خبرگزاری کار ایران

مزایای نرم افزار حسابداری رستوارن و لوازم یدکی پارمیس

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۴۳۴۲

نرم افزار حسابداری در هر کسب و کاری تراکنش‌ها و رویدادهای مالی محوری‌ترین اطلاعات را در بر دارند، و مدیریت ثبت، نگهداری، پردازش و ارائه این اطلاعات برای راهبری هر کسب و کاری حیاتی است. این رویکرد، اهمیت نرم افزار رستوران را در یک کسب و کار مشخص می‌کند. اما شیوه حسابداری یک کسب و کار و نحوه پردازش اطلاعات حسابداری در یک واحد تجاری که با نرم افزار لوازم یدکی آن شرکت مشخص می‌شود، در این مقاله از پارمیس به آن می‌پردازیم.

مزایای نرم افزار حسابداری رستوارن و لوازم یدکی پارمیس

ویژگی های نرم افزار رستوران پارمیس

به طور کلی می توان گفت، سیستم حسابداری نرم افزار رستوران پارمیس مجموعه‌ای از کلیه اطلاعات مالی و حسابداری موسسات و شرکت‌هاست که با هدف اطلاع از وضعیت حسابداری این موسسات و بر مبنای اصولی مشخص گردآوری می‌شوند.  در نتیجه بکارگیری اصولی یک سیستم حسابداری نرم افزار رستوران میتوان از میزان سوددهی و زیان این موسسات آگاه شد. یک سیستم حسابداری ممکن است از بخش‌های مختلفی تشکیل شده باشد که در ادامه آنها را بررسی خواهیم کرد.

الگوی اسناد نگهبان برای انتشار مجدد

اسناد و فایل های مورد نیاز را به هر سند ضمیمه کنید

معرفی و نگهداری اسناد و حساب های شرکت های مختلف به تعداد نامحدود به صورت مجزا در یک سامانه

پیمایش حسابها از سطح کل به سند حسابداری و بالعکس و نمایش نمودار مربوط به موجودی هر حساب.

اختصاص یک شماره مرجع و 3 شماره سند برای هر سند

نرم افزار حسابداری رستوران یکی از نرم افزارهایی است که مدیریت رستوران و محاسبات مالی مرتبط را تسهیل می کند. یکی از ویژگی های بهترین نرم افزار حسابداری رستوران، سهولت در استفاده است. این نرم افزار رستوران پارمیس به گونه ای طراحی شده است که کاربر با هر سطح سواد می تواند از آن استفاده کند و تمامی عناصر برای تنظیم ستون ها قابل تنظیم باشد.

برای مدیریت نرم افزار رستوران و صندوق آن می توانید شماره جدول را در نرم افزار وارد کرده و سفارش مشتری را ثبت کنید. از مهمترین ویژگی های آن می توان به تجمیع یا عدم پرداخت فاکتورها (خطوط جداگانه) و مدیریت مخاطبین اشاره کرد.

رستوران های اگر شناسه تماس گیرنده به سیستم متصل باشد، هنگام تماس مشتری، با کلیک بر روی شماره تلفن، تمام مشخصات مشتری و آدرس وی در سیستم نمایش داده می شود و نیازی به دریافت آدرس، تلفن نیست. شماره و سایر مشخصات مشتری به این ترتیب می توان در زمان و هزینه های نرم افزار رستوران صرفه جویی کرد.

مزایای نرم افزار حسابداری رستوارن و لوازم یدکی پارمیس

مزیت های نرم افزار لوازم یدکی پارمیس

سطوح با جزئیات موبایل

یک سند و مدارک و فایل مورد نیاز را در نظر بگیرید

مقدمه نگهداری و تعمیرات در اسناد و جوامع متنوع به تعداد نامحدود از هم جدا سیستم های یکپارچه

ناوبری ادامه داد: تمام اسناد و مدارک قابل کنترل و بالعکس

درخت گردش حساب ها بر اساس تمام سطوح حسابداری

اختصاص یک شماره مرجع و 3 شماره سند برای هر سند

بهترین نرم افزار حسابداری لوازم یدکی دارای ویژگی های قابل توجه بسیاری است که با در نظر گرفتن نیازهای این بخش طراحی و پیاده سازی شده است. به عنوان مثال، زمانی که محصولی به مشتری ارائه می شود، باید بتوان به سرعت و به راحتی محصول مورد نظر را با درج مشخصات پیدا کرد.

با استفاده از نرم افزار لوازم یدکی پارمیس می توانید به شماره تلفن و مشخصات کامل مشتریان دسترسی داشته باشید و از طریق پیامک یا تماس از موجودی کالاهای مورد نیاز مشتریان مطلع شوید. به طور کلی، این کار تعامل بین مشتری و کسب‌وکار مربوطه را حفظ می‌کند و در نتیجه باعث رضایت مشتری، بنابراین انتخاب یک نرم افزار لوازم یدکی هوشمند که بتواند این نگرانی ها را پوشش دهد بسیار حائز اهمیت است. شرکت فناوری اطلاعات پارمیس با سالها سابقه افتخار در زمینه تولید نرم افزار حسابداری آماده ارائه هر نوع اطلاعات و خدمات به این قشر محترم می باشد.

اطلاعات مورد نیاز برای طراحی سیستم حسابداری موسسات

با توجه به اجزای سیستم‌های حسابداری، در زمان طراحی نرم افزار حسابداری یک شرکت، باید مجموعه‌ای از اطلاعات را تهیه و تنظیم کند که لیست آن به شرح زیر است:

  • نوع کسب و کار یا صنعت
  • حجم و انواع اطلاعات (با نگاه به آینده و میزان رشد حجم این اطلاعات)
  • چارت و ساختار سازمانی شرکت
  • نیازها و درخواست های مدیریت
  • نیازهای کاربران (داخلی– خارجی‌)
  • محدودیت‌های مجموعه کسب و کار
  • قوانین و مقررات مالی کشوری
  • اصول پذیرفته شده‌ی حسابداری در کشور میزبان
  • استانداردهای حرفه‌ای در حسابداری

مزایای نرم افزار حسابداری رستوارن و لوازم یدکی پارمیس

مخاطبان نرم افزار حسابداری پارمیس

نرم افزار حسابداری با هدف تهیه گزارش‌های تحلیل پذیر و گردآوری و ثبت داده ها ایجاد می‌شوند. از همین رو کلیه مدیران میانی و مدیران ارشد در کنار افراد تصمیم ساز و تصمیم گیرنده و سهامداران واحد صنفی و صنعتی جزء مخاطبان اصلی این سیستم حسابداری هستند.  گزارشات نرم افزار رستوران ممکن است در بازه‌های زمانی مختلف و متناسب با نیازهای کاربران و مدیران تهیه و ارائه شوند.

اما حلقه اتصال سیستم های حسابداری به مدیران، حسابداران و حسابرسان هستند. در حقیقت نرم افزار حسابداری کاربران اصلی سیستم های حسابداری هستند که در طول فرایند کار خود موظف به تبعیت از اصول حسابداری هستند. حسابداران در زمان تاسیس یک کسب و کار و یا در میانه راه یک کسب و کار با انتخاب نرم افزار لوازم یدکی مناسب و یا اصلاح سیستم های معیوب حسابداری، به بازدهی کسب و کارها کمک فراوانی می‌کنند.

جمع بندی

در این مقاله از پارمیس در مورد نرم افزار حسابداری و نرم افزار رستوران و نرم افزار لوازم یدکی پارمیس صحبت کردیم. در حال حاضر پارمیس برای سیستم حسابداری شخصی خود محصول رایگان پارمیس همراه، و برای کسب و کارها در اندازه‌های مختلف، سیستم‌های حسابداری پارمیس پرو، پارمیس استار و پارمیس 360 را به بازار عرضه کرده است.

کاربران برای آشنایی بیشتر با محصولات این شرکت، می توانند به وبسایت این شرکت به آدرس www.ParmisIT.com مراجعه کنند و با تکمیل فرم درخواست دموی رایگان، از مشاوره تخصصی و دموی رایگان محصولات پارمیس بهره‌مند شوند. راه ارتباطی دیگر با این شرکت تماس با واحد فروش از طریق شماره 02187758 است. 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز