خبرگزاری کار ایران

لیست سیاه مخابرات چیست؟

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۶۳۲۱

شاید برای شما هم اتفاق افتاده که با دیدن پیامک‌های تبلیغاتی کلافه شده‌اید و چاره را در مسدود کردن آنها پیدا کنید! امروز قصد داریم در زمینه لیست سیاه مخابرات بیشتر صحبت کنیم؛ با ما همراه باشید.

بلک لیست مخابرات چیست؟

افرادی که قصد دریافت هیچ‌گونه پیامک تبلیغاتی ندارند، به عنوان بلک لیست مخابرات شناسایی می‌شوند و در این شرایط نمی‌‌توانند پیامک‌های تبلیغاتی دریافت کنند.

این موضوع مربوط به زمانی است که اشخاص با بازاریابی پیامکی آشنایی نداشتند و در زمان‌های نامناسب شروع به ارسال پیامک با متن خیلی نامربوط می‌کردند؛ این کار باعث شد که مخاطبان شروع به گله و شکایت کنند و همین امر باعث شد که طبق مصوبه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی افرادی که تمایلی به دریافت پیامک‌های تبلیغاتی نداشته باشند، می‌توانند با شماره‌گیری #800* تمامی خطوط تبلیغاتی را مسدود کنند و دیگر هیچ پیامک تبلیغاتی به آنها ارسال نشود.

برای تشخیص اینکه آیا پیامک  تبلیغاتی شما فعال است یا نه؟، می‌توانید عدد ۲ را روی سیمکات همراه اول به ۸۹۹۹ ارسال کنید. مشترکین ایرانسل می‌توانند عدد ۱ را ۵۰۰۵ ارسال کنند. مشترکین خطوط رایتل تماس با شماره 200 و درخواست لغو را ثبت کنند.

نکاتی درباره بلک لیست مخابرات

۱. پیامک‌های تبلیغاتی هیچ‌گونه هزینه‌ای از شما کسر نمی‌کند؛

۲. پیامک‌های با ارزش افزوده از حساب شما پول کسر می‌کند؛

۳. اگر از دریافت پیامک‌های تبلیغاتی انصراف دهید حتما از دریافت انواع تخفیف و اطلاع رسانی‌های ضروری (آموزشگاه ها، فروشگاه ها) بی اطلاع خواهید بود.

چطور به بلک لیست مخابرات پیامک ارسال کنیم؟

هر مشکلی راه حلی دارد و شکستن دیوارهای به ظاهر پر قدرت بلک لیست هم امکان پذیر است! در ادامه با ترفندهایی در این زمینه بیشتر آشنا می‌شوید.

۱استفاده از خطوط خدماتی

استفاده از خطوط خدماتی یکی از بهترین روش‌ها برای افرادی که صاحب کسب و کار آنلاین و اینترنتی هستند، محسوب می‌شود. خطوط خدماتی دقیقا مشابه خطوط اختصاصی تبلیغاتی می‌باشند و هیچ گونه تفاوتی ندارند و تفاوت اصلی این خطوط این است که با خدماتی کردن خطوط خود موظف هستید فقط پیامک هایی که جنبه اطلاع رسانی برای مشتریان شما دارند را از این خطوط ارسال نمایید و ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی کاملا ممنوع می‌باشد.

از خطوط خدماتی محبوب که در حال حاضر در کمترین زمان ممکن ( 2 هفته ) نیز خدماتی می شوند ، میتواند به خطوط خدماتی 9000 اشاره کرد که حتی قابلیت فعالسازی برای افراد حقیقی نیز در این خطوط فراهم شده است و چنانچه قصد خرید خط 9000 را دارید میتوانید با مراجعه به سامانه پیامکی پیامیتو اقدام به سفارش خط 9000 نمایید.

2. ارسال پیام صوتی

پیام صوتی راه حل دیگری است که با آن می‌توانید به بلک لیست افراد دسترسی پیدا کنید و به جای ارسال پیامک متنی با آنها تماس بگیرید و به صورت صوتی تبلیغات‌تان را به گوش آنها برسانید. این روش تأثیر بسیار زیادی روی افراد دارد و شما می‌توانید شروع به تعامل با کاربران کنید.

این روش یکی از روش‌های بسیار مدرن در صنعت تبلیغات محسوب می‌شود و اگر موفق شوید که با قدرت نفوذ کلام در مخاطبان تاثیر به سزایی ایفا کنید حتما موفق به گسترش کسب و کارتان خواهید بود.

3. ارسال پیامک با سیمکارت

این روش یکی از راه‌های غیرقانونی و غیر رایج است و اگر حساب و کتاب کنید متوجه می‌شوید که بسیار پر هزینه است! در این روش باید یک مودم که از سیمکارت تعداد بالا پشتیبانی می‌کند استفاده کنید و سپس شروع به تبلیغات کنید.

البته این روش پیگرد قانونی دارد و ما در پنل پیامک پیامیتو این روش را توصیه نمی‌کنیم.

استعلام آنلاین لیست سیاه مخابرات

حال ممکن است بخواهید وضعیت شماره موبایل خود را در بلک لیست مخابراتی چک کنید و به دنبال یک روش آنلاین و سریع جهت بررسی آن باشید، که جهت این مورد کافیست به سایت استعلام آنلاین مراجعه نمایید و در آن بخش اقدام به بررسی این مورد نمایید.

لیست سیاه مخابرات چیست؟

جهت بررسی وضعیت شماره یا شماره‌های مورد نظر از نظر وضعیت لیست سیاه مخابرات (دریافت یا عدم دریافت پیام کوتاه تبلیغاتی) شماره‌ دلخواه خود را در کادری که در سایت استعلام آنلاین مشخص شده وارد نمایید و سپس دکمه «استعلام» را کلیک کنید تا وضعیت هر شماره نمایش داده شود.

همچنین توجه داشته باشید که شماره خود را باید به صورت 11 رقمی و کامل و بدون هیچ علامتی وارد نمایید و در هر سطر فقط یک شماره قرار داشته باشد.

چگونه می‌توان از کد غیرفعالسازی دریافت پیامک تبلیغاتی استفاده کرد؟

کد فعالسازی دریافت پیامک تبلیغاتی یا غیرفعالسازی آن روشی است که می‌توان از ارسال پیامک‌های مزاحم جلوگیری کرد یا این که اس ام اس‌های مفید را مجدداً فعالسازی نمود. خوشبختانه برای هر سرویسی این روش قابل انجام است؛ به این معنا که چه خط تلفن همراه شما ایرانسل باشد، چه همراه اول یا رایتل، می‌توانید با استفاده از کد مربوطه این کار را به راحتی انجام دهید. اما در ابتدا باید بدانید که چه نوع پیامک‌هایی برای شما ارسال می‌شود تا بر اساس آن، آن‌هایی که اهمیت ندارند را غیرفعال کنید.

انواع مختلف پیامک انبوه

اس ام اس تبلیغاتی

پیامک‌های تبلیغاتی همان‌طور که از نام آن‌ها پیدا است، به منظور معرفی یک کسب و کار، خدمات یا محصول یا به طور کل اطلاع‌رسانی از چنین مواردی به کاربران ارسال می‌شوند. درواقع می‌توان گفت که این نوع از پیامک‌ها جزو اس ام اس‌هایی هستند که به نفع کاربران می‌باشند؛ چرا که هیچ‌گونه هزینه‌ای از حساب کاربر کم نکرده و در عین حال پیشنهادات جذابی برای شما دارند.

اس ام اس ارزش افزوده

پیامک‌های ارزش افزوده برخلاف پیامک‌های تبلیغاتی در ازای اطلاع‌رسانی که انجام می‌دهند از حساب مخاطبین مبلغ مشخصی را کسر می‌کنند؛ بنابراین اگر محتوای پیامک ارزش افزوده به درد  شما نخورد تنها سبب کم شدن شارژ تلفن همراه شما می‌شود که این موضوع اصلاً مسئله خوشایندی نیست! در ادامه با کد غیرفعالسازی دریافت پیامک تبلیغاتی از اپراتورهای ایرانسل، همراه اول و رایتل آشنا می‌شویم.

 

خروج خط از لیست سیاه مخابرات

برای خروج خط خود از لیست سیاه مخابراتی،  کافیست اگر از خطوط همراه اول استفاده می‌نمایید از خط خود عدد 2 را به شماره 8999 ارسال نموده و در صورتیکه از اپراتور ایرانسل استفاده می‌کنید عدد 1 را به 5005 ارسال نماید.

همچنین می‌توانید با شماره گیری کد دستوری #800* در گوشی خود در صورتیکه در هر اپراتوری باشید اقدام به فعال یا غیر فعال کردن خطوط خود در وضعیت بلک لیست نمایید.

 

 

ارسال پیامک به بلک لیست با خطوط خدماتی

لیست سیاه مخابرات چیست؟

خطوط خدماتی پیامیتو

منظور از خطوط خدماتی در واقع همان خط و شماره پیامک معمولی یا تبلیغاتی بوده که برای آن بلک لیست مخابرات آزاد است؛ در نتیجه با خرید خط خدماتی پیامیتو امکان ارسال به لیست سیاه مخابراتی و حتی شماره‌هایی که پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند نیز وجود خواهد داشت. با ابزار وب‌سرویس خدماتی، می‌توانید پیامک‌های اطلاع‌رسانی و احراز هویت را در کمتر از ۵ ثانیه به مخاطبین هدف ارسال نمائید.

خطوط اختصاصی پیامیتو

خطوط اختصاصی نیز مانند خطوط تلفن همراه دارای اپراتورهای گوناگونی بوده که هر یک از آن‌ها ویژگی‌های خاص خود را داشته و دارای پیش‌شماره‌های متفاوتی می‌باشند. در سامانه پیامکی پیامیتو  خطوط اختصاصی با پیش‌شماره‌های ۱۰۰۰، ۲۰۰۰، ۳۰۰۰، ۵۰۰۰ و خطوط ثابت ارائه می‌شوند.

پیامیتو؛ پیشرفته‌ترین و بهترین پنل اس ام اس ایران

امروزه بهره‌گیری از بازاریابی پیامکی در روند رشد کسب و کار تأثیر به‌سزایی دارد. پیامیتو با ارائه امکانات و قابلیت‌های پیشرفته و مقرون به صرفه مفتخر است شما را در مسیر رشد و توسعه همراهی کند. پیامیتو به عنوان بهترین سامانه پیامکی ایران از شنبه تا چهارشنبه (۸ صبح تا ۸ شب) و پنج‌شنبه و جمعه (۹ صبح تا ۴ بعدازظهر) آماده پاسخگویی به کلیه سوالات و ابهامات شما عزیزان می‌باشد. به منظور خرید سامانه پیامکی و استفاده از مزایای آن تنها کافی است که ابتدا به وب سایت پیامیتو https://payamito.com مراجعه کرده و پس از ثبت نام در سایت به خانواده بزرگ پیامیتو ملحق شوید. تیم پشتیبانی پیامیتو همواره آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان در رابطه با نحوه خرید و استفاده از سامانه خواهد بود. فراموش نکنید که با کمک پنل اس ام اس می‌توان به ساده‌ترین شیوه ممکن اقدام به جذب مشتری بیشتر، ایجاد تعامل و برقراری ارتباط با آنان و در نتیجه افزایش درآمد کرد!

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز