خبرگزاری کار ایران

جت پرینتر های صنعتی کداجت با طول عمر بالا برای کارخانجات

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۸۸۵۶

چاپ و بسته بندی ،همراه جداناپذیر هم و در عین حال یکی از مهمترین بخش های تولید است استن تقریبا تمام محصصولاتی که از خط تولید یک کارخانه خارج می شوند برای ورود به بازار مثرف باید بسته بندی شده و بسته بندی حامل اطلاعات مهم ، درباره  تولیدکننده ، نحوه استفاده و تاریخ مصرف باشد. 

اگرچه اطلاعات ثابت مثل نام و ادرس و اطلاعات تماس ، هنگام چاپ کارتن یا سلفون بسته بندی در چاپخانه ، چاپ می شود ، لیکن اطلاعات متغییری نیز وجود دارد که هر روز تغییر کرده و برای چاپ یک متغییر ، باید در محل تولید اقدام کرد. 

این اطلاعات متغییر ، همان تاریخ تولید و مصرف محصول است که هر روز باید تنظیم و چاپ شود. 

فرایند چاپ تاریخ در کارخانجات توسط پرینترهای کوچک و قدرتمندی انجام می شود که بنام جت پرینتر صنعتی معروف هستند . این نوع پرینتر که اغلب از نوع جوهر افشان هستند ، قادر است طی روز هزاران و حتی میلیونها چاپ را با سرعت و در تیراژ بالا ، انجام دهد. 

جت پرینترهای صنعتی ، به دلیل سرعت و دقت بسیار بالا در چاپ های ظریف و سریع ، تحول بزرگی در خطوط تولید ایجاد کرده و وجودشان در مسیر تولید ، کل فرایند تولید را تحت تاثیر قرار داده است . زیرا درج اطلاعات نهایی مصرف ، روی اکثر کالاها اجباری است و تکنولوژی  چاپ با جت پرینتر ، این امکان را با دقت و سرعت فراهم کرده است . 

چاپگرهای صنعتی یا همان جت پرینترها  بسیار مقاوم هستند ، در نتیجه می توانند بر اساس نیاز حتی بصورت سه شیفت در شرایط سخت ، کار کنند . 

یکی از ویژگیهای جالب جت پرینتر ، امکان چاپ روی سطوح مختلف است. در واقع بر خلاف جت پرینترهای رایج که فقط روی کاغذ امکان چاپ دارند ، برای جت پرینتر ثابت تقریبا محدودیتی برای چاپ روی سطوح وجود ندارد. . چوب ، سطوح بتنی ، کاغذ ، پلاستیک ، فلز ، شیشه و... حتی روی برگ گل ، میتوان با چت پرینتر چاپ کرد و این موضوع نشان می دهد تا چه حد کاربرد این نوع جت پرینتر می تواند انعطاف پذیر و گسترده باشد . 

از طرفی تکنولوژی ساخت جت پرینترهای صنعتی بی شباهت به پرینترهای جوهرافشان نیست و اصول کلی ، تقریبا همان است ولی با قطعات الکترونیکی و مکانیکی با طول عمر بالا که می توانند در شرایط کار سنگین و طولانی دوام بیاورند . 

انواع جت پرینترهای صنعتی کداجت

جت پرینترهای دستی :

این نوع جت پرینتر ، ابعادی کوچک با قابلیت حمل دارد و میتوان برای چاپ روی انواع سطوح از آن استفاده کرد. جت پرینتر پرتایل کداجت ، با انعطاف پذیری بالا ، قابلیت نصب بصورت ثابت روی خط تولید و یا بصورت سیار برای چاپ روی سطح بسته بندی یا بدنه کالاهای بزرگ مثل مخازن ، اسکلت های فلزی ، کانتینر ها و… را دارد.

جت پرینترهای پرتابل کداجت ، با تنوع قیمتی ، برای فعالیت های مختلف عرضه می شوند.

جت پرینترهای اتوماتیک یا ثابت :

ویژگی مهم این نوع جت پرینتر صنعتی ، کار بصورت شبانه روزی و انجام میلیونها بار چاپ در فرایند تولید است . سرعت و دقت ، همراه با دوام بالا ، این نوع از جت پرینترها را به انتخابی ایده ال برای کارخانجات و صنایع بزرگ تبدیل کرده است .

چت پرینترهای اتوماتیک کداجت قابلیت استفاده از انواع جوهرهای زود خشک شونده و رنگی را داشته و بدون جوهر ریزی ، عملیات چاپ را سریع و با کیفیت بالا انجام می دهند .

در جت پرینترهای صنعتی کداجت ، اعم از پرتابل یا ثابت ، ارتفاع چاپ قابل تنظیم بوده و با توجه به محل درج اطلاعات ، قابل انتخاب و تنظیم است

ویژگیهای جت پرینترهای کداجت

کداجت بیش از 2 دهه در زمینه فروش و خدمات جت پرینتر در ایران فعالیت داشته و انواع جت پرینتر دستی ، جت پرینترهای اتوماتیک  و جت پرینتر ایرانی ، توسط کداجت در بسیاری از صنایع بزرگ کشور نصب و در حال کار است .

مهمترین دلایل استقبال از جت پرینترهای کداجت را میتوان اینگونه برشمرد:

1. قیمت مناسب و اقتصادی نسبت به جت پرینترهای مشابه

2. کیفیت چاپ بای حروف ، بارکد و لوگو

3. استفاده از جوهر زودخشک شونده و جوهر رنگی حتی سفید در جت پرینترهای کداجت

4. استفاده آسان و آموزش کار با دستگاه توسط فروشنده 

5 .  گارانتی 12 ماهه و 60 ماه خدمات پس از فروش

6. قابل نصب و استفاده در انواع خطوط تولید با تیراژ های چندتایی تا میلیونی

بدون محدودیت . چاپ روی بسته بندی حبوبات ، جت پرینتر برای چاپ روی گونی ، جت پرینتر سیم و کابل و....

7. امکان تعمیر ، لوازم جانبی و  مواد مصرفی فراوان نظیر نوار نقاله ، حلال ، جوهر ، کارتریج ( کارتریج solujet 2706k ) و... 

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با کداجت تماس بگیرید.

تلفن مستقیم –  ۰۹۱۲۸۸۸۸۳۹۰

www.codajet.com

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز