خبرگزاری کار ایران

نماینده قزوین، آبیک و البرز در مجلس:

شغال‌ها و گرگ‌های مجازی درحال تدارک حمله به ایران هستند/ خجالت می‌کشم به برخی محله‌های قزوین بروم

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۵۰۵۸

نماینده قزوین، آبیک و البرز در مجلس گفت: این روزها شاهد پروژه‌های کشته سازی هستیم که در کشور اتفاق می‌افتد و شغال‌ها و گرگ‌های مجازی و دشمنان به نوعی درحال تدارک حملات از انواع مختلف به جمهوری اسلامی ایران و ملت قهرمان و شجاع هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، فاطمه محمدبیگی در نشست هم‌اندیشی اعضای شورای شهر قزوین که شامگاه روز گذشته در صحن علنی شورا برگزار شد، گفت: باوجود اقدامات دشمن، اعلام می‌کنیم با وحدت، ایثار، صمیمیت، نوع دوستی و پرهیز از دوقطبی‌های مختلف و یکپارچه‌سازی برای دفاع از ایران در عرصه خواهیم ماند و چشمی که نمی‌تواند امنیت و وحدت ما را ببیند کور می‌شود و مستکبران آرزوی دوقطبی‌سازی و تجزیه ایران را به گور خواهند برد.

نماینده قزوین، آبیک و البرز در مجلس با گلایه نسبت به ارتباط کم بین شورای شهر و نمایندگان قزوین عنوان کرد: این ارتباط باید بیش از این‌ها باشد، ما خادمان مردم هستیم و پارلمان ملی و شهری تفاوتی ندارد، این نشست‌ها باید دو ماه یک بار یا به صورت فصلی و حتی باحضور شهرداران، استاندار و شورای معاونان برگزار شود.   

وی ادامه داد: قزوین با هویت تاریخی چند هزار ساله است و اگر نتوانیم بین خودمان مصوبه داشته باشیم چه انتظاری داریم وزرا پای حرف ما بنشینند، نمونه آن هم این بود که وزیر دعوت شد اما به جای پرداختن به مشکل اصلی حاشیه سازی شد و نتوانستیم مصوبه بگیریم و بعد از آن هم در تهران پشت شهرستان قزوین حرف بزنند.

ضرورت ارتباط بیشتر نمایندگان با شورای شهر

این مسئول اظهار کرد: وقتی تصمیم می‌گیریم پروژه‌ای را به نتیجه برسانیم باید به موضوعات مختلف توجه داشت، بخش جنوبی شهر باید تکمیل شود؛ چرا کسی که مسئول بوده امروز مخالف است، او باید علت تعلل را بیان کند، چرا فردی که عزیزش را از دست داده و عزادار است باید آنقدر در ترافیک بماند که به مراسم خاکسپاری نرسد و مسافرانی که عبور می‌کنند قزوین را به عنوان مقصد انتخاب نکنند.

وی تاکید کرد: از فعالیت‌های شورای شهر و شهرداری تشکر می‌کنم؛ اما انتظار من بیشتر بود و انتظار داشتم با نظم و ارتباط، پروژه‌های بیشتری را پیش ببریم، به عنوان نمونه با ارائه گزارش از اقدامات صورت گرفته در حوزه جمعیت می‌توان برای اخذ بودجه ملی تلاش کرد.

محمدبیگی ادامه داد: پسماند محمدآباد موضوعی ملی است و باید برای آن کار شبکه‌ای و با هماهنگی نهادهای مختلف انجام شده و بودجه ملی اخذ شود؛ همچنین نهضت آسفالت شبانه و قیر رایگان هم اقدامی بود که در مجلس انقلابی مصوب شد و اطلاع رسانی درباره آن می‌تواند امیدآفرین باشد، البته متاسفانه شهرداری قزوین در لیست شهرداری‌ها برای دریافت قیر قرار نگرفته است که باید مورد بازنگری قرار گیرد.

وی عنوان کرد: درباره کمیسیون ماده 100 مردم به ما مراجعه داشته و از اطاله و سختگیرانه بودن آن اعلام نارضایتی می‌کنند، در مواردی که تخلف است باید برخورد صورت گیرد اما وقتی با یک سری نکته‌ها می‌توان مردم را راضی کرد باید حقوق مردم درنظر گرفته شود.

خجالت می‌کشم به برخی محله‌های قزوین بروم

نماینده قزوین، آبیک و البرز در مجلس با اشاره به بازآفرینی شهری و بافت‌های فرسوده بیان کرد: محله‌هایی مانند هادی آباد، انصاری شرقی و دباغان را داریم، در مواردی من به عنوان نماینده خجالت می‌کشم به جایی که قبلا زندگی می‌کردم بروم و بگویند برای ما چه کردی؛ مدیریت شهری به کار ما گره خورده و اگر خوب کار نکنید ما باید جوابگو باشیم.

وی ادامه داد: وقتی به جای پرداختن به متن به حاشیه پرداخته شود با مشکلات مختلف مواجه می‌شوم، بودجه تصویب می‌شود اما به جای حل مشکل و اتمام پروژه‌های نیمه تمام شهردار را مورد بازخواست قرارداده و شاهد دعواهای گروهی و شخصی هستیم و در نتیجه پروژه‌های مختلف بعد از 30 سال همچنان باقی مانده، من از مسئولینی که می‌توانستند نقش ایفا کنند و نکردند گله دارم.

این مسئول اظهار کرد: وقتی افرادی هستند که برای بازآفرینی راغب هستند چرا باید کمک نکنیم، اگر این جلسه حتی یک مصوبه داشته باشد باید حوزه بازآفرینی مورد توجه قرار گیرد.

تعداد ایرانی‌ها در برخی مناطق قزوین از افاغنه کمتر است

وی عنوان کرد: در حوزه برخی مناطق قزوین مانند مشعل‌دار، چوبیندر و بخش‌های جنوبی چند جلسه با وزیر کشور داشتیم و به رئیس جمهور هم نامه زده‌‌ایم، در برخی بخش‌ها تعداد ایرانی‌ها کمتر از افاغنه است؛ البته ما این عزیزان را دوست داریم و خواهران و برادران دینی ما هستند و ایران هم در عرصه حقوق بشر و مهاجرت اتباع بیگانه بسیا مهمانپذیر بوده؛ با وجود این تامین امنیت همشهری‌ها برای ما از همه چیز واجب‌تر است.

محمدبیگی گفت: در حوزه مادر و کودک اقدامات خوبی آغاز شده و اگر می‌خواهیم نوجوان و کودکان ما به دام گرگ صفتان نیفتاده و در اغشاشات درگیر نشوند باید در حوزه فرهنگی، هنری، اجتماعی و اوقات فراغت اقدامات مختلف داشته باشیم.

وی تاکید کرد: باید جایی که نیاز است هم افزایی کنیم، نه اینکه جلوی دوربین و تریبون بلکه دوستانه مشکل بین خودمان را حل کنیم و بدانیم آنچه مردم لمس می‌کنند در شیرینی خدمت به مردم است.

این جلسه با حضور دو نماینده قزوین، آبیک و البرز و رئیس مجمع نمایندگان استان برگزار شد و در آن هر یک از اعضای شورای شهر نظرات و دغدغه‌های خود در حوزه مدیریت شهری را مطرح کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز