خبرگزاری کار ایران

مزایای دربهای اتوماتیک کشویی چیست؟

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۰۶۵۲

در پاسخ به این سوال که مزایای دربهای اتوماتیک کشویی چیست؟ باید بگوییم که درب های اتوماتیک جدیدترین فناوری را دارند و از کیفیت و طول عمر بالایی برخوردار است.

درب اتوماتیک یکی از پرفروش ترین انواع درب در بازار ایران و جهان است. در گذشته از درب های کشویی دستی یا درب های لنگه ای یا درب های کرکره ای دستی استفاده می شد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و تولید درب های اتوماتیک اکثر مردم ترجیح می دهند، این نوع درب ها را خریداری کنند. درب های اتوماتیک انواع مختلفی دارند. کاربرد هر یک از این درب ها متفاوت است. نوع درب با توجه به نوع کاربری مورد نظر انتخاب خواهد شد.

انواع کاربری درب های اتوماتیک

به طور مثال برای ورودی محوطه سازمان یا حیاط منزل از درب کشویی یا درب تک لنگه و دو لنگه اتوماتیک استفاده می کنند. برای دهنه ی ورودی فروشگاه ها یا مغازه ها از کرکره برقی استفاده می شود. از درب اتوماتیک شیشه ای هم برای حفظ دمای داخل سازه ها استفاده خواهد شد. همانطور که مشاهده می کنید انواع درب برقی اتوماتیک از نظر کنترلر به دو دسته ی: درب ریموت دار یا درب دارای چشم الکترونیکی تقسیم می شود. درب شیشه ای اتوماتیک دارای سنسور چشم الکترونیک است که با تشخیص نزدیک شدن فرد یا یک جسم به سمت درب، به طور خودکار باز و بعد از چند ثانیه بسته خواهد شد.

سایر درب های اتوماتیک مثل درب کشویی چوبی یا آهنی، درب کرکره ای یا درب تک لنگه و دو لنگه، دارای ریموت کنترلر هستند. از درب های شیشه ای اتوماتیک برای ورودی مجتمع های اداری و تجاری، پاساژ ها، فروشگاه ها، مغازه ها، مطب ها، سازمان ها، سالن ها، ورزشگاه ها و غیره استفاده می شود. از درب کرکره ای اتوماتیک نیز برای دهنه ی ورودی مغازه ها، پاساژ ها، مجتمع های اداری و تجاری و غیره جهت بستن و تعطیل کردن سازه استفاده می شود. سایر درب های اتوماتیک مثل درب اتوماتیک تک لنگه و دو لنگه و درب های کشویی غیر شیشه ای برای دهنه ورودی محوطه ی باز استفاده می شود.

مزایای دربهای اتوماتیک کشویی چیست؟

درب اتوماتیک کشویی

امنیت درب های اتوماتیک

انواع درب اتوماتیک از کیفیت و امنیت بالایی برخوردار هستند. به طور مثال درب کرکره ای برقی که جهت بستن و تعطیل کردن انواع سازه نصب می شود، دارای قفل الکترومکانیکی و قسمت قفل دستی است. بسیاری از طلا فروشی ها یا سازه های نظامی از این نوع درب استفاده می کنند. درب های تک لنگه یا دو لنگه هم از استحکام بسیار بالایی برخوردار هستند و همین امر، امنیت آن ها را تضمین می کند. در میان انواع مختلف درب اتوماتیک، فقط درب شیشه ای اتوماتیک از امنیت پایینی برخوردار است، زیرا جنس شیشه غالباً استحکام چندان زیادی ندارد و بسیار آسیب پذیر است. از این رو کاربری درب های شیشه ای غالباً به دلیل حفظ گرما یا سرمای سازه خواهد بود. همچنین از نظر بهداشتی درب شیشه ای اتوماتیک برای فروشگاه ها اهمیت زیادی دارد، زیرا مانع از ورود حشرات یا گرد و غبار به فضای داخل فروشگاه خواهد شد.

اجرا و نصب انواع درب اتوماتیک

نصب انواع درب اتوماتیک نیاز به دقت و تجربه ی بسیار زیادی دارد. از میان انواع درب های اتوماتیک، درب کرکره ای دشوار ترین مراحل نصب را خواهد داشت. بسیاری از درب های شیشه ای که نصب می شوند تقریباً تمام اجزای آن ها آماده بوده و فقط نیاز به جایگذاری دارند. این مورد برای درب های تک لنگه و دو لنگه نیز صدق می کند. اما درب های کرکره ای و درب های کشویی، نصب پیچیده تری دارند.

یک نصاب حرفه ای و با تجربه می تواند ضامن حفظ کیفیت و طول عمر درب اتوماتیک شما باشد. شاید برای شما این سوال پیش بیاید که طریقه ی نصب چه ربطی به طول عمر درب خواهد داشت؟!!! در پاسخ به این سوال باید بدانید که درب های کشویی و کرکره ای، دارای قطعات ریز و ظریفی هستند و در صورتی که به درستی در جای خود نصب نشوند؛ فشار به یک طرف درب منتقل می شود و این امر به مرور زمان موجب آسیب رسیدن به مجموعه قطعات درب خواهد شد و تعمیر درب اتوماتیک را بسیار پرهزینه خواهد کرد.

مزایای دربهای اتوماتیک کشویی چیست؟

نصب درب اتوماتیک نیاز به دقت و تجربه زیادی دارد.

مزایای انواع درب اتوماتیک

درب های اتوماتیک مزایای زیادی دارند؛ از مهم ترین مزایای این درب ها می توان به کمتر اشغال کردن فضا توسط درب، زیبایی و شکیل بودن، به روز بودن، کیفیت بالا و طول عمر زیاد، مصرف بهینه ی انرژی، جلوگیری از برودت در داخل سازه، زیبا سازی نمای سازه، جلوگیری از ورود حشرات، آلاینده ها یا گرد و غبار به درون سازه و غیره اشاره کرد.

انواع مختلف درب اتوماتیک در عین داشتن ظرافت از امنیت بالایی برخوردار هستند. این درب های اتوماتیک را می توان هوشمند سازی کرد، به طوری که در صورت وارد شدن ضربه به درب صدای آژیر به صدا در بیاید یا با تلفن همراه شما تماس گرفته شود. استفاده از درب اتوماتیک باعث می شود تا شما زحمت باز و بسته کردن درب را نکشید. دست نزدن به درب جهت باز و بسته کردن آن باعث جلوگیری از انتقال آلودگی به کف دست افراد خواهد شد.

مشخصات دربهای کشویی اتوماتیک

اگر بخواهیم به مهم ترین مزایای دربهای اتوماتیک کشویی بپردازیم؛ باید بدانید که این نوع درب ها کاملا قابل تنظیم در شرایط آب و هوایی مختلف هستند. به طور مثال در فصول گرم سال شما می توانید عملکرد باز و بسته شدن درب را به تاخیر بیندازید و بالعکس در فصول سرد سال عمل باز و بسته شدن درب به سرعت انجام گیرد. درب کشویی اتوماتیک کاملا قابل تنظیم بوده و فضای کمی را اشغال می کند. همچنین از قیمت مقرون به صرفه تری نسبت به انواع درب اتوماتیک برخوردار هستند.

نتیجه گیری

در حال حاضر در بازار ایران، انواع مختلف درب اتوماتیک وجود دارد. به دلیل رقابت بالایی که شرکت ها در ارائه ی خدمات در رابطه با این درب ها دارند، قیمت مقرون به صرفه ای برای خرید آن ها در نظر گرفته شده است. به طوری که اگر شما بخواهید مزایای درب های اتوماتیک را در مقابل درب های معمولی با توجه به قیمت آن ها نسبت به هم در نظر بگیرید، قطعاً گزینه ای جز خرید درب برقی اتوماتیک معقولانه نخواهد بود. شما می توانید با مراجعه به وب سایت مجموعه ی ما با مشخصات انواع درب برقی اتوماتیک آشنا شوید و تجربه ی دریافت بهترین خدمات پس از فروش را داشته باشید.

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز