خبرگزاری کار ایران

عسل گون زرد چه تفاوتی با عسل گون قرمز دارد؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۶۰۰۴

خرید عسل طبیعی و مرغوب ، نیازمند یک سری مهارت های اولیه در شناخت خصوصیات ظاهری و طعم عسل می باشد.

برای خرید عسل گون به صورت اصل و ارگانیک می بایست از زنبورداران معتمد تهیه کرد یا به مراکز معتبر برای خرید آن اقدام کرد. عسل گون با آزمایشهای به عمل آمده بسیار مطلوب و ارگانیک می باشد که به منظور حفظ آنزیم و پروبیوتیک انجام می شود.مشخصات عسل گون می بایست از نظر رنگ بو و زمان برداشت مورد بررسی قرار بگیرد، زیرا رنگ آن با توجه به فصل برداشت از زرد به قهوه ای روشن متغیر بوده و طعم و بوی آن بسیار ملایم و ملین بخش است.همچنین امکان شکرک بستن آن زیاد است و امکان دارد بعد از دو ماه به سرعت شکرک آن را بر روی محصول احساس کنید که این نشانه ی مرغوبیت محصول است.

بهترین زمان عسل گون نیمه ی اول سال است و در این ماه ها گیاه گون در مراتع به شدت مشاهده می شود.در حال حاضر تولیدکنندگان بسیاری اقدام به تولید انواع عسل از جمله عسل گون و عسل اشترانکوه پرداخته اند که با توجه به برخی از مراتع سرسبز و و کوهستانی ایران زنبوداران بسیاری عسلهای خوب و مرغوبی را به تولید رسانده اند و به بازارهای فروش با بسته بندی حجمهای مختلف توزیع می کنند. در حال حاضر تولیدکنندگان بسیاری اقدام به تولید انواع عسل از جمله عسل گون و عسل اشترانکوه پرداخته اند که با توجه به برخی از مراتع سرسبز و و کوهستانی ایران زنبوداران بسیاری عسلهای خوب و مرغوبی را به تولید رسانده اند و به بازارهای فروش با بسته بندی حجمهای مختلف توزیع می کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت آراد برندینگ مراجعه کنید.

قیمت عسل گون

در اکثر سفره های صبحانه ایرانیان عسل به همراه کره و یا مربای سیب صرف می شود که نمونه های گون از طرفداران بیشتری برخوردار می باشند زیرا این نوع عسل قند متوسطی دارد و برای افراد مبتلا به دیابت نیز خطر ساز نمی باشد.

عسل گون زرد چه تفاوتی با عسل گون قرمز دارد؟

قیمت عسل گون با توجه به میزان متقاضیانی که دارد بسیار به صرفه است و در اکثر مراکز خرید و فروشگاه های مواد غذایی در اندازه ها و بسته بندیهای مختلفی ارائه می شود که افراد بر اساس میزان نیازشان به این محصول آن را خریداری می کنند.عسل به طو کلی خواص بسیار زیادی برای بدن دارد و با مصرف آن می توان دردهای کلیوی را تسکین داد و سبب پاک سازی مجاری ادراری و مثانه می گردد و به واسطه خاصیت ضد عفونی کنندگی آن می تواند تا حد زیادی باعث پاک سازی کلیه ها شود. یکی دیگر از مهم ترین خواصض آن برای بدن درمان کم خونی می باشد که افرادی که با کمبود آهن و کم خونی مبتلا هستند می توانند با مصرف عسل میزان آهن مورد نیاز بدن خود را تامین کنند و از کم خونی نیز جلوگیری کند.

عسل گون زرد

امروزه تغذیه نامناسب در کودکان باعث شده تا عملکرد مغز دچار آسیب شود و خطرهای ناگواری از جمله کم خونی را به همراه داشته باشد.

عسل گون زرد چه تفاوتی با عسل گون قرمز دارد؟

عسل گون زرد می تواند برای درمان کم خونی و بیماریهای آنمی موثر واقع شود و مصرف آن برای کودکان بسیار عالی باشد.همچنین می تواند التیام بخش التهابات بدن به شمار رود و تمامی سموم بدن را به طور کامل پاکسازی کند.عسل گون منبعی زیادی از آنتی اکسیدان بوده و مصرف آن انرژی از دست رفته را به بدن باز می گرداند.این عسل برای رفع چین و چروک، آکنه، جوش، سوختگی بسیار عالی بوده و فقط کافی است هر شب آن را به صورت خود مانند ماسک قرار دهید تا معجزه ی آن را متوجه شوید.عسل گون مانند عسل اسفرم حافظه را تقویت می کند و به عملکرد بهتر مغز کمک می کند و می تواند یک داروی عالی برای آلزایمر به شمار رود.همانطور که اشاره کردیم عسل دارای فواید بسیار زیادی است که تنها محصولی می باشد تاریخ انقضایی را به دنبال ندارد.عسل گون ملین کننده ی خوبی برای مشکلات روده است و به هضم آسان غذا تاثیر خوبی دارد که از یبوست پیش گیری می کند.معمولا بسیاری از افراد این محصول را در صبحانه مصرف می کنند و می تواند انرژی را در طول روز به ارمغان بیاورد.بهتر است بدانید عسل هیچ گونه عوارض جانبی نداشته، اما به دلیل طبعی گرمی که دارد امکان بروز آلرژی و حساسیت را در فرد به وجود می آورد که این افراد بهتر است کمتر استفاده کنند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز