خبرگزاری کار ایران

سررسید اروپایی چیست و از کجا سفارش دهیم؟

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۱۲۰۴

سررسید همواره یکی از اولین گزینه‌ها برای هدیه تبلیغاتی سال نو است. انواع سررسید در قطع‌ها و اندازه‌های مختلف از جمله وزیری، رقعی، خشتی و رحلی تولید و توزیع می‌شوند. در سال‌های اخیر سررسیدها در قطع جدیدی با نام قطع اروپایی در کشورمان تولید می‌شود که به آن قطع رقعی باریک یا پالتویی نیز می‌گویند. این مدل سررسیدها برای اولین بار در اروپا چاپ شد و سپس به سایر کشورها نیز رسید.

در این مقاله به بررسی قیمت، سایز و نحوه سفارش سررسید اروپایی می‌پردازیم. اگر شما نیز به سررسید اروپایی برای هدیه سال نو فکر می‌کنید، این مقاله برای شما نوشته شده است. در پایان این مقاله یک پیشنهاد ویژه برای رسیدن به هدفتان داریم.

سررسید اروپایی چیست؟ جدیدترین سررسید موجود در بازار ایران

سررسید اروپایی برای اولین بار در اروپا تولید شد و سپس سایر کشورها از جمله ایران نیز از طرح و مدل آن برای چاپ سررسید استفاده کردند. ازآنجایی‌که سایز سررسید اروپایی با سایز دسته‌بندی‌های مختلف سررسیدهای ایرانی متفاوت بود، این محصولات از حدود ۱۰ سال پیش وارد بازار ایران شده و ایرانیزه شدند. باتوجه‌به اینکه هیچ استاندارد خاصی برای این سررسیدها در ایران وجود ندارد، ممکن است انواع سررسید و سالنامه در سایزهای مختلف را با نام سررسید اروپایی در بازار مشاهده کنید؛ بااین‌حال معمولا قطع‌های مختلف این محصولات بسیار به هم نزدیک هستند.

سررسید اروپایی به‌دلیل سایز و جنس مناسبی که دارد، توجه بسیاری از افراد علاقه‌مند به نوشتن و برنامه‌ریزی را به خود جلب کرده است. این سررسیدها در بازار ایران به سررسید پالتویی و رقعی باریک نیز معروف هستند.

سررسید اروپایی چیست و از کجا سفارش دهیم؟

سایز سررسید اروپایی؛ متفاوت از سایر محصولات مشابه

سررسید یک وسیله دم‌دستی است که بسیاری از کارمندان، مدیران، مغازه‌داران و سایر افراد در هر شغلی، معمولا آن را با خود حمل می‌کنند. ازهمین‌رو سایز سررسید و خوش‌دست‌بودن آن اهمیت ویژه‌ای برای کاربران دارد. سایز سررسید اروپایی معمولا ۱۲ در ۲۱ سانتی‌متر است. عرض کم این محصول یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که آن را از سایر سررسیدهای جاگیر متمایز می‌کند.

ازطرفی سبک‌وزن بودن سررسید اروپایی باعث محبوبیت بیشتر آن در میان مصرف‌کنندگان شده است. همین ویژگی‌های به‌ظاهر کم‌اهمیت باعث شده است که بسیاری از افراد از انواع سررسید اروپایی در موقعیت‌های مختلف کاری یا شخصی، این مدل سررسید را بیشتر استفاده کنند.

قیمت سررسید اروپایی چقدر است؟

قیمت سررسید اروپایی بسیار متغیر است و به اندازه، جنس جلد، برگه‌ها، نوع صحافی و همچنین کیفیت سررسید بستگی دارد. قیمت سررسید اروپایی معمولا به‌دلیل جلد شیک آن که از چرم ساخته می‌شود، بالاتر از سایر سالنامه‌ها است. ازهمین‌رو توجه به قیمت هنگام خرید سررسید تبلیغاتی اهمیت ویژه‌ای دارد.

اگر بودجه چندانی برای هدیه تبلیغاتی سال نو در اختیار ندارید، بهتر است به‌جای خرید سررسید اروپایی به تقویم رومیزی فکر کنید. به‌این‌ترتیب با هزینه‌ای به مراتب کمتر می‌توانید یک وسیله کاربردی به مخاطبانتان هدیه دهید.

سررسید اروپایی چیست و از کجا سفارش دهیم؟

معرفی بهترین روش‌ها برای خرید سررسید اروپایی

روش‌های مختلفی برای خرید سررسید اروپایی وجود دارد که توصیه می‌کنیم مقرون‌به‌صرفه‌ترین راه را برای هدیه دادن انتخاب کنید. در ادامه انواع راه‌های ممکن برای سفارش سررسید اروپایی را به شما معرفی می‌کنیم تا با دید بازتری برای انجام این کار اقدام کنید:

خرید سررسید تبلیغاتی از آنلاین‌شاپ‌ها

احتمالا اولین گزینه‌ای که برای خرید سررسید تبلیغاتی به ذهنتان می‌رسد، خرید از آنلاین‌شاپ‌ها در شبکه‌های اجتماعی یا وب‌سایت‌های فروشگاهی است. در حال حاضر بسیاری از افراد به‌راحتی می‌توانند یک فروشگاه آنلاین داشته باشند و محصولات خود را به فروش برسانند؛ اما آیا اعتماد کردن به همه آن‌ها کار درستی است؟

هدیه تبلیغاتی سال نو معرف شخصیت برند شما است. ازهمین‌رو باید در انتخاب آن دقت و وسواس بالایی به خرج دهید تا نام برندتان را در ذهن مخاطب ماندگار کنید. با خرید سررسید اروپایی از فروشگاه‌های شبکه‌های اجتماعی یا وب‌سایت‌ها در ارتباط با چهره برندتان ریسک نکنید و به سراغ راه‌حل دوم بروید.

برای سفارش سررسید تبلیغات اروپایی به سراغ چاپخانه‌ها بروید!

اگر قصد خرید سررسید اروپایی در تعداد بالا را دارید، به‌شدت توصیه می‌کنیم به سراغ چاپخانه‌های معتبر بروید. چاپخانه‌ها سفارش شما را قبول کرده و با سفارشی‌سازی آن یک سررسید اختصاصی و منحصربه‌فرد برایتان آماده می‌کنند.

به یاد داشته باشید که محصولات چاپخانه موردنظرتان باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا شان کسب‌وکارتان را در دیدگاه مخاطب حفظ کند. هنگام خرید سررسید اروپایی حتما به مواردی مانند کیفیت جلد، برگه‌ها، اندازه مناسب، طراحی شکیل و نوع صحافی توجه کنید.

گاموت؛ برترین چاپخانه ایران برای سفارش سررسید اروپایی

در این مقاله به بررسی سررسید اروپایی و ویژگی‌های آن پرداختیم و در انتها روش‌های خرید سررسید اروپایی برای اهدا به مخاطبان و مشتریان را برایتان بیان کردیم. ثبت سفارش سررسید اروپایی اختصاصی بهترین روشی است که با کمک آن می‌توانید ارزشی را که برای مشتریانتان قائل هستید، به آن‌ها نشان دهید.

گاموت یکی از برترین تولیدکننده‌های تقویم رومیزی و سررسید در ایران است که انواع خدمات چاپ و سفارشی‌سازی سالنامه و سررسید را با بهترین قیمت به شما عرضه می‌کند. برای اطمینان از کیفیت محصولات گاموت فقط کافی است با واحد فروش این شرکت تماس بگیرید تا یک نمونه تقویم یا سررسید را برایتان ارسال کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر وارد سایت گاموت به آدرس gamutprint.com شوید یا با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۵۴۰۳۱۵ تماس بگیرید. کارشناسان گاموت به‌خوبی شما را راهنمایی خواهند کرد.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز