی آمریکا جاسوسی شرکت هوآوی برای چین خوانده می‌شود منع شده است. چین و هوآوی اتهام‌‌های آمریکا را بی‌اساس خوانده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز