خبرگزاری کار ایران

چگونه مناسب‌ترین تاج گل ترحیم را انتخاب کنیم؟

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۵۶۴۸

در بیشتر‌‌‌‌‌ کشورهای‌‌‌‌‌‌ دنیا وقتی که عزیزی فوت می‌کند‌‌‌‌‌، باکس گل تسلیت یا تاج گل ترحیم به منزل فرد می‌فرستند تا با خانواده متوفی ابراز همدردی کنند. از لحاظ روانشناسی حضور گل و گیاه در هرجا می‌تواند حس مطلوبی را در محیط ایجاد کند و بیان‌گر ادامه داشتن حیات و امید داشتن به زندگی است. برای این منظور در مراسم‌های عزاداری می‌توانید با هدیه دادن گل ترحیم به خانواده فرد متوفی تسلی خاطر دهید. برای تهیه گل‌های زیبا برای مناسبت‌های مختلف با مراجعه به گلفروشی آنلاین نیکراه بهترین گلفروشی آنلاین اصفهان، گل‌های مورد نظر خود را تهیه فرمایید. در ادامه به نکات مهم در خرید تاج گل ترحیم می‌پردازیم.

خرید آنلاین تاج گل

در کشور ما بیشتر از گل‌های لیلیوم، گلایل، میخک، داوودی و رز برای تاج گل ترحیم استفاده می‌شود. البته گل‌های دیگری هم هستند، که بر اساس سلیقه و بودجه خود می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید یا سفارش دهید. زمانی که قصد دارید یک گل مناسب مراسم ترحیم انتخاب کنید، لازم است تا علاوه بر زیبایی به رنگ، ماندگاری و معنای آن گل هم توجه لازم را داشته باشید. بهتر است از گل‌هایی با رنگ ملایم و به خصوص سفید استفاده کنید و گل‌هایی که انتخاب می‌کنید ماندگاری بالایی داشته باشند. شما می‌توانید با خرید آنلاین تاج گل انواع مختلف تاج گل تسلیت را تهیه کرده و بدون دردسر در نشانی مورد نظر خود تحویل بگیرید.

قیمت تاج گل تسلیت

از لحاظ قیمت تاج گل ترحیم و باکس گل تسلیت باید بدانید که قیمت‌گذاری تاج گل متناسب با گل‌های به کار رفته و مدل آن انجام می‌شود. برای خرید گل ترحیم بهتر است که گل‌های بادوام را انتخاب کنید تا ماندگاری بیشتری داشته و زود پژمرده نشود. گل‌های لوکس شاخه بریده مانند آنتوریوم، لیلیوم، رزهلندی، ارکیده قیمت بالاتری نسبت به سایر گل‌ها دارند. گل‌های لیسیانتوس، رز مینیاتوری، داوودی دارای قیمت مناسب‌تری هستند و از دوام بالایی نیز برخوردارند.

چگونه مناسب‌ترین تاج گل ترحیم را انتخاب کنیم؟

 

 

 

نکات مهم در خرید گل تسلیت

بهتر است هنگام انتخاب تاج گل آنلاین به این نکات توجه کنید:

  • قبل ازخرید و سفارش تاج گل ترحیم حتما به رنگ گل‌ها توجه کنید و از انتخاب رنگ‌های قرمز و نارنجی و بنفش خودداری کنید. این رنگ‌ها برای تاج گل‌های نمایشگاهی و تاج گل افتتاحیه استفاده می‌شوند.
  • به خاطر داشته باشید نوشتن پیام تسلیت برروی کارتی که بر تاج گل ترحیم گذاشته می‌شود موجب دلگرمی بازماندگان و ابراز ارادت شما به آنها خواهد بود. خوب است که از یک متن ساده و مختصر و در عین حال بیان کننده احساسات استفاده کنید.
  • در انتخاب گل مناسب مراسم ترحیم علاوه بر زیبایی باید به آرامش بخش بودن گل هم توجه شود. چرا که گل‌ها برای کاهش غم و ناراحتی موجود در فضا و ایجاد احساسات مثبت هدیه داده می‌شوند.
  • بهتر است در هر فصل از میان گل‌هایی که با شرایط آب و هوایی آن فصل سازگار است، انتخاب کنید. زیرا مدت زمان بیشتری شادابی و تازگی خود را حفظ می‌کنند. ممکن است تاج گل شما خارج از محیط خانه قرار داده شود، در نتیجه توصیه می‌شود از گل‌هایی استفاده کنید، که به سرعت پژمرده نمی‌شوند.
  • برای انتخاب بهترین و مناسب ترین گل‌های ترحیم و باکس‌های گل تسلیت و کاهش در زمان و هزینه، بهتر است به صورت آنلاین اقدام به خرید تاج گل کنید.

گل‌های مناسب برای تاج گل ترحیم

گل‌های مناسب در مراسم عزاداری عبارتند از :

گل گلایل

گل گلایل یکی از گل‌های مناسب برای مراسم ترحیم است. این گل بیانگر احساسی بودن و به یاد بودن است و برای کاستن غم خانواده عزادار می‌توان از این نوع گل استفاده کرد. تاج گل گلایل به رنگ‌های سفید، گلبهی و سیاه برای مراسم ترحیم مناسب است. گلایل رنگ‌های متنوعی دارد و جزء گیاهان پر گل محسوب می‌شود، به همین دلیل معمولا در دسته گل و سبد گل مراسم ختم مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای مراسم غم و عزاداری از رنگ سفید این گل استفاده می‌شود، که نماد پاکی، صداقت و شخصیت استوار است.

گل زنبق

تاج گل زنبق از بهترین گل‌ها برای مراسم عزاداری است. گل زنبق به معنی معصومیت ، پاکی و بزرگواری است. اگر قصد دارید برای مراسم ترحیم گل خریداری کنید، بهتر است که از رنگ‌های سفید زنبق استفاده کنید. می‌توانید تاج گل مناسبی را از ترکیب رنگ زرد و سفید این گل تهیه کنید.

گل نرگس

گل نرگس و لاله نماد شروعی دوباره هستند. تجربیات نشان داده این گل‌ها علاوه بر نماد‌های گفته شده، باعث دلگرمی خانواده عزیز از دست رفته هم می‌شوند و حس خوبی به آن‌ها منتقل می‌کنند. گل های نرگس به رنگ‌های سفید و زرد وجود دارند.

 

چگونه مناسب‌ترین تاج گل ترحیم را انتخاب کنیم؟

مدل‌های مختلف گل ترحیم

دسته گل تسلیت، سبدگل ترحیم، باکس گل تسلیت و تاج گل ترحیم انواع مختلف گل تسلیت هستند که هر کدام انواع مختلفی دارند. شما بر اساس سلیقه خود می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

سبدهای گل به صورت رومیزی، دو طبقه و سه طبقه موجود هستند و هر کدام از آن‌ها قیمت مخصوص به خود را دارند. فراموش نکنید، که نباید از گل‌های مصنوعی در سبد گل استفاده شود. علاوه بر این گل‌های تازه و معطر می‌توانند فضای مراسم را تلطیف کنند و غم و اندوه بازماندگان متوفی را کاهش دهند.

در مورد باکس گل نیز تنوع بالاست اما بهتر است در موقع خرید باکس گل برای عزاداری باکس‌های گل ساده و شیک را خریداری کنید که مملو از گل‌های تازه و شاداب باشد.

تاج گل ترحیم که رایج‌ترین هدیه برای مراسم عزاداری است در مدل‌های مختلف تاج گل ترحیم یک طبقه، تاج گل دوطبقه و... با طراحی گرد، مستطیل و دیزاین‌های لوکس به فروش می‌رسند.

شما می‌توانید با مراجعه به سایت گل نیکراه از انواع مختلف تاج گل ترحیم در اصفهان و باکس گل تسلیت بازدید نمایید و با قیمت مناسب اقدام به خرید کنید. سفارش ما در سریع‌ترین زمان ممکن به دستتان خواهد رسید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز