خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

بخش تولید نیازمند دانشگاه و تخصص است

asdasd
کد خبر : ۷۹۸۲۱۳

استاندار قزوین گفت: بخش تولید و خدمات نیاز به دانشگاه ها دارد و باید آن را ساماندهی کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، عبدالمحمد زاهدی در نخستین رویداد نمایشگاهی رفع نیازهای فناوری صنایع کوچک و متوسط منطقه ای استان قزوین که با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی در شرکت نمایشگاه‌های بین المللی برگزار شد، اظهار داشت: باید بتوانیم ارتباط بین دانشگاه و صنعت را ساماندهی کرده و یک تعریف حقوقی و قانونی برای این دو داشته باشیم چرا که هیچ وقت نسبت به این دو حوزه سر و سامان جدی نبوده است.

وی افزود: آموزش عالی و بخش تولید و خدمات نیاز به دانشگاه ها دارد و باید آن را ساماندهی کنیم.

استاندار قزوین با اشاره به تعریف کارآفرینی گفت: در محافل اقتصادی موضوع سرمایه گذاری با موضوع کارآفرینی اشتباه گرفته شده است و معمولا جایگاه سرمایه گذار را با جایگاه کارآفرین یکسان می دانیم در حالی که این دو متفاوت از هم هستند.

زاهدی افزود: اصل فعالیت کارآفرینی ایجاد کسب و کار جدید است و امروز عناوین کسب و کار در دنیا افزایش می یابد و باید به آن توجه کرد و تشکل های کارآفرینی را تقویت کنیم.

وی ادامه داد: یک سرمایه گذار یک کارآفرین نیست و سرمایه گذاری بعد از کارآفرینی شکل می گیرد.

استاندار قزوین عنوان کرد: روش های تامین مالی پول در دنیا ابلاغ شده و موضوع مالکیت برای ما مهم است و این در حالی است که به دنبال بورس و فرابورس نیستیم.

زاهدی یادآور شد: در فرهنگ ما مالکیت موضوع مهمی است و حرکتی که در این نمایشگاه انجام شده آغاز خوبی است و امیدوارم که این حرکت ها ادامه دارباشد و از تمام ظرفیت ها برای رونق تولیدی و اقتصادی استفاده کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز