خبرگزاری کار ایران

چاپخونه؛ 10 فروشگاه برتر خرید سررسید و تقویم 99 کجاست؟

asdasd
کد خبر : ۸۷۸۶۳۲

به نقل از سایت چاپخونه و در مقاله 10 فروشگاه چاپ سررسید اختصاصی 99 در ایران آمده است:

زمانی که به آخر سال نزدیک می شویم یکی از دغدغه مدیران، پیدا کردن بهترین مکان برای خرید سررسید 99 و تقویم و توزیع آن میان کارمندان و مشتریان خود می‌شود. پیدا کردن بهترین فروشگاه تولید و پخش سررسید تبلیغاتی به یکی از دغدغه های مهم آنها تبدیل می شود. پاسخ به این سوالات میتواند بار سنگینی از دوش آنها بردارد؛ سوالاتی مثل:

  • از کجا بهترین تولید کننده سررسید رو پیدا کنم؟
  • سریع‌ترین شرکت تولید کننده سررسید تو ایران کدام است؟
  • متنوع‌ترین سررسید‌های بازار رو کدوم شرکت تولید میکنه ؟
  • ارزونترین مدل های سررسید رو کجا میتونم پیدا کنم؟
  • بازار و بورس سررسید ایران کجاست؟
  • بهترین چاپخونه برای چاپ اختصاصی سررسید 99 و تقویم کجاست؟

در این مقاله سعی میکنیم به شما بهترین تولید کننده‌های سررسید و تقویم در ایران رو معرفی کنیم؛ فقط قبل هرگونه سفارش با مشاورین آنها صحبت و از سفارش خود مطمئن شوید.

چاپخونه؛ 10 فروشگاه برتر خرید سررسید و تقویم 99 کجاست؟

1. سالنامه آزاده

کیفیت و تنوع محصول، حق مصرف کننده است.

موسسه آزاده ۲۷ سال است که در حوزه انتشار و فروش سررسید و دفاتر فانتزی حضور دارد و از همان ابتدا با کیفیت خوب و مناسب تولیداتش توانست به یکی از برندهای خوشنام در این بازار تبدیل شود، موسسه آزاده زیر مجموعه دو گروه «چاپ اهل قلم» و «موسسه چاپ علی ابن موسی الرضا(ع)» است و خود موسسه ای بزرگ است که برای صدها نفر به شکل مستقیم و غیر مستقیم ایجاد شغل کرده است، چرا که تمام مراحل از طراحی، لیتوگرافی، چاپ، صحافی و سفارش ها همه در این موسسه خوشنام انجام می شود. موسسه آزاده در نمایشگاه بین المللی بازاریابی و تبلیغات حضوری پررنگ داشت و غرفه آن جزو غرفه های پرازدحام روز های نمایشگاه محسوب می شد. برای بررسی آنچه آزاده در طول سال های گذشته به آن دست یافته است با «رضا حدیدی»، عضو هیات مدیره موسسه آزاده گفتگویی انجام دادیم که در پی می آید.

پیشینه موسسه آزاده به چه زمانی برمی گردد؟

در سال 1367 موسسه آزاده با هدف تولید و انتشار انواع سررسید و دفاتر فانتزی کارش را آغاز کرد. در این مدت به دنبال آن بودیم که بهترین کیفیت را در محصولات خود داشته باشد. اما معتقدیم دیگر کیفیت یک گزینه و به اصطلاح «آپشن» نیست که به مشتری اعطا می شود؛ بلکه این حق مشتری است که محصول دریافتی اش دارای بالاترین کیفیت باشد. در واقع آزاده، برای کیفیت محصولاتش، منتی بر سر مشتری ندارد. نکته مهم در این خصوص آن است که در کنار این کیفیت باید محصولات شما تنوع داشته باشد و در نهایت محصولی با کیفیت و متنوع شما با قیمت مناسب به دست مشتری برسد، مشتریان هم دنبال این اتفاق هستند و یکی از رمز های ماندگاری و موفقیت ما در این بازار رعایت همین نکته است.

2. سالنامه گاموت

فصلی برای همه ی رنگ ها

یکی از شناخته شده ترین راه ها برای موفقیت، کسب علم در کنار تجربه است. این اختلاط علم و عمل است که کیفیت خروجی شما را تضمین کرده، نظر بازار را به شما جلب و راه اعتلایتان را هموار می کند. باید توجه داشت که چنین دیدگاهی رفته رفته تبدیل به خصیصه‌ای ثابت می شود و آنگاه خط پایانی برای تلاش و توسعه ی شما وجود نخواهد داشت. هدف پشت هدف رخ می نماید و این تکرر وقتی برای تقلب باقی نمی گذارد؛ یک ماشین مسابقه تندرو را در نظر بگیرید که آینه ای برای دیدن پشت سر ندارد.

چاپخونه؛ 10 فروشگاه برتر خرید سررسید و تقویم 99 کجاست؟

4. سالنامه و سررسید رث گرافیک

دنیای ایده های ناب

هر چند که امروز دیگر نگاه سنتی به تبلیغات تا حدود زیادی تغییر کرده است اما چیزی که واقعیت دارد این است که هنوز این بخش در نگاه مدیران اولین مبحثی است که در صورت افت بازار و فشار مالی به مجموعه ها، از برنامه های اجرایی آنان کنار گذاشته می شود. با این وضع و وقتی نگاه به تبلیغات به شکل یک بخش اضافی و نالازم، هنوز مطرح است چه بسا که تبلیغاتی که بی فایده به نظر برسد این وضعیت را بغرنج تر هم بکند و به طور کلی مدیران و صاحبان کالا و خدمات را از تبلیغات دلسرد کند. به هر حال بهتر است از همان ابتدا مباحث تبلیغاتی مان را به کاردان بسپاریم،

مجموعه رث گرافیک از سال ۱۳۸۰ در قالب یک شرکت تبلیغاتی با رویکرد غالب ایجاد هویت سازمانی و برندینگ شروع به کار کرد و به فراخور درخواست مشتریان به حوزه های چاپ و هدایای تبلیغاتی وارد شد. در این زمان با توجه به اینکه خدمات ارایه شده توسط تولیدکنندگان آن زمان به اندازه کافی با درخواست های مشتریان منطبق نبود، نیاز به ایجاد واحدی یگانه و یکدست، رفته رفته بزرگ و بزرگتر شد تا جایی که تبدیل به اصلی ترین واحد شرکت و نقطه تمرکز کل مجموعه گردید.

در حال حاضر مجموعه رث با بهره گیری از کادر مجرب و سایت مجهز در زمینه های طراحی، جلدسازی و صحافی درون مجموعه به طراحی و تولید محصولات متنوع مشغول است و در مواردی نیز از خدمات مجموعه های برگزیده دیگری که در بازار کشور فعالند برخوردار می شود. رث در همه فعالیت ها از طراحی گرفته تا تولید و فروش سعی در رعایت استانداردهای کیفی دارد به نحوی که در پایان همیشه به رضایت مشتری دست می یابد.

برای خواندن ادامه این مقاله و خواندن توضیحات کامل در مورد هر کدام از بهترین فروشندگان سررسید ارزان در ایران و شناخت چاپخانه‌های چاپ اختصاصی سررسید و تقویم 99 روی این لینک کلیک کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز