خبرگزاری کار ایران

عوامل مقرون به صرفه بودن خرید سررسید

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۰۷۱۰

سررسید یکی از ملزومات مهمی است که میتواند روی میز کاری شما یا میز تحریر تان جای داشته باشد و هر روز نیز مورد استفاده قرار میگیرد. بیشتر افرادی که به برنامه ریزی و نظم در انجام کارهای روزانه شان علاقه دارند، نمیتوانند سررسید را از خود دور کنند؛ چرا که این افراد بیشتر کارهای روزانه و یادداشت های مهمشان را در تاریخ همان روز یادداشت میکنند تا به راحتی انجام کارهای روزانه خود را فراموش نکنند. بنابراین به جرات میتوان گفت که امروزه یکی از عوامل موفقیت انسان ها ، سررسیدها میباشند.

سر رسیدها نسبت به تقویم های جیبی یا دفترچه های یادداشت بسیار کاربردی تر محسوب می شوند، به هر حال سر رسید ها یا سالنامه ها دارای فضای زیادی برای یادداشت برداری می باشد و شما به راحتی می توانید بدون محدودیت فضایی که در دفترچه یادداشت ها وجود دارد، مطالب مهم را یادداشت کنید. از طرفی دیگر باید به این نکته نیز توجه داشت که فضای خالی بسیار زیادی که برای هر روز و مناسبت خاص در سالنامه ها وجود دارد یک ویژگی مثبت محسوب می گردد.

اگر شما جز آن دسته از کسانی میباشید که هدیه دادن را دوست دارید و تمایل دارید تا برای هدیه ای که تهیه می کنید، وقت بگذارید تا با سلیقه و حوصله این کار را انجام دهید، به شما توصیه میکنیم سفارش سر رسید را نیز برای هدیه دادن در نظر بگیرید. سر رسید جز لوازم های پرکاربرد میباشد  که همه ی افراد به نحوی به آن نیاز دارند و همیشه ممکن است همراه افرادی که دوستشان دارید باشد. بنابراین اینگونه علاوه بر آنکه به دوستان و آشنایان یک هدیه ی جذاب را بخشیده اید، همیشه و هر لحظه ممکن است آنان با دیدن سررسید خود به یاد شما بیفتند.

 نکاتی که باید برای خرید سررسید 1400 به آن دقت کنیم!

شاید این تصور اشتباه برای بسیاری از افراد وجود داشته باشد که مقرون به صرفه بودن تنها به قیمت یک کالا وابسته است و هر چه قیمت کالایی کمتر باشد آن را مقرون به صرفه می نامیم اما حقیقت آن است که مقرون به صرفه بودن خرید سر رسید به فاکتورهای مختلف وابسته است که یکی از انها قیمت سررسید میباشد. در حالت کلی مقرون به صرفه بودن به معنای آن میباشد که فاکتور های کیفی یک سر رسید با قیمت و نوع عرضه ی آن هماهنگی داشته باشد. بنابراین توصیه میکنیم که برای خرید سر رسید 1400 که در پیش داریم، حتما به نکته ی ذکر شده توجه داشته باشید.  در ادامه ی مطلب با مهم ترین و اساسی ترین ویژگی هایی که باعث مقرون به صرفه بودن سفارش سر رسید خواهند شد اشاره خواهیم کرد.

عوامل مقرون به صرفه بودن خرید سررسید

کیفیت صحافی ؛ عامل اصلی دوام و طول عمر بالا

یکی از مهمترین و اصلی ترین عواملی که باعث بالا بردن دوام و طول عمر بالای یک سررسید میشود. کیفیت صحافی آن است. بنابر این شما حتی اگر قیمت بسیار پایینی را برای خرید سالنامه بپردازید اما پس از مدت کوتاهی جلد روی آن از بین برود و برگه ها از یکدیگر جدا شوند، خرید خوبی نداشته اید و کالای شما کارایی خود را از دست داده است. بنابراین بهتر است در همان ابتدا که تصمیم به خرید گرفته اید حتما به کیفیت صحافی دقت داشته باشید.

کیفیت جلد؛ جذابیت و کیفیت

مسلما اولین چیزی که توجه شما را به خود جلب میکند، کیفیت جلد یک سررسید میباشد. اما در واقع بعضی از جلدها تنها دارای ظاهر زیبایی می باشد و از کیفیت و استحکام لازم برخوردار نمیباشند. بنابراین تنها به تصاویر جلد و جذابیت آن دل نبندید و از لحاظ کیفی نیز جلد سالنامه را مورد بررسی قرار دهید. فراموش نکنید که مقرون بصرفه ترین خرید کالاها در حالتی ممکن میشود که کیفیت و ظاهر زیبا و جذاب هر دو وجود داشته باشند.

کیفیت کاغذ و چاپ داخلی؛ عامل مرغوبیت سررسید

امروزه در بازارهای جهانی کاغذها و برگه های مختلف و متنوعی وجود دارند که هر یک دارای سطوح کیفی مختلفی می باشد.  با ورود سودجویان و کلاهبرداران به بازارهای چاپ محصولات کاغذی مختلف، به وضوح شاهد آن موضوع می باشیم که بسیاری از سررسیدها نیز دیگر کیفیت کاغذ خود  را از دست داده اند و با کوچکترین فشار مداد و خودکار، جای برجستگی بر روی آنها باقی می ماند و یا اینکه سریعا پاره میشوند. بهتر است قبل از آنکه قیمت سر رسید را برای خرید در نظر بگیرید در ابتدا به کیفیت ظاهر و جلد سر رسید دقت نمایید و سپس به سراغ بررسی کیفیت کاغذهای آن بروید تا علاوه بر زیبایی و طراحی جذاب، با کوچکترین فشاری نیز دچار پارگی نشود و پس از مدتی صفحات آن ظاهر نامناسبی پیدا نکنند.

کیفیت طراحی؛ عامل مطلوبیت ظاهری

فراموش نکنید که طراحی ظاهری و گرافیکی سررسید نیز جز عواملی میباشد که باعث زیباتر و جذابتر به نظر رسیدن کالای شما خواهد شد. کیفیت طراحی در حالت کلی به موارد زیر تقسیم می گردند:

·         قطع سررسید

·        نحوه طراحی صفحات

·         چیدمان اعداد و نوشته ها

·         فونت های بکار رفته

·         ترکیبات و فواصل

·         رنگ بندی صفحات داخلی سررسید

·        نوآوری و جذابیت ظاهری

·        تقسیم بندی مناسب تاریخ های روزانه و فضای خالی برای یادداشت روزانه

·        رنگ بندی و فواصل میان خطوط

اگر شما قصد هدیه دادن سررسید را دارید، بسیار دقت بیشتری بر عوامل نامبرده داشته باشید و تمرکز کنید و تمام این فاکتورها را در نظر بگیرید تا خرید مناسبی داشته باشید و فرد هدیه گیرنده نیز ار کالای انتخابی شما لذت ببرد و احساس خوشی را تجربه کند.

عوامل مقرون به صرفه بودن خرید سررسید

کیفیت خدمات عرضه کننده؛ عامل مشتری مداری

توجه داشته باشید که سررسید تنها نوعی کالا به حساب نمی آید که برای خرید آن سریعا اقدام کنیم. سررسید با کیفیت باید ترکیبی از خدمات عرضه کننده ( نوع کاغذ، صحافی، نوع چاپ و.....) باشد و از طرفی دیگر نیز فروشنده یا همان عرضه کننده محصول نیز در مقابل مشتری خود به تعهداتش عمل کند. تعهداتی همچون: تحویل به موقع ، ایجاد حق انتخاب برای سفارش دهنده ، تحویل مطابق با مشخصات سفارش و . . .  بسیار با اهمیت میباشند. برای سفارش سررسید در تهران شما به راحتی میتوانید با در نظر گرفتن فاکتورهای مختلفی که به آنها اشاره کردیم اقدام کنید تا خرید مقرون به صرفه ای داشته باشید.

سالنامه گاموت

واحد سالنامه گاموت،ارائه دهنده سررسید،سالنامه و تقویم رومیزی با بیش از 50  مدل در طرح و رنگ مختلف در سال 99   آماده ثبت سفارش شما عزیزان برای سررسید و سالنامه 1400 در انواع سررسید  وزیری ، سررسید اروپایی ،سررسید رقعی ، سررسید مدیران ، سررسید چرمی ، سررسید جیر ، سررسید ترمو ، سررسید گالینگور ،سررسید روزانه ، سررسید دستیار ،ارگانایزر ، تقویم رومیزی 1400  در مدل های تقویم رومیزی مدرن ، تقویم رومیزی خشتی و تقویم رومیزی لایف و تقویم خبرنگاری به صورت عمومی یا به صورت اختصاصی (جلد سلفونی)  می باشد.

آدرس دفتر مرکزی : تهران – خیابان مطهری – خیابان علی اکبری – خیابان صحاف زاده – پلاک 20 – واحد 1

تلفن تماس : 88814456 – 88814457 – 88515897

آدرس وب سایت : gamutprint.com

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز