خبرگزاری کار ایران

تولید و فروش مواد اولیه شوینده

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۴۴۳۸

در این مقاله نکات و نحوه خرید اسید سولفونیک توسط  تولیدکنندگان شوینده را مورد بررسی قرار می‌دهیم. همچنین اطلاعات کاملی در خصوص خرید بتائین و خرید تگزاپن نیز، ارائه خواهیم داد. اسید سولفونیک که با نام کلرو سولفونیک اسید و فرمول شیمیایی HSO3Cl نیز، شناخته می‌شود یک ترکیب مایع و نارنجی یا بدون رنگ است. با استفاده از تجزیه و تحلیل مواد موجود در گاز هیدروکلراید و سولفور تری اکسید ماده جدیدِ اسید سولفونیک تشکیل می‌شود.

 کاربرد چنین اسیدهایی در ساخت سولفات آلکیل است. برای ساخت شوینده‌های مختلف از این ماده استفاده‌های زیادی می‌شود. بتائین یک مکمل همه کاره در حوزه‌های مختلف دارویی و سلامتی است. کاربرد بیشتر تگزاپون نیز در صنایع شوینده به منظور تولید کف است. البته هر سه این مواد کاربردها و مزایای مختلف دیگری هم دارند که در ادامه به آنها می‌پردازیم.

اسید سولفونیک

تعریف اسید سولفونیک به صورت اختصاصی

قبل از پرداختن به موضوع خرید اسید سولفونیک، به تعریف کلی از این ماده کاربردی می‌پردازیم. اسید سولفونیک که با عنوان لابسا نیز، معرفی می‌شود یک ترکیب شیمیایی از سولفور آلی می‌باشد. آمینو بنزن سولفونیک، پارا آمینو سولفونیک اسید و  (Labsa)هم نام‌های دیگر این ماده هستند.

 فرمول عمومی اسید سولفونیک   RS(=O)2–OHاست. این ماده در دسته آلکیل قرار دارد. برای اینکه خرید اسید سولفونیک را بتوان به صورت اصولی و درست انجام داد باید درصد خلوص آن را اندازه‌گیری کرد. روش تیتراسیون در این راه، بهترین شیوه برای اندازه گیری است. تیترانت مناسب برای این کار هایامین  0.004 بوده و فرمول و غلیظ بودن تیترانت کاملا استاندارد است و در حالت کلی کاربرد آن مشخص کردن غلظت آنالیت می‌باشد.

برای اندازه گیری خلوص اسید سولفونیک وزن گرمی این ماده را در بشر 100cc اندازه گرفته و نوت برداری می‌کنند. سپس با افزودن 30cc از آب مقطر به بشر 100cc قبل، عملیات تیتراسیون انجام می‌شود. بعد از تغییر رنگ محلول به صورتی، انتقال به  بالن 500cc و به حجم رساندن آن مد نظر خواهد بود. در آخر، از طریق پیپت، 5cc از ماده را به لوله آزمایشگاهی یا همان نسلر منتقل می‌کنیم. البته در لوله آزمایشگاهی موادی مانند آب مقطر و کلروفرم هم وجود دارند. هر چه رنگ این محصول تیره باشد، کیفیت و خلوص آن بیشتر است.

مزایای خرید اسید سولفونیک

قدرت و کاربردی بودن این ماده باعث شده است تا خرید اسید سولفونیک مزایای مهمی داشته باشد. به عبارتی، این اسید قدرت بسیار بیشتری از اسید کربوکسیلیک دارد. قدرت آن 1میلیون بار بیشتر است. اگر بخواهید به صورت کاملا واضح از این مورد آگاه باشید باید بدانید که که این مقدار برای Methanesulfonic    1.9-  است و برای اسید بنزوئیک 4.20 می‌باشد.

درست است که این اسید قدرت بالایی دارد اما همیشه هم نمی‌توان میزان اسیدیته آن را به طور کامل اندازه گرفت. بنابراین این میزان به صورت حدودی بیان می‌شود. خورنده بودن این اسید نیز بیشتر است. راحتی حل شدن در آب نیز از خواص و کاربردهای مفید آن می‌باشد. قطبی بودن این ماده نیز باعث می‌شود تا خرید اسید سولفونیک کاربردی باشد، چرا که؛ در موقعیت جامد این شرایط را دارد که نقطه جوش بالایی داشته باشد. همین قطبی بودن باعث راحتی حل در آب شده است.

 

کاربردهای اسید سولفونیک

موارد استفاده از اسید سولفونیک

همانطور که قبل‌تر هم ذکر شده؛ خرید اسید سولفونیک به عنوان ماده اولیه برای تولید انواع شوینده‌ها، پیل سوختی، افزودنی‌های رنگی خوراکی، اسیدهای لیپوفیلی، کاتالیست، ساخت رنگ‌های شستشو شونده، رزین به عنوان نرم شدن آب و در نهایت کاربرد در داروسازی و پزشکی می‌باشد. علاوه بر این، کاربرد اسید سولفونیک در ساخت روان کننده‌ها و صنایع مختلف نفت و نساجی نیز، قابل توجه است. با این حساب، بیشتر کاربردهای این ماده به حوزه صنعتی و آزمایشگاهی تعلق دارد.

تولید و فروش مواد اولیه شوینده

خرید بتائین

در زمان خرید بتائین بهتر است بدانید که این ماده هم مانند اسید سولفونیک بدون رنگ بوده و مایع است.  فرمول شیمیایی بتائین نیز، C5H11NO2 می‌باشد.  کوکوآمیدو پروپیل بتائین عنوانِ عمومی و کلی این ماده بوده و کاربرد آن برای ساخت محصولات بهداشتی و آرایشی است.

درمان بیماری‌  هموسیستئین  در کودکان نیز با استفاده از این دارو به تایید FDA  رسیده است. در خرید بتائین هم مانند اسید سولفونیک باید به این نکته توجه داشته باشید که کیفیت و خلوص، حرف اول را می‌زند. اگر کیفیت و خلوصِ قابل قبولی در این ماده وجود نداشته باشد ممکن است حساسیت‌های پوستی و انواع آلرژی‌ها را مشاهده نمایید. برای ساخت مواد شوینده و کاربردهای مختلف دارویی از این ماده استفاده می‌شود.

 

بتائین

کاربرد و مزایای خرید بتائین

اگر خشکی دهان دارید پیشنهاد می‌شود به خرید بتائین روی آورید. البته این ماده اولیه در خمیردندان‌هایی با این ترکیبات موثر و کمک کننده است. علاوه بر این، برای کاهش نشانه‌های افسردگی که ناشی از SAMe می‌باشد نیز این مواد مفید واقع شده است. به نظر می‌رسد؛ خرید بتائین و مصرف آن برای افرادی که از بیماری هپاتیت رنج می‌برند نیز، قادر خواهد بود ویروس فعال شده را تا اندازه ای کاهش دهد.

برای اینکه ریفلاکس خود را کاهش دهید خرید بتائین با ترکیبی از تریپتوفان، ملاتونین، اسید فولیک و ویتامین‌های گروه B  کارساز است. اگر از آن دسته افرادی هستید که به صورت مکرر دچار آفتاب سوختگی می‌شوید، خرید بتائین پیشنهاد مناسبی برایتان خواهد بود. کرم‌های ضدآفتاب حاوی بتائین نیمی از مشکلات شما را رفع خواهند کرد. البته برای اینکه نتیجه مطلوبی از آن مشاهده نمایید بهتر است کرم را 20 دقیقه قبل از خروج از خانه مورد استفاده قرار دهید.  علاوه بر این، کاهش و ممانعت از بروز چین و چروک نیز، از خواص مفید کرم حاوی بتائین است.

تولید و فروش مواد اولیه شوینده

تگزاپون

خرید تگزاپون

در زمان خرید تگزاپون باید به شکل خمیری آن توجه داشته باشید. رنگ این ماده کرمی بوده و دارای رایحه ملایم است. تگزاپون لوریل اتر سولفات نام عمومی و علمی این ماده می‌باشد. سدیم دود کانو سولفات و سدیم دودسیل سولفات نام‌های دیگر تگزاپون هستند. وجود میزان اندکی نمک در تگزاپون باعث شده تا در غلظت کم، ویسکوزیته کمتری داشته باشد. البته برای تعادل بخشیدن به این ویسکوزیته ترکیباتی چون سدیم کلراید لازم است.

کاربرد و مزایای خرید تگزاپون

خرید تگزاپون هم مانند دو ماده قبلی بیشتر برای استفاده در تولید شوینده‌ها، کرم‌ها و محصولات آرایشی و بهداشتی است. این مواد شوینده می‌توانند، صابون و شامپوها باشند. کف بعد از شامپو به دلیل وجود تگزاپون در این ماده شوینده است که چربی‌ها را از مو و بدن می‌زداید. علاوه بر مواد شوینده، تگزاپون در صنعت ساختمانی برای تولید بتن استفاده می‌شود. شستشوی ماشین در کارواش نیز با وجود تگزاپون، خوب و مطلوب خواهد بود، چرا که؛ تمیزی بیش از حدی قابل مشاهده است. در صنعت چاپ، تولید انواع پارچه و تولید رنگ‌های مختلف هم از این ماده کاربردی نهایت استفاده را می‌برند.

خرید تگزاپون

قیمت خرید اسید سولفونیک، بتائین و تگزاپون

همانطور که به صورت مکرر در خلال این مقاله به آن اشاره شد، کیفیت و خلوص در زمان خرید اسید سولفونیک، بتائین و تگزاپون اهمیت خاص و مضاعفی دارد. در غیر اینصورت؛ افراد و مجموعه‌ها نمی‌توانند نتیجه مطلوب و خوبی از مواد تولیدی خود داشته باشند. با این حساب، توجه به مراکز معتبر در این زمینه‌ها از ضروریات است.

 یکی از مجموعه‌های معتبر در حوزه ارائه مواد اولیه شیمیایی، مجموعه بازرگانی پاک آزما می‌باشد. علاوه بر این، خرید و فروش مواد اولیه صنعتی، آزمایشگاهی، کشاورزی، ساختمانی مانند چاپ کاشی و سرامیک با بهترین کیفیت و خلوص در این مجموعه، قابل انجام است.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز