خبرگزاری کار ایران

قیمت تقویم رومیزی 1402 در بورس تقویم

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۸۴۷۷

قیمت تقویم رومیزی 1402 برای افرادی که به دوستان و همکارانشان قصد هدیه کردن تقویم را دارند جالب توجه است. تجربه ثابت کرده است که تقویم رومیزی و سررسید جزو آن دسته از کالاهایی ست که به صورت سنتی پیش از سال نو میان افراد رد و بدل می شود. تقویم ها همیشه مورد پسند واقع می شوند و آن هم به دلیل کاربردهای فراوان و تنوعی است که در دل آنها نهفته شده است.

بهترین نوع تقویم رومیزی کدام است؟

پاسخ این سوال کاملا به نیاز شما بستگی دارد. اینکه آیا این محصول را در قالب هدیه خریداری می کنید و یا برای استفاده ی شخصی به تقویم علاقمندید؟ در هر دو صورت باید علایق را در نظر بگیرید. یک تقویم فانتزی مناسب شماست و یا تقویم های رسمی شرکتی نظر مخاطبتان را جلب می نماید؟ نکته ی حیاتی در انتخاب تقویم این است که کیفیت با هیچ چیزی جایگزین نمی شود. در نتیجه برای انتخاب بهترین نوع تقویم رومیزی آن تقویمی امتیاز بیشتر را می گیرد که 1.کیفیت قابل قبولی داشته باشد. 2.دارای طراحی زیبا و مدرن باشد. 3.قیمت مناسب و یا به زبان ساده تر ارزان باشد.

انواع تقویم شرکتی سالنامه گاموت

تقویم های شرکتی و یا تقویم عمومی شامل طیف گسترده ای از محصولات است. با اینکه متخصصان این حوزه اصطلاحات مخصوص به خود را برای هر جز از این تقویم ها به کار می برند اما عموم مردم تقویم ها را با نام های تقویم رومیزی ، تقویم دیواری ، سررسید ، تقویم جیبی یا خبرنگاری می شناسند. تمامی موارد ذکر شده قابلیت شخصی سازی نیز دارند. برای مثال سررسید شخصی سازی شده، یک سالنامه است که عموما به خواست شرکت ها و کارخانه جات برای معرفی محصولات قدیم و جدیدشان به کار می رود. هر روز، هفته و یا ماه های سال 1402 در تقویم 402 جایگاه مناسبی برای معرفی برند یا یاداروری آن است.

قیمت تقویم رومیزی 1402 در بورس تقویم

عوامل تاثیرگذار بر قیمت تقویم 1402

معمولا این جزییات هر تقویم است که بر قیمت آن تاثیرگذار است. قیمت کاغذ اصل مهمی در تعیین قیمت هر ساله ی همه نوع تقویم دارد. زیرا قیمت کاغذ تحریر به روی کاغذ فانتزی و مقوا نیز تاثیر مستقیم دارد. با تعیین قیمت کاغذ برای چاپخانه ها، قیمت تقویم رومیزی 1402 توسط تولیدکنندگان و واسطه ها عنوان می شود. سررسیدگاموت که خود بزرگترین تولید کننده سررسید و تقویم است با بهترین قیمت و زیباترین طراحی های به روز تقویم رومیزی 1402 را ارائه نموده است.

قابلیت تغییر تقویم به سبک خود

اگر قصد سفارش تعداد بالایی از تقویم و سررسید را داشته باشید می توانید آنها را به سبک خود تغییر دهید. چیدمان روزها و طرح آنها هر ساله توسط طراحان خلاق به صورت عمومی ارائه می شود. اما شما می توانید با تغییر آیتم های موجود، سفارش تقویم و سررسید اختصاصی  دهید. در یک تقویم اختصاصی هر آنچه در آن مشاهده می کنید اعم از جلد سالنامه، فونت ها، نوع کاغذ، چیدمان تقویم و ... قابل تغییر است که همین امر برای تقویم رومیزی و تقویم دیواری نیز صدق می کند.

نیاز به تقویم در زندگی های مدرن

در گذشته های دور شاید فقط پدیدار شدن خورشید و غروب آن بود که شروع و پایان یک روز را رقم میزد. نیازی به برنامه ریزی های آینده نگرانه برای اهداف بلند مدت نبود. اما جوامع کنونی و زندگی مدرن به ما ثابت کرده است برای پیشرفت نیاز داریم تا برای تمام دقایق برنامه ریزی کنیم. یک تقویم رومیزی ابزار تخصصی برای مدیریت زمان است. همه ی افراد با علامت گذاری ها و یادداشت نویسی ها در تقویم رومیزی به خود کمک می کنند هیچ مناسبت و یا قرار ملاقاتی را از قلم نیندازند و در اصل ذات ابداع سالنامه و تقویم رومیزی از نیاز انسان برای رشد و آینده نگری سرچشمه گرفت. حال چه در محل کار خود به عنوان یک کارمند و یا کسبه ی بازار، از یک تقویم آنلاین و یا از یک تقویم سررسید استفاده نمایید، این نیاز ذاتی شما به آینده نگری و برنامه ریزی براورده می شود.

قیمت تقویم رومیزی 1402 در بورس تقویم

تقویم رومیزی همیشه جزو هدایای قیمت مناسب به شمار می آمده است به همین دلیل شرکت ها به عنوان هدیه پایان سال به صورت مستمر از آن استفاده می نمایند. سررسید هدیه ی لوکس تری نسبت به تقویم رومیزی است و دارای قیمت بالاتری است. اگر خواهان هدیه ای بسیار رسمی هستید که در برگیرنده ی همه ی این اجزا باشد می توانید از ست مدیریتی برای اهداف تبلیغاتی و یا تقدیر و تشکر خود استفاده نمایید. یک ست مدیریتی سررسید گاموت می تواند شامل سررسید، تقویم رومیزی، فلش، خودکار و ... باشد. با توجه به نیاز مجموعه بهترین هدیه تبلیغاتی را برای اهداف بازاریابی خود انتخاب نمایید و منتظر نتیجهی شگفت آن باشید.

www.gamutprint.com

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز