خبرگزاری کار ایران

زندگی ام در دریای ثروت غرق شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۵۷۹۶

ثروتمندان در زمان سرمایه گذاری می‌ کنند، فقرا در پول سرمایه گذاری می‌ کنند. زمان ارزشمند ترین دارایی ماست و باید از آن نهایت استفاده را کرد. من وقتی وارد بازار جیوه و جاکلیدی نمدی شدم، برای دیگران قابل قبول نبود و مرا مسخره می کردند اما الان با ثروتی که بدست آوردم، دیگران انگشت به دهان مانده اند و در تلاش هستند تا مانند من به موفقیت و ثروت برسند.

جیوه

مهم ترین کاربرد جیوه، استفاده از آن در مواد شیمیایی و صنعتی، کاربرد های برقی و الکترونیکی این ماده است.

با توجه به مصارف جیوه مورد خوبی برای کار کردن است و تجارت این کالا، تجارت پر سودی خواهد بود.

با توجه به بررسی های انجام شده میتوان گفت کشور های همسایه ما، کشور های متقاضی این ماده هستند، و آمار واردات این محصول به خصوص در کشور پاکستان بسیار بالا است.

جیوه یک محصول سمی، بسیار کشنده و سرطان زا است.

به دلیل همین ویژگی سمی و کشنده بودن آن، کیمیا گران مصری در گذشته تصمیم به تغییر این ماده و تبدیل آن به یک ماده غیر سمی گرفتند.

 

تلویزیون قدیمی

اگرچه تلویزیون قدیمی درست کمی بیش از ورود نسل جدید ال سی دی ها به بازار عرضه شدند و به صورت رنگی تولید و به فروش رسیدند، اما در همان دوره کوتاهی که بودند از نظر کارایی و عملکرد ویژگی های منحصر به فردی داشتند.

در واقع کیفیت تصویر تقریبا مناسب یا رزولوشن تقزیبا بالای تلویزیون های قدیمی باعث شد که نسل ال سی دی ها سریعتر و زودتر به بازار عرضه شوند.

هرچند این تلویزیون ها بدون کنترل بودند اما دلیلی بر رد کردن کیفیت تصویر آنها نبود، دلیل اصلی بر کنار گذاشتن این تلویزیون ها ناسازگاری آنها با دستگاه های جدید دیجیتال بود، که توانایی فراهم نمودن کانال های مختلف را از بینندگان تلویزیونی سلب می کرد.

در واقع ضعف ناشی از افزودن کانال های تلویزیونی بیشتر به این نسل و سایز کوچک این تلویزیون ها سبب شد که خیلی سریع از بازار عرضه خداحافظی کنند.

زندگی ام در دریای ثروت غرق شد

جاکلیدی نمدی

یک ویژگی جذاب در نمد قابلیت شست و شو در آن است، نمد براحتی شسته می شود هم با دست و هم با ماشین لباسشویی، در ادامه از طرحهای مختلف جاکلیدی نمدی صحبت می کنیم.

همیشه مرسوم بوده که دختران از سن بلوغ به بعد شروع به یادگیری انواع هنرهای دستی می کردند.

حالا نمد دوزی هم به سایر آن هنرها اضافه شده، جاکلیدی و پتو نمدی از پر کاربردترین محصولات نمدی است که در تهران و بسیاری از شهرها یافت می شوند.

دختران طرح و ایده های جالبی روی نمد به کار برده اند که برای همه جذابیت دارد مثلا انواع ایموجی ها را در نمد دوزی پیاده کرده اند.

زندگی ام در دریای ثروت غرق شد

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز